X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
No näinhän sen kuuluikin mennä, eli poikabändi goodbye.
Jee! Huomenna saa vielä jännittää :)
Saara ja Matt. Odotetusti 5am putosi.
Ton ohjelman Ois saanut puoleen tuntiin .
muut kilpailijat tuolla live showssa on kauhean petyneitä kun 5am lähti kotiin.
Matt ja Saara, näin sen kuului mennä <3 Ihana Matt joka nosti Saaran
Ihanaa kaulailua Matt & Saara :)
Anteeksi, olikin viime viikon Xtra.
Jellyjortikka kirjoitti:
Satunnainen käyttäjä kirjoitti:
Saaran esitys Adamin kanssa oli HEITTÄMÄLLÄ illan paras!!! Mahtavaa Saara! Hieno biisi, ja wow mikä laulaja Adam Lambert! Olen uusi fani tällä sekunnilla!
No nyt kyllä on katseltu ja kuunneltu melko värikkäiden lasien läpi. Itseasiassa näistä ei ollut kovin onnistuneita yksikään ja erityisesti Saara ja Matt jäivät pahasti duoettoparinsa jalkoihin ja poikabändi nyt oli muuten vaan paska.
Molemmilla, sekä Mattilla, että Saaralla aivan liian moniulotteiset ja pitkät kappaleet typistettäväksi rapiat pariin minuuttiin ja toisaalta sovitukset suosivat aivan liikaa vierailevia duettopareja, jättäen itse kilpailijat pahasti varjoon.
Minusta tästä duettokierrokselta ei yksikään kilpailija saanut lisäpojoja. Kuitenkin ensimmäisten kappaleiden selkeästi paras oli Saara ja huonoin poikabändi, joten kyllähän tässä kohtaa kaiken järjen ja kohtuuden mukaan pitäisi poikabändin tippua huomiselta pois.
Sanoin, että esitys oli illan paras. Jos sinusta ei ollut, niin mikäs oli sitten?
Laulaako Saara huomenna Rise Like a Phoenixin?
Mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllähän Saara ihan ylikylän laulaja oli näitten piipittäjien joukossa, joten sikäli matka finaaliin ei ole ollut mikään ylitsepääsemätön. Itseasiassa Saara oli itse itsensä pahin vastustaja.
Alkupää kisasta oli vähän sitä vanhaa, mitä on Saaralta totuttu näkemään, eli esiintyminen ei ollut uskottavaa, mutta kisan puolivälin huudeilla stagelle nousi aivan uusi Saara ja sen jälkeen se oli menoa ja hän vain petrasi menoaan joka viikonloppu aina finaaliin asti.
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo juontaja on toosi hot? .__. Hienoa, että sentään edes Briteissä juontajiksi valitaan kunnon miehiä kaiken maailman roopesalmisten sijaan.
Käyttäjä3373 kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo juontaja on toosi hot? .__. Hienoa, että sentään edes Briteissä juontajiksi valitaan kunnon miehiä kaiken maailman roopesalmisten sijaan.
Kuka se on? Oon koko lähetyksen kysellyt.
Jee!!!!!!!