X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Sylettää suunnattomasti tuo Merin itsensä esille tyrkyttäminen. Pysyisi taustalla niinkuin managerin kuuluisi. Tosin taisi Merin manageroinnit loppua tähän. Eiköhän asialla ole ammattilaiset tästä edespäin.
Saaralle toivon kaikkea hyvää! Hienoa että uskalsi seurata unelmiaan ☺
En voisi olla enempää samaa mieltä! Minulle on aivan sama, mikä Saaran kumppanin sukupuoli on, tässä ei siis todellakaan ole kyse mistään sellaisesta. Mutta ärsyttää aivan suunnattomasti tuo Merin julkisuustyrkkyily. Pysyisi taustalla niinkuin muidenkin julkkisten puolisot.
Enkä voi sillekään mitään, että hänen toimintansa aiheuttaa valtavaa myötähäpeää... Varsinkin se eilinen teevee-esiintyminen. Mutta myös nämä sometukset ja haastattelut jne. Toivon että tämä on vain mun ongelma, sillä toivon Saaralle koko sydämestäni pelkkää hyvää ja onnea enkä haluaisi että mikään pilaisi hänen mahdollisuuksiaan menestymiseen. Kaikkein vähiten hänen oma kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuollainen suhde joka on lähtenyt jonkinlaisesta fanituksesta ei voi kantaa pidemmän päälle. Jos Meri oikeasti rakastaa (eikä palvo) hän ymmärtää hypätä syrjään ja antaa tilan ammattilaisille. Fakta on myös se, että jos Meri ei saa omaa elämää Lontooseen, hän tulee turhautumaan ja kuvitelkaa miten ahdistavaa se on Saaralle? Toinen on Lontoossa vain sun takia, ilman mitään omaa elämää. Omaa juttua. Mikä painolasti Saaralle! Mitä Meri alkaa tehdä? Hoitaa koiria?
Mikä tämän Meri-rakkaan ammatillinen pätevyys on? Opiskelisi edes maan kieltä kun hän siellä jo on valmiiksi kielikylvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt vaikuttaa kaikinpuolin feikiltä, näytteli mm. tuomareille tökerösti liikutustaan ja kyyneliään, olisin sanonut ei jatkoon.
Minua huvitti tekoitkun näytteleminen kun lähikuvassa näki ettei silmät kostuneet laisinkaan. Myös pyrstölleen lentäminen oli kuin sketsistä. Tuo myy aikansa aivan kuten Honey G.
Saaran reaktiot jatkoonpääsystä olivat sinusta varmaan aitoja ja vilpittömiä 😉?
No mulla ainakin meni finaalin jälkeen usko Saaran aitouteen. Vahvasti uskon, että Saara todella halusi voittaa. En vähääkään usko siihen kuten täällä on epäilty, että halusikin tulla kakkoseksi not!
Mutta mitä tekee Saara tuloksen kuultuaan? Hymyilee vaan tuttuun tapaansa, kuka uskoo olleen aitoa eikä harmittanut? En minä ainakaan. Siis jos pystyi nyt tekohymyyn, miksi ei aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt vaikuttaa kaikinpuolin feikiltä, näytteli mm. tuomareille tökerösti liikutustaan ja kyyneliään, olisin sanonut ei jatkoon.
Minua huvitti tekoitkun näytteleminen kun lähikuvassa näki ettei silmät kostuneet laisinkaan. Myös pyrstölleen lentäminen oli kuin sketsistä. Tuo myy aikansa aivan kuten Honey G.
Mikä pyrstölleen lentäminen? Kyllähän Matt itki, kyynel vierähti pitkin poskea ainakin lähetyksen lopussa.
Kovasti sai kyllä puristaa niitä kyyneliä irti ennen kuin irtosi.
Nicole oli varmaankin napsinut jotain Sharonin lääkepurkista tai juonut kunnon pohjat ennen lähetystä. Xtra Factorissa joku fani pyysi puhelimessa Nicolen laulavan niin hän näytti olevan kohtalaisen pihalla. Sharon oli enemmän kartalla tällä kertaa kuin Nicole
Mä olin alusta asti sitä mieltä, että Saaran olisi kannattanut lähteä Amerikan x-factoriin jos kerran uraa tahtoo luoda.
Ihan rehellisesti moniko muistaa yhtäkään Britannian voittajaa? Niinpä!
Moniko muistaa yhtäkää Amerikan voittajaa? Niinpä!
Mulla on sellainen tunne, että Meri katkeroituu yksinäisyydessään Saaran kierrellessä ja edustamassa, Meri lukee liikaa nettipalstoja ja käy mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi ja vainoharhaiseksi.
Saara saa tarpeekseen ja jättää Merin. Meri tulee Suomeen ja seuraavat 10v myy juttuja Seiskaan ja korostaa aina sitä kuinka HÄNEN idea oli koko kisaan osallistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran reaktiot jatkoonpääsystä olivat sinusta varmaan aitoja ja vilpittömiä 😉?
No mulla ainakin meni finaalin jälkeen usko Saaran aitouteen. Vahvasti uskon, että Saara todella halusi voittaa. En vähääkään usko siihen kuten täällä on epäilty, että halusikin tulla kakkoseksi not!
Mutta mitä tekee Saara tuloksen kuultuaan? Hymyilee vaan tuttuun tapaansa, kuka uskoo olleen aitoa eikä harmittanut? En minä ainakaan. Siis jos pystyi nyt tekohymyyn, miksi ei aina?
Ei vaan noin käyttäytyy hyvä häviäjä. Tunteet pidetään sisällä päin. Eikä se ole feikkiä. Antaa voittajan nauttia voitostaan.
Robin ja Isac Elliot olivat ainakin ihan innoissaan Saaran menestyksestä. Nää on reiluja kavereita ja osaa kannustaa muitakin. Isacista en niin pidä, mutta pisteet siitä, että itsekin "kansainvälisenä laulajana" piti Suomilippua korkealla koko kisan ajan. Ihan turha odottaa tälläista mm. vain omaan napaan tuijottavalta Cheekiltä. Ei edes itsenäisyyspäivän onnitteluja toivottanut, kuten käytännössä kaikki muut suomiartistit.
Nyt täytyy sanoa, että onneksi Saara ei voittanut, koska olisi ollut tänään tuon kritiikin kohteena, minkä kohteeksi Matt Terry on joutunut. Kaikki tyrmätään, voittosinkusta alkaen.
Minusta Saaran reaktio oli aito.
Vierailija kirjoitti:
Saaralle jos kelle olisi tehnyt hyvää että olisi voittannut ja ammattilaiset olis pistänny tiukkaan liekaan ja sanonnut että nyt tehdään näin! Aina menee mönkään jos hänellä on liikaa liikkumavaraa. Sehän se ongelma just on tähän asti ollut! Siksi en voi käsittää että täällä iloitaan Saaran häviöstä! Nyt on varmasti paljon enemmän mahdollisuuksia mutta on taas myös Saara ja Meri niistä valitsemassa ja munaamassa.
Olet oikeassa mutta nyt tulee ammattimanageri ja Saara ei saa päättää itse oikein mistään ja se on hyvä.
Niin se vaan toimii että jokainen hoitaa oman soppensa.
Saara liikaa tehnyt yhteistyötä kavereidensa kanssa.
Tuttu kertoi että kaikilla on tiukat sopimukset, myös Honey G omaa sopimuksen. Tuttuni asuu Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin alusta asti sitä mieltä, että Saaran olisi kannattanut lähteä Amerikan x-factoriin jos kerran uraa tahtoo luoda.
Ei niitä amerikan voittajiakaan kukaan muista.
Muttatoiseksi tulleet muistetaan, kuten Adam Lambert!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärtänyt sitä Mattin viehätystä. Oli harvinainen falsetto, joo, mutta edes sitä ei hallinnut kunnolla ja mitään muuta ei hänessä ollutkaan. Ohut ääni, epämiehekäs, kroppa päärynätakapuolineen ja leveine reisineen hyvin feminiininen eikä lainkaan ns. kuuma, luonne neutraali kuin lämmitetty maito. Osaako joku selittää mikä tuossa combossa viehättää? Ihan kiva tyyppi varmaan joo, mutta missä se X factor?
Leveät reidet ja päärynätakapuoli, niihin olen kieltämättä itsekin kiinnittänyt huomiota Mattin seisoessa lavalla esiintymässä. Takaa tuleva valo suorastaan alleviivasi Mattin groteskisti vääntynyttä reisien ja säärten asentoa. Lisäksi leuaton kasvojen luusto yhdistettynä hiirimäisiin ilmeisiin...
Täysin persoonaton tyyppi.
Saara-fanit vauhdissa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että onneksi Saara ei voittanut, koska olisi ollut tänään tuon kritiikin kohteena, minkä kohteeksi Matt Terry on joutunut. Kaikki tyrmätään, voittosinkusta alkaen.
Minusta Saaran reaktio oli aito.
Matt parka. Säälittää se poika...
Mutta tuleekohan se oikeasti Saaran kanssa käymään Lapissa? Vai oliko se vain Saaran mainostemppu?
Mattin joulukinkkutakamuksen voisi laittaa Mattin joulusinkun kanteen!
Vierailija kirjoitti:
No mut varmaan jossain Kazakstanissa on myös omat visailut. Tai Ugandassa.
Pitäisikö perustaa uusi ketju Saaran uran seuraamista varten?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö perustaa uusi ketju Saaran uran seuraamista varten?
Joo, tottakai, koko ensi vuosi vaan Meidän Saaraa tuohivirsuissa.
Tuollaisten termien viljely suomenkielisessä tekstissä on minusta hölmöä, se vaan rajaa sitä porukkaa kuka ymmärtää. Siitä ei ole mitään hyötyä. Sen lisäksi se antaa puhujasta tärkeilevän kuvan.