X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että onneksi Saara ei voittanut, koska olisi ollut tänään tuon kritiikin kohteena, minkä kohteeksi Matt Terry on joutunut. Kaikki tyrmätään, voittosinkusta alkaen.
Minusta Saaran reaktio oli aito.
Matt parka. Säälittää se poika...
Mutta tuleekohan se oikeasti Saaran kanssa käymään Lapissa? Vai oliko se vain Saaran mainostemppu?
Toivoisin todella että tulevat kuten varmasti myös Saara. Aikataulut voi olla tosin niin kiireiset, ettei Matt ainakaan nyt tammikuussa ennen kiertuetta sinne ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt vaikuttaa kaikinpuolin feikiltä, näytteli mm. tuomareille tökerösti liikutustaan ja kyyneliään, olisin sanonut ei jatkoon.
Minua huvitti tekoitkun näytteleminen kun lähikuvassa näki ettei silmät kostuneet laisinkaan. Myös pyrstölleen lentäminen oli kuin sketsistä. Tuo myy aikansa aivan kuten Honey G.
Saaran reaktiot jatkoonpääsystä olivat sinusta varmaan aitoja ja vilpittömiä 😉?
No mulla ainakin meni finaalin jälkeen usko Saaran aitouteen. Vahvasti uskon, että Saara todella halusi voittaa. En vähääkään usko siihen kuten täällä on epäilty, että halusikin tulla kakkoseksi not!
Mutta mitä tekee Saara tuloksen kuultuaan? Hymyilee vaan tuttuun tapaansa, kuka uskoo olleen aitoa eikä harmittanut? En minä ainakaan. Siis jos pystyi nyt tekohymyyn, miksi ei aina?Ei vaan noin käyttäytyy hyvä häviäjä. Tunteet pidetään sisällä päin. Eikä se ole feikkiä. Antaa voittajan nauttia voitostaan.
Höpö höpö! Kun on noin pitkä kisa käyty suurta mediahöykytystä myöten läpi, tuntuu toinen sija varmasti vahvalta pettymykseltä.
Itkupotkuraivareita en todella tarkoita mutta ei se huonoa häviäjää tee jos aidosti edes hetkeksi kasvoille hiipii pettymys! Sen sijaan, että väkisin hymyilet teennäisesti koska et mukamas ole pettynyt.
Sorry tää mun mielipide mutta arvostankin ihmisessä ennenkaikkea aitoutta.
Oliko se Saara kiinni yhtään missään kun se nousi sen korokkeen kanssa? Tai Kylie kun se istuskeli siinä keinussa?
Honey G sai levytyssopimuksen ennen finalisteja. Veikkaan kuitenkin, että tuon 23.12. julkaistavan sinkun jälkeen kiinnostus loppuu kuin seinään. Eikös häntä äänestetty jatkoon vain vitsinä ja vastalauseena. Oli lavalla huonoudessaan viihdyttävä joke-numero. Ei kai kukaan ihan tosissaan ala hänen levyjään ostelemaan. Ehkä pomolle lahjaksi firman pikkujouluihin tms. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt vaikuttaa kaikinpuolin feikiltä, näytteli mm. tuomareille tökerösti liikutustaan ja kyyneliään, olisin sanonut ei jatkoon.
Minua huvitti tekoitkun näytteleminen kun lähikuvassa näki ettei silmät kostuneet laisinkaan. Myös pyrstölleen lentäminen oli kuin sketsistä. Tuo myy aikansa aivan kuten Honey G.
No mulla ainakin meni finaalin jälkeen usko Saaran aitouteen. Vahvasti uskon, että Saara todella halusi voittaa. En vähääkään usko siihen kuten täällä on epäilty, että halusikin tulla kakkoseksi not!
Mutta mitä tekee Saara tuloksen kuultuaan? Hymyilee vaan tuttuun tapaansa, kuka uskoo olleen aitoa eikä harmittanut? En minä ainakaan. Siis jos pystyi nyt tekohymyyn, miksi ei aina?Ei vaan noin käyttäytyy hyvä häviäjä. Tunteet pidetään sisällä päin. Eikä se ole feikkiä. Antaa voittajan nauttia voitostaan.
Höpö höpö! Kun on noin pitkä kisa käyty suurta mediahöykytystä myöten läpi, tuntuu toinen sija varmasti vahvalta pettymykseltä.
Itkupotkuraivareita en todella tarkoita mutta ei se huonoa häviäjää tee jos aidosti edes hetkeksi kasvoille hiipii pettymys! Sen sijaan, että väkisin hymyilet teennäisesti koska et mukamas ole pettynyt.
Sorry tää mun mielipide mutta arvostankin ihmisessä ennenkaikkea aitoutta.
Jännää, minusta hänen reaktionsa vaikutti aidolta. Finaalin jälkeisessä haastattelussa kertoi, että on nauttinut esiintymisestä tuolla, koska on aina haaveillut tästä, ja siksi ei ole jännittänyt. Rylan kiitteli lopuksi Saaraa siitä, että hänen kanssaan on ollut ilo olla tekemisissä myös kulissien takana.
Pääsikö Nicolen eilinen humala- / huume- /lääkehuurutila minkään lehden otsikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Honey G sai levytyssopimuksen ennen finalisteja. Veikkaan kuitenkin, että tuon 23.12. julkaistavan sinkun jälkeen kiinnostus loppuu kuin seinään. Eikös häntä äänestetty jatkoon vain vitsinä ja vastalauseena. Oli lavalla huonoudessaan viihdyttävä joke-numero. Ei kai kukaan ihan tosissaan ala hänen levyjään ostelemaan. Ehkä pomolle lahjaksi firman pikkujouluihin tms. :)
Miksi ei? Ostaahan porukka Keekin levyjäkin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö perustaa uusi ketju Saaran uran seuraamista varten?
Joo, tottakai, koko ensi vuosi vaan Meidän Saaraa tuohivirsuissa.
Ei hätää, ei sinun tarvitse sitä ketjua seurata. Vaikka veikkaan, ettet voi pysyä poissakaan, koska tuntuupa tuo aihe silti kovasti sinuakin kiinnostavan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry tää mun mielipide mutta arvostankin ihmisessä ennenkaikkea aitoutta.Jännää, minusta hänen reaktionsa vaikutti aidolta. Finaalin jälkeisessä haastattelussa kertoi, että on nauttinut esiintymisestä tuolla, koska on aina haaveillut tästä, ja siksi ei ole jännittänyt. Rylan kiitteli lopuksi Saaraa siitä, että hänen kanssaan on ollut ilo olla tekemisissä myös kulissien takana.
Juu juu ja Saarafanit uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry tää mun mielipide mutta arvostankin ihmisessä ennenkaikkea aitoutta.Jännää, minusta hänen reaktionsa vaikutti aidolta. Finaalin jälkeisessä haastattelussa kertoi, että on nauttinut esiintymisestä tuolla, koska on aina haaveillut tästä, ja siksi ei ole jännittänyt. Rylan kiitteli lopuksi Saaraa siitä, että hänen kanssaan on ollut ilo olla tekemisissä myös kulissien takana.
Juu juu ja Saarafanit uskoo.
En ole Saarafani ja ihan olemuksen ja ilmeiden perusteella päättelin, ihmisethän voivat puhua ihan mitä sattuu.
Minusta se voittajan julistaminen oli hieno tilanne juuri siksi, että Saara oli niin aito.
Käyttäjä3389 kirjoitti:
Vähän kiusallinen kohta kun Nicole laulaa sooloa ja Matt vaan... seisoo vieressä :D
Rohkea biisivalinta! Mutta meni vähän liikaa fiilistelyksi, ei ollut ihan tuon kappaleen arvoinen suoritus. Kantaa varmasti Mattin huomiseen.
Mitä siinä pitää sun mielestä tehdä kun toinen laulaa?
SAARA PETTI SUOMEN KANSAN
Ikuinen kakkonen. Haukkunut Suomne pystyyn. Pysyköön briteissä.
Syitä tappioon voidaan hakea mm. holtittomasta LIHOMISESTA kesken kilpailun + älyvapaa biisivalinta finaaliin.
Joku sanoi ettei Saara ole tehnyt tähän mennessä mainittavaa musiikkia. Minä olen eri mieltä, olen tykästynyt siihen hänen Blessed With Love -levyynsä ja minusta sillä on useampikin biisi, jotka olisivat aivan hyvin voineet päätyä runsaaseenkin radiosoittoon. Mutta Suomen kapeakatseisessa radiopolitiikissa niitä ei siihen kelpuutettu. Uskon että Saaralla on täydet mahdollisuudet nyt muuttaa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Honey G sai levytyssopimuksen ennen finalisteja. Veikkaan kuitenkin, että tuon 23.12. julkaistavan sinkun jälkeen kiinnostus loppuu kuin seinään. Eikös häntä äänestetty jatkoon vain vitsinä ja vastalauseena. Oli lavalla huonoudesosaan viihdyttävä joke-numero. Ei kai kukaan ihan tosissaan ala hänen levyjään ostelemaan. Ehkä pomolle lahjaksi firman pikkujouluihin tms. :)
Honey G:lla on vankka faniaineisto olemassa ; pikkulapset ;) kyllä sitä levyä varmaan ihan hyvästi myydään juuri joulun alla ja Honey G - hypetyksen ollessa vielä jotenkin päällä. Sitten se vaipuu unholaan ..
Vierailija kirjoitti:
Robin ja Isac Elliot olivat ainakin ihan innoissaan Saaran menestyksestä. Nää on reiluja kavereita ja osaa kannustaa muitakin. Isacista en niin pidä, mutta pisteet siitä, että itsekin "kansainvälisenä laulajana" piti Suomilippua korkealla koko kisan ajan. Ihan turha odottaa tälläista mm. vain omaan napaan tuijottavalta Cheekiltä. Ei edes itsenäisyyspäivän onnitteluja toivottanut, kuten käytännössä kaikki muut suomiartistit.
Uuden musiikin kisalaisista ainakin Stella Christine kannusti Saaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärtänyt sitä Mattin viehätystä. Oli harvinainen falsetto, joo, mutta edes sitä ei hallinnut kunnolla ja mitään muuta ei hänessä ollutkaan. Ohut ääni, epämiehekäs, kroppa päärynätakapuolineen ja leveine reisineen hyvin feminiininen eikä lainkaan ns. kuuma, luonne neutraali kuin lämmitetty maito. Osaako joku selittää mikä tuossa combossa viehättää? Ihan kiva tyyppi varmaan joo, mutta missä se X factor?
Leveät reidet ja päärynätakapuoli, niihin olen kieltämättä itsekin kiinnittänyt huomiota Mattin seisoessa lavalla esiintymässä. Takaa tuleva valo suorastaan alleviivasi Mattin groteskisti vääntynyttä reisien ja säärten asentoa. Lisäksi leuaton kasvojen luusto yhdistettynä hiirimäisiin ilmeisiin...
Täysin persoonaton tyyppi.Saara-fanit vauhdissa..
Ei tarvi olla mikään fani jos huomaa stylistien tekemän mokan. Ensimmäistä kertaa lantion leveys korostui kun hänellä oli valkea farkkutakki. Toista kertaa eilen valkoisessa riikinkukkopaidassa laulaessa. Musta ja valkea juuri kriittisellä alueella kontrastiksi yhdisteltynä takaa maksimaalisen näkyvyyden.
Aito tai ei mutta katson mielelläni Saaran hymyileviä kasvoja kuin ruttunaama av-mammaa.
Onneksi Saaralla nyt vapaus ja olla mitä haluaa.
Negatiivinen ihminen syö niin muut mukanansa.
Ei ole mitään oikeaa tapaa hävitä. Saara oli ihana kun jaksoi vielä iloita että Matt voitti.
Matt tarvitsi tuon voiton ja Saara pärjää ilman voittoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärtänyt sitä Mattin viehätystä. Oli harvinainen falsetto, joo, mutta edes sitä ei hallinnut kunnolla ja mitään muuta ei hänessä ollutkaan. Ohut ääni, epämiehekäs, kroppa päärynätakapuolineen ja leveine reisineen hyvin feminiininen eikä lainkaan ns. kuuma, luonne neutraali kuin lämmitetty maito. Osaako joku selittää mikä tuossa combossa viehättää? Ihan kiva tyyppi varmaan joo, mutta missä se X factor?
Leveät reidet ja päärynätakapuoli, niihin olen kieltämättä itsekin kiinnittänyt huomiota Mattin seisoessa lavalla esiintymässä. Takaa tuleva valo suorastaan alleviivasi Mattin groteskisti vääntynyttä reisien ja säärten asentoa. Lisäksi leuaton kasvojen luusto yhdistettynä hiirimäisiin ilmeisiin...
Täysin persoonaton tyyppi.Saara-fanit vauhdissa..
Ei tarvi olla mikään fani jos huomaa stylistien tekemän mokan. Ensimmäistä kertaa lantion leveys korostui kun hänellä oli valkea farkkutakki. Toista kertaa eilen valkoisessa riikinkukkopaidassa laulaessa. Musta ja valkea juuri kriittisellä alueella kontrastiksi yhdisteltynä takaa maksimaalisen näkyvyyden.
Yhtälailla korostui Saaran kasvanut vatsa.
Näittekö Louisin ja Simonin pettyneet ilmeet sen jälkeen kun Matt julistettiin voittajaksi :D olivat kuin hautajaisissa. Louisin tiesin kannustavan Saaraa mutta Simon oli yllätys, oli silmin nähden pettynyt ettei Saara voittanut.
No eihän Saara tässä mitään menettänyt vaikkei uraa saisikaan, joten en ymmärrä pointtiasi. Silti tämä nyt ei TAKAA mitään.