X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Nicole on kyllä ärsyttävä ihminen. Jestas sentään, ja eilinen finaali oli aivan kamala. Ensinnäkin finalistit jätettiin ihan sivuun ja koko ohjelma täyttyi kaikesta täysin turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärtänyt sitä Mattin viehätystä. Oli harvinainen falsetto, joo, mutta edes sitä ei hallinnut kunnolla ja mitään muuta ei hänessä ollutkaan. Ohut ääni, epämiehekäs, kroppa päärynätakapuolineen ja leveine reisineen hyvin feminiininen eikä lainkaan ns. kuuma, luonne neutraali kuin lämmitetty maito. Osaako joku selittää mikä tuossa combossa viehättää? Ihan kiva tyyppi varmaan joo, mutta missä se X factor?
Leveät reidet ja päärynätakapuoli, niihin olen kieltämättä itsekin kiinnittänyt huomiota Mattin seisoessa lavalla esiintymässä. Takaa tuleva valo suorastaan alleviivasi Mattin groteskisti vääntynyttä reisien ja säärten asentoa. Lisäksi leuaton kasvojen luusto yhdistettynä hiirimäisiin ilmeisiin...
Täysin persoonaton tyyppi.Saara-fanit vauhdissa..
Ei tarvi olla mikään fani jos huomaa stylistien tekemän mokan. Ensimmäistä kertaa lantion leveys korostui kun hänellä oli valkea farkkutakki. Toista kertaa eilen valkoisessa riikinkukkopaidassa laulaessa. Musta ja valkea juuri kriittisellä alueella kontrastiksi yhdisteltynä takaa maksimaalisen näkyvyyden.
Pahin moka oli mun mielestä tehty hoikan, pitkän 5 Am pojan takin kanssa. Sen pystysuorat kiemurteleva erivärinen nahka sai tyypin näyttää lihavalta. Näytti varmaan 40 kg lihavammalta, ihan ku järkyttävän iso maha
Mua ihmetytti se esiintymisjärjestys joka meni näin:
Saara, Matt, Matt, Saara.
Siis Matt sai paljon enemmän ruutuaikaa, sai sen ohjelman keskiön kokonaan itselleen, Saara esiintyi alussa ja lopussa. Välillä tuntui ettei Saaraa olisikaan finaalissa kun niin kauan vain jauhettiin Mattista ja häneltä tuli kaksi esitystä peräkkäin. Olis saanut olla toisella kierroksella sama järjestys kuin ensimmäiselläkin kierroksella.....
Little Mixin Jesy näytti sille kuin olisi pissinyt pöksyyn. Stylisti epäonnistunut työssään totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis Matt sai paljon enemmän ruutuaikaa, sai sen ohjelman keskiön kokonaan itselleen, Saara esiintyi alussa ja lopussa. Välillä tuntui ettei Saaraa olisikaan finaalissa kun niin kauan vain jauhettiin Mattista ja häneltä tuli kaksi esitystä peräkkäin. Olis saanut olla toisella kierroksella sama järjestys kuin ensimmäiselläkin kierroksella.....
Saaran meikit hiukset ja vaatteet vei enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt vaikuttaa kaikinpuolin feikiltä, näytteli mm. tuomareille tökerösti liikutustaan ja kyyneliään, olisin sanonut ei jatkoon.
Minua huvitti tekoitkun näytteleminen kun lähikuvassa näki ettei silmät kostuneet laisinkaan. Myös pyrstölleen lentäminen oli kuin sketsistä. Tuo myy aikansa aivan kuten Honey G.
Katsoin mattin haastatteluja finaaliesitysten jälkeen ja huomasin että mattille dermot ojensi oman mikkinsä! Eikö mattin mikki ollut päällä ja laulu tuli täysin nauhalta???! Että sellainen voittaja😒
Haastattelut hoidetaan yleensä aina juontajan mikin kautta, koska se on miksattu puheelle, siinä missä laulajan mikki miksattu sopimaan musiikkiin. Juontajan on myös helpompi kontrolloida haastattelun pituutta omalla mikillään, kuten Dermotkin monta kertaa keskeytti kilpailijan puheenvuoron kesken lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä finaalilähetyksessä näytti kyllä aivan siltä kuin Matt olisi pussannut Freddietä.
Ja pussasikin. Jo parin viikon ajan brittimedia on kirjoitellut x factorin homoparista, joka salaa suhteensa naisfanien ja äänten vuoksi. Asiaa ei tarvitse enää salata, kun voitto tuli. Siihen asti piti salailla, jottei menettäisi osaa naisfanien ja teinityttöjen äänistä. Mun mielestä salailu on ok silloin, kun kyse on siitä, että halutaan pitää yksityiselämä omana asiana. Mutta jos tässä oikeasti oli kyse siitä, että pelättiin äänten menetystä, niin onhan toi tyhmää. Mediassa myös kerrottiin, että tämä toinen näistä petti tuolla talossa tuotantoryhmän jäsenen kanssa tätä toista...
Onko tämä media = The Sun tai The Mirror? Peräänkuuluttaisin vähän lähdekritiikkiä, jos tietolähteenä on paikallinen Seiska.
Vierailija kirjoitti:
Julkinen salaisuus on, että tuotanto halusi Mattin voittavan. Nähty tukee tätä väitettä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärtänyt sitä Mattin viehätystä. Oli harvinainen falsetto, joo, mutta edes sitä ei hallinnut kunnolla ja mitään muuta ei hänessä ollutkaan. Ohut ääni, epämiehekäs, kroppa päärynätakapuolineen ja leveine reisineen hyvin feminiininen eikä lainkaan ns. kuuma, luonne neutraali kuin lämmitetty maito. Osaako joku selittää mikä tuossa combossa viehättää? Ihan kiva tyyppi varmaan joo, mutta missä se X factor?
Leveät reidet ja päärynätakapuoli, niihin olen kieltämättä itsekin kiinnittänyt huomiota Mattin seisoessa lavalla esiintymässä. Takaa tuleva valo suorastaan alleviivasi Mattin groteskisti vääntynyttä reisien ja säärten asentoa. Lisäksi leuaton kasvojen luusto yhdistettynä hiirimäisiin ilmeisiin...
Täysin persoonaton tyyppi.
Hiirimäiset ilmeet, totta! Enpä ole huomannutkaan mutta nyt kun sanoit.
Tuollainen vartalo oli faarao Akhenatenilla.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö Louisin ja Simonin pettyneet ilmeet sen jälkeen kun Matt julistettiin voittajaksi :D olivat kuin hautajaisissa. Louisin tiesin kannustavan Saaraa mutta Simon oli yllätys, oli silmin nähden pettynyt ettei Saara voittanut.
Simon hymyili leveästi ja Louis nieleskeli liikutuksen kyyneliä. Katsottiinko me samaa ohjelmaa?
Mä en malta lopettaa kuuntelemasta Saaran versiota I didn't know my own strenght biisistä. Mun mielestä ihan mielettömän kauniisti laulaa. Oli aojemmin outo biisi mulle, mutta kun se tutummaksi tulee useammalla kuuntelukerralla, sen kauneus aukeaa. Saaran tulkintaa ei todellakaan voi väittää kylmäksi! Aivan paras!!! ❤❤❤❤ Kaunista, kaunista, kaunista..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tosta esiintymisjärjestyksestä mieleen että Saaran laittamiseen esiintymis kuntoon meni varmaan aikaa. Jo pelkät hiukset oli ensin nutturalla ja sitten komeilla kuohkeilla laineilla. Meikin korjailu ja asun vaihto vielä lisäks. Vaikka ammattilaiset asialla niin kyllä tollanen ottaa oman aikansa kun sen noin nätisti tekee. Mattille vaan lisää puuteria naamaan ja puvun vaihto ja se oli siinä.
Uskokaa nyt: Matt ja Freddy eivät pussanneet, vaan Matt pussasi Saaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin alusta asti sitä mieltä, että Saaran olisi kannattanut lähteä Amerikan x-factoriin jos kerran uraa tahtoo luoda.
Ihan rehellisesti moniko muistaa yhtäkään Britannian voittajaa? Niinpä!
Moniko muistaa yhtäkää Amerikan voittajaa? Niinpä!Ei niitä amerikan voittajiakaan kukaan muista.
Muttatoiseksi tulleet muistetaan, kuten Adam Lambert!
Koittakaa nyt erottaa X Factor ja American Idol toisistaan. Kaksi eri formaattia. Ja X Factor UK nyt on pitkäaikaisin X Factor, USAn versiota ei ole ollut enää moneen vuoteen ja sitäkin tehtiin vaan vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näittekö Louisin ja Simonin pettyneet ilmeet sen jälkeen kun Matt julistettiin voittajaksi :D olivat kuin hautajaisissa. Louisin tiesin kannustavan Saaraa mutta Simon oli yllätys, oli silmin nähden pettynyt ettei Saara voittanut.
Simon hymyili leveästi ja Louis nieleskeli liikutuksen kyyneliä. Katsottiinko me samaa ohjelmaa?
No ei todellakaan katsottu! Eka kuva voittajan julistuksen jälkeen Simonista ja Louisista vierekkäin: molemmat näytti hyvin pettyneiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis on todellakin liikuttunnut Mattin puolesta eikä nieleskele itkua Saaran häviön takia. Kaikkien jotka muuta kuvittelee kannattaa katsoa toi tänne linkattu youtube pätkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simon toki hymyili leveästi, mutta silmissä näkyi pettymys. Kun Saara taas lauantaina pääsi finaalifinaaliin niin Simon suorastaan säteili.
Louis taas näytti surulliselta, Saaran puolesta.
Maikkarilla juuri uutisissa :
Uusi manageri ottanut ohjat ja määrää mitä Saara saa sanoa ja tehdä, koko pöivän ollut nyt menossa ja tälle viikolle suunnitteilla lehdistötilaisuus Suomeen .. nyt pyörii isot pyörät :)
Uutisissa keskustelivat Saara Aallon menestyksestä ja Peter tokaisi jossain vaiheessa "sinne ei siis kannata mennä puhumaan tankeroenglantia" :D
Ihan kuin olisi täältä sanan lukenut joskus .. hmmm..
Kaikella kunnioituksella Saaraa kohtaan, mutta osa hänen "menestymättömyydestään" - eikä nyt ole kyse X factorista - johtuu myös hänen omasta asenteestaan.
Kyllä Suomesta olisi lyöytynyt halukkaita yhteistyökumppaneita, mutta kieli nousi Saaralla ilmeisesti periaatekysymykseksi. Levy-yhtiöt vain ovat täälläkin toiminnassaan monenlaisten realiteettien ja lainalaisuuksien piirissä. Tarkoittaa mm. sitä, että nykyään suomalainen artisti myy Suomessa ainoastaan, jos laulaa suomeksi. Hieman kärjistäen.
Siinä mielessä Saaran katkerat kommentit Suomesta eivät ole oikeutettuja.