Tunnustin pettäneeni - mies suuttui
Olemme seurustelleet noin vuoden ja molemmat 25-vuotiaita.
Tein virheen ja pussasin miespuolista tuttavaani. Kerroin asiasta kumppanilleni heti, koska minulla oli huono omatunto ja muutenkin, haluan suhteen olevan rehellinen.
Mies suuttui lähinnä siitä, että kerroin. Hän sanoi, että luottaa minuun kyllä, mutta että minun ei olisi tarvinnut kertoa tota, koska hänelle tuli siitä paha mieli.
Mitä ihmettä nyt? Itse ainakin ehdottomasti haluaisin tietää jos minua petettäisiin, edes noin "vähäpätöisesti" kuin pussaamalla.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut samassa tilanteessa kuin ap.Mietein pari päivää ja tulin siihen tulokseen että haluan miehelleni kertoa. En siksi että saisin omaa oloani paremmaksi, olisin mieluusti ollut hiljaa ja kantanut ihan itse oman olotilani. Vaan siksi, että olisi ihan hirvee tilanne miehelle, jos sen joskus kuulisi jonkun muun suusta parin kuukauden tai vaikka vuoden päästä. Ja ainakin meidän parisuhteessa se on ainoa ja oikea ratkaisu. Henkinen satuttaminen salailulla ja valehtelulla, olisi meidän suhteen loppu.
Mutta henkinen satuttaminen muiden kanssa vehtailulla, ei sitä lopettaisi?
Ei se kyllä lopettanut. Ei mennyt 15 vuoden liitto rikki, koska kaduin ja kadun edelleen mitä tein ja olin rehellinen asiasta. Mun mieheni tuntee minut ja tietää kyllä milloin olen jostain asiasta vilpittömästi pahoillani. Jälkensä tämä on jättänyt varmasti mieheeni, ja minä tiedän etten enää koskaan toiste moista virhettä mene tekemään.
= Toisten kanssa pussaileminen on oikein?