Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen siskoni kanssa baarissa ja hän joi puolityhjiä tuoppeja mitä ihmisiltä oli jäänyt! Tekee tätä kuulemma useinkin.

Vierailija
04.12.2016 |

Miten saan hänet lopettamaan kun ei itse näe tässä mitään väärää/vaarallista tai outoa.
Järkytyin kovasti, että tuohan on todella vaarallista mutta siskoa ei hetkauttanut :(
Mikä neuvoksi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tekee tuota samaa, ällöttävää sekä vaarallista. 😖

Vierailija
2/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini tekee tuota samaa, ällöttävää sekä vaarallista. 😖

Voi ei :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa? Jotkut kodittomat pummit tekee noin. Yök.

Vierailija
4/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
5/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, noin kova jano ei oo kyllä koskaan ollut.

Yäk!

Vierailija
6/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuosta saada vaikka jonkun tarttuvan taudin? Siskoni on tehnyt tätä jo pari vuotta kuulemma ja saman ajan hänellä on jatkuvasti kurkkukipua?

Ap

Vierailija
7/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ne päätyisivät viemäriin. Vanha kansa sanoi että Jumalan viljaa ei saa kaataa maahan.

Vierailija
8/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
9/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen siskosi on? Onko alkoholiongelmaa?

Vierailija
10/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö kadulta tupakkaa poltettavaksi ja roskiksista hiukopalaa kun nälkä yllättää. Siskosi kuulostaa vastenmieliseltä. Onko jonkinlainen mt-ongelmainen tausta?

Vierailija
11/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää opiskelijaelämää, eli juhlia on keskellä viikkoa ja viikonloppuisin. Omaan korvaan se kuulostaa todella paljolta, mutta itse ei näe ongelmana kun kaikki muutkin juo yhtä usein.

Joskus vetää kuulemma sixpackin kaljaa ennen juhliin lähtöä ja ei vielä edes nouse päähän. Hän on 19v, aika lyhyt ja hoikka. Mun mielestä tollaisen määrän juominen ilman vaikutuksia vaatii kyllä harjoittelua.. :(

Mt-ongelmia ei tietääkseni ole, mutta en voi olla varma.

Ap

Vierailija
12/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo toisten ihmisten kuolaa? No, tulee halvat kännit. Mutta viittaa kyllä vahvasti joko mt-ongelmaan tai alkoholismiin tai molempiin. Sinun pitäisi varmaan ottaa siskosi kanssa asia puheeksi suoraan, lähinnä siitä näkökulmasta, että olet huolissasi ja onko hänellä kaikki hyvin. 

Vierailija
13/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niin sanotut Robin Hood kännit. Varastetaan rikkailta ja annetaan köyhille. Aika yleistä opiskelijoiden keskuudessa.

Vierailija
14/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi saada jonkun taudin! Huuliherpes tulee ekana mieleen. Sit tietty perus flunssat ja paskataudit jne., niistä nyt pääsee eroon tietty. Joku kurkkuklamydiakaan ei liene mahdoton. Hyi hitto, miten joku pystyy :(

Vierailija
15/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan hänet lopettamaan kun ei itse näe tässä mitään väärää/vaarallista tai outoa.

Järkytyin kovasti, että tuohan on todella vaarallista mutta siskoa ei hetkauttanut :(

Mikä neuvoksi?

Vai vaarallista muka, eikä ole. Myrkytyksen riski on todella todella pieni, käytännössä olematon. Ei kai kukaan tervejärkinen jätä tuoppia juomatta ja laita sinne sitten myrkkyä, jo juomatta jättäminen on alkoholin väärin käyttöä.

Vierailija
16/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tota 15v kun menin siskon papereilla baariin ilman rahaa. Kuvottavaa ja noloa.

Vierailija
17/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo toisten ihmisten kuolaa? No, tulee halvat kännit. Mutta viittaa kyllä vahvasti joko mt-ongelmaan tai alkoholismiin tai molempiin. Sinun pitäisi varmaan ottaa siskosi kanssa asia puheeksi suoraan, lähinnä siitä näkökulmasta, että olet huolissasi ja onko hänellä kaikki hyvin. 

No höpö höpö nyt taas. Tuo on ihan yleinen tapa ollut jo minun nuoruudessani 90-luvulla köyhien opiskelijoiden keskuudessa. Ei todellakaan ollut kysymys mistään mielenterveysongelmista tai alkoholismista.

Typerää toki ja superällöttävää, mutta tuskin kovinkaan vaarallista. Menee ohi ihan itsestään, kun tulee ikää ja järkeä lisää päähän (ja yleensä myös lompakkoon lisää rahaa).

Vierailija
18/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa alotella oluella.. Onko vähävarainen? Itse juon pullon skumppaa tai viiniä helposti ennen baaria.

N20

Vierailija
19/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tota opiskelijana. Yleensä nappasin täysiä tuoppeja.

Rahaa ei ollut, mutta janoa oli.

Jälkeenpäin voi sanoa, että olin onnekas. Ei tauteja, ei kiukkusia janosia, ei tyrmäystippoja... eikä edes mt ongelmia tai alkoholismia.

Hauskaa oli.

N44

Vierailija
20/51 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin tota myös kaverin kanssa opiskelija-aikoina, juhliakin oli tosiaan keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina :D näin jälkeenpäin ajatellen todella ällöttävää ja tosiaan myös vaarallista, mutta eipä sitä silloin tullut ajatelleeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän