Olin eilen siskoni kanssa baarissa ja hän joi puolityhjiä tuoppeja mitä ihmisiltä oli jäänyt! Tekee tätä kuulemma useinkin.
Miten saan hänet lopettamaan kun ei itse näe tässä mitään väärää/vaarallista tai outoa.
Järkytyin kovasti, että tuohan on todella vaarallista mutta siskoa ei hetkauttanut :(
Mikä neuvoksi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi saada jonkun taudin! Huuliherpes tulee ekana mieleen. Sit tietty perus flunssat ja paskataudit jne., niistä nyt pääsee eroon tietty. Joku kurkkuklamydiakaan ei liene mahdoton. Hyi hitto, miten joku pystyy :(
Tauti sul on perseessäs !
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa alotella oluella.. Onko vähävarainen? Itse juon pullon skumppaa tai viiniä helposti ennen baaria.
N20
Niin ja käyt baarissa Vappuna ja Uutena vuotena... - ei siis liene kovin suuret rahat Sullakaan kyseessä..
Tein tuota myös nuorempana. Kutsuttiin sitä buffetiksi. Helppo oli löytää useita puolityhjiä juomia illan aikana ja säästää siten rahaa. Jos pohjalla oli vain pieni liru - desi tai alle - niin sellaiseen en koskenut. Niin ja pillillä join aina enkä suoraan tuopista. Monta vuotta tuli tehtyä eikä tullut tauteja.
Eräs tuttu mies teki tuota, kunnes sai kuseessa kelluvan tupakannatsan suuhunsa. Joku oli hämyisässä nurkassa lorottanut tuoppiin ja päälle tumpannut tupakan sinne. ..
En tunne yhtäkään moiselle spurgutasolle vajonnutta.
Ai niin. Anoppi. Kotiholisti ja sairaan pihi.
Tarjosi hirveitä halpalitkuja, pääasia oli prosentit. Mitä vieraiden laseihin jäi, kippasi omaan kurkkuunsa.
No tuohan oli ihan normimeininkiä ysärillä, oltiin juuri päästy baarien makuun. Itse en harrastanut mutta monet muut kyllä. Ihan tavallisia ihmisiä niistä tuli ajan myötä, kun tuli järki päähän. On vähän eri asia tehdä tuollaista 19v kuin keski-ikäisenä.
Jotkut kusee vessassa tuoppiin ja vievät niitä paarinpuolelle odottaan ottajaansa... kuulemma
Kyllähän sitä nuorempana tyhjennettiin kavereiden drinksut jos ne jätti jälkeensä. Ja yleensä kysyttiin, et haluatko jämät kun oltiin kotiin menossa eikä tehnyt mieli juoda drinksua loppuun. Mutta en kyllä muista että ventovieraiden juomien jämiä olisi juotu koskaan.
En kyllä enää joisi toisten ihmisten jämiä. Joskus kaverit kysyy et haluanko maistaa heidän drinksujaan, vastaan että ei kiitos... Jos itsellä on uusi drinksu ja pöydällä on laseja, voin tarjota maistiaiset puhtaaseen lasiin kaatamalla osan, mutta en kyllä haluaisi että ventovieras maistaa minun lasista tai pullosta...
Luulen että tuo tapa jää pois aikanaan..tai kun ensimmäinen kusilasi tulee vastaan.
Tulipa tuosta mieleen, jotta penkkariajelujen jälkeen mentiin ravintolaan ja pitkällä pöydällä oli usean ihmisen juomalasit, siinä vaiheessa useimmat tyhjinä. Minun tuopissani oli vielä noin kolmannes jäljellä. Siihen tuli joku ihan meille vieras tyyppi, heitti siinä pari sanaa -mitä lie höpissyt. Nappasi sitten tuoppini ja joi sen lähes tyhjäksi. Ottaa päähän vieläkin. Törkeää.
Oon saanut kerran tyrmäystippoja ja vielä ihan omasta tuopista. Filmi poikki tokan tuopin kohdalla, aamulla heräsin kotoa ja ystävä nukkui lattialla. Kysyin miksi oli luonani, olin kuulemma soittanut keskellä yötä porttikonkini edestä että jotain "kamalaa" on tapahtunut ja haluan tappaa itseni, ja oli sitten tullut luokseni ja vienyt minut sänkyyn.
Vähän myöhemmin samana aamuna huomasin takaraivostani puuttuvan ison tukon hiuksia.
Kerro vaikka tuo tarina siskollesi. On oikeasti ihan helvetin vaarallista juoda muiden tuoppeja!
Kunnon alkkis.
Lyhyt ja surkea elämä.