Söin tänään kaksi suklaalevyä, paketin keksejä ja join 1,5 litraa colaa, kysyttävää?
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö missä Tampereen kaupassa myytäisiin Fasun joulusuklaata? Ei löydy mistään.
Eikö stokkaltakaan löydy?
Ei, noin kuukausi sitten oli sekä Stockalla, että Pendolinossa, mutta sen jälkeen en ole nähnyt missään.
Kalevan S-marketissa näin joku aika sitten sekä Tammelan Tokmannilla. Noin pari viikkoa sitten siis.
Mä ostin eilen kaksi semmoista 320g lootaa suklaakonvehteja, pätkiksiä ja suklaakuorrutettuja omareita. Sit illalla vedin sen ison Rustica 4 cheese -pakastepizzan. Tänään ostin Ingman Creamy Rocky Road -jädeä ja Ranch-sipsejä, ja tehtiin myös nyhtökaurahampurilaisia ruuaksi.
Vähän kyl läskittää ja turvottaa mut palaan sitten taas viikonlopun jälkeen ruotuun... Ehkä. Just joku aika sitten jouduin ottaan täyden herkkulakon, kun lähti ihan lapasesta suklaan mussutus. Piti kestää kuukauden mutta sorruin alle kolmen viikon jälkeen. :D
Ainii, mitat 168cm/63kg että en nyt mikään valtava oo mutta olishan vähän varaa pudottaa.
90% suklaassa ei paljon sokeria ole.Tummaa ja kahin kanssa hyvää.
Kuulostaa hyvältä. Itse vedin tänään litran jäätelöä, pari levyä suklaata ja ison karkkipussin. Lähden vielä ostamaan sipsejä ja kakkua.
Voihan herkkujen herkku.. ajattelin tässä juuri ehdottaa Liiterin edullisia 100 g suklaalevyjä ja jaffakeksejä, ja niitähän onkin sitten näemmä syöty. Itse olen tällä hetkellä tiukalla kulukuurilla, kun lahjoihin meni tässä äskettäin yli 20 €, kun kävin tässä synttäreillä. Ja myös kuukausi ennen joulua on hyvä lopettaa kaikenlainen herkuttelu.
Oletteko muuten käväisseet Lidlissä äskettäin? Siellä on tarjolla porkkanoita ja lanttuja 49 sentin kilohintaan.
T. Lidl-mies.