Söin tänään kaksi suklaalevyä, paketin keksejä ja join 1,5 litraa colaa, kysyttävää?
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Kommentit (65)
Hyvä suoritus. Itse en pidä niin paljoa suklaasta, että menis kaks levyä.
Tiedätkö missä Tampereen kaupassa myytäisiin Fasun joulusuklaata? Ei löydy mistään.
Oispa mullakin, huomenna heti aamusta kauppaan.
Minkä kokoisia levyjä?
Meidän lähikauppa S-market on auki la klo 22 asti...
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni?
Mikset leivo pannaria vielä lisäks?
Mitä suklaita ja keksejä? Eikö ahdista? Mittasi?
Mä aion kohta syödä iiiison lautasellisen nachoja, sekä paketin toffifeetä. Limsaa en ole ostanut.
Oliko suklaa maustettua, vai perus?
Eikö tee mieli jotain suolaista välillä? Vai oliko ne suolakeksejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni.
Juu ei mene, Lidlikin nykyään lauantaisin yhdeksään. Sitäpaitsi ne minun "lähikauppani" on olleet jo vuosia auki 24/7, joten sen suhteen ei mitään ongelmaa.
Eiks sulle tule paha olo noin makeasta? Muista syödä salaatteja, juureksia, hedelmiä ja mysliä niin ne auttaa ettei tule liika makeannälkä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä keksejä söit?
Lidlin soft cake suklaakuorrutteisia appelsiinitäytteellä. 300 grammaa, eli kaksi sellasta pötkylää keksejä
Missä landella te kaikki asutte? Eiköhän ne kaupat mee kiinni ihan niinku itse päättävät...
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni.