Söin tänään kaksi suklaalevyä, paketin keksejä ja join 1,5 litraa colaa, kysyttävää?
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset leivo pannaria vielä lisäks?
Olipas mainio ehdotus, nimittäin unohdin jo, että ostin juurikin kyseistä tarkoitusta varten purkin kermaa ja mansikkahilloa oli jo ennestään, kun käytän sitä puuroon :)
Eli pannaria mansikkahillolla ja kermavaahdolla, namskis :)
Onko taikina jo turpoamassa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset juonut olutta?
Mulla jäi tipaton tammikuu päälle :D
Olen siis ensimmäistä kertaa elämässäni ollut tipattomalla koko vuoden. Ihan vaan piruuttani päätin testata ja hyvin on mennyt. Itseasiassa vähän turhankin helposti, en ole ajatellut koko asiaa ja en edes muistanut, että olen viettänyt tipatonta, ennen kuin kysyit. En todellakaan ole mikään raittiusintoilija ja pidän kyllä oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö missä Tampereen kaupassa myytäisiin Fasun joulusuklaata? Ei löydy mistään.
Eikö stokkaltakaan löydy?
Ei, noin kuukausi sitten oli sekä Stockalla, että Pendolinossa, mutta sen jälkeen en ole nähnyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Etkö mitään muuta syöny?
Juu söin pitsaa kuten jo kerroinkin
Vierailija kirjoitti:
Pissattaako? Entä etooko tuo suklaamäärä? Mie en voi syödä kuin max puoli levyä ja johan närästää ja tulee paha olo.
Ei etoo, eikä närästä ja pissattaakin sen verran, kun 1,5 litraa nestettä pissattaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa että miksi söit mitä söit? Ja toinen, onko sulla jotain puutostiloja?
Söin kun teki mieli ja puutostiloista en tiedä. Tai no piparisosastosta ehkä pienoista puutetta, mutta mulla on kyllä ihan terveet kädet, joten ei sekään ongelmia tuota ;)
Ite söin maraboun paradis konvehtirasian tyhjäksi vaikka olin ostanut sen joululahjaksi toiselle. Olisi pitänyt paketoida se heti. Hirveä morkkis, ällö olo ja ketutus lahjan menetyksestä.
Eihän tuo ole vielä mitään.
Mä söin eilen ison kebabbipizzan ja tänään toisen. Söin tänään pizzan lisäksi kokonaisen jyväbroilerin ja sen lisäksi vetäny 2 suklaalevyä. Nyt juon litran viinapulloa ja sidukkaaki menny jo 5 x 0.33 tölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin burger kingissä, söin levyllisen suklaata, nyt mässään suklaanappeja ja syön vielä pipareita, aurajuustoa ja sipsiä, dippiä ja poppareita. Cheat day <3
Hieno homma, jatka samaan malliin :)
Ai ne olikin vaan pieniä levyjä... Kyllähän 200g suklaata päivässä menee helposti ja siihen päälle nuo muut. Pienelle naisellekin, saati sitten isolle miehelle.
No kysyn että uppoaisiko vielä toiset 200g suklaata?
Kaupat on kyllä auki ihan tavallisesti. Meillä esim. Prisma 23 asti. Ja moni kauppa myös 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tällä hetkellä enemmän hyvä kuin paha olo? Mitä suklaalevyjä söit, mitä keksejä?
Minulla on täksi illaksi "Mini Tv Mis Salmiakki" pussi ja 200 gramman Fazerin Sininen suklaalevy. Avaan ne sitten, kun suominainen pälkähtää ruutuun brittiläisessä X Factorissa.
Mulla on tällä hetkellä ihan hyvä olo ja sinänsä hyvä, että pääsivät loppumaan, sillä varmaan seuraava levy olis ollut jo liikaa. Tosin nyt kyllä rupes tekeen mieli sitä yhden ehdottamaa pannaria :)
Sullakin hyvät mässyt, joten onnea vaan suominaisen katseluun.
Vierailija kirjoitti:
Ite söin maraboun paradis konvehtirasian tyhjäksi vaikka olin ostanut sen joululahjaksi toiselle. Olisi pitänyt paketoida se heti. Hirveä morkkis, ällö olo ja ketutus lahjan menetyksestä.
Hahhahhaaha. Ootte te ihania. :)
Vierailija kirjoitti:
Urheiletko paljon?
Kyllä mä tänä kesänä kohtuullisesti kuntoilin, lähinnä pyöräilin ja se jatkui aina lumen tuloon asti. Sekin mulla tahtoo olla satunnaista. Kun kelit ja fiilis hyvä, niin välillä vähän liikaakin, mutta surkeat kelit ei kyllä lenkille innosta, joten välillä tulee pidempiäkin jaksoja ilman lenkkeilyä. Kuntosalitouhut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset leivo pannaria vielä lisäks?
Olipas mainio ehdotus, nimittäin unohdin jo, että ostin juurikin kyseistä tarkoitusta varten purkin kermaa ja mansikkahilloa oli jo ennestään, kun käytän sitä puuroon :)
Eli pannaria mansikkahillolla ja kermavaahdolla, namskis :)
Onko taikina jo turpoamassa?
Ei vielä :D
Koitan tässä kärvistellä, josko selviäisin ilman pannaria huomiseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Itseasiassa se keksipaketti minkä huitasin heti kärkeen naamariini, oli tarkoitettu vierasvaraksi :D
Vierailija kirjoitti:
Ai ne olikin vaan pieniä levyjä... Kyllähän 200g suklaata päivässä menee helposti ja siihen päälle nuo muut. Pienelle naisellekin, saati sitten isolle miehelle.
No kysyn että uppoaisiko vielä toiset 200g suklaata?
100 grammaa helpostikin, mutta 200 grammaa alkais jo oleen siinä hilkulla, mutta jos mulla olis vielä parisataa grammaa, niin todennäköisesti huitasisin ne molemmat huiviini ja sitten olisi jo melkoisella varmuudella äklö olo.
Olen vähentänyt mässyttelyä, nykyään syön herkkuja suurinpiirtein joka toinen viikonloppu. Limsoja vähensin radikaalisti. Ostan tölkin tai pari kerran kuussa ehkä. En osta enää isoja pulloja. Jos ostan karkkipussin, ostan minipussin. Salaatteja, juureksia, hedelmiä lisäsin ja liikuntaa. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni?
Meneekö oikeasti jossain vielä nykyään kaupat lauantaisin kuudelta kiinni, kun useampi on tullut niin väittämään? Missä esimerkiksi?
Itseasiassa täällä landellahan ne on saaneet jo vuosia mennä kiinni ihan niin kuin haluavat, siksi ne minun kaksi "lähikauppaani" ovatkin olleet jo vuosia auki 24/7.
Kaupungissa siis oli tiukemmat kriteerit, mutta nythän nekin kriteerit poistui vuoden alusta ja jokainen kauppa pitää niin kuin parhaaksi näkee.