Söin tänään kaksi suklaalevyä, paketin keksejä ja join 1,5 litraa colaa, kysyttävää?
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Kommentit (65)
Pissattaako? Entä etooko tuo suklaamäärä? Mie en voi syödä kuin max puoli levyä ja johan närästää ja tulee paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni?
Ei mene enää mikään, kaikki vähintään yhdeksään, Prisma kymmeneen auki.
Ootko kuullut että kauppojen aukiolot vapautettiin?
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoisia levyjä?
Meidän lähikauppa S-market on auki la klo 22 asti...
No pakko myöntää, että vain 100 grammasista levyistä oli kyse. Olivat siis lidlin sinisiä maitosuklaalevyjä. Ne on aivan liian halpoja ja silti hyviä ja juuri hollilla heti kun astuu lidliin. Ei millään pysty käveleen ohi :D
Mua kiinnostaa että miksi söit mitä söit? Ja toinen, onko sulla jotain puutostiloja?
Olen löytänyt itselleni sopivan joulusullaan: Lidlin Bellarom rusina- ja pähkinäsuklaa. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Mikset leivo pannaria vielä lisäks?
Olipas mainio ehdotus, nimittäin unohdin jo, että ostin juurikin kyseistä tarkoitusta varten purkin kermaa ja mansikkahilloa oli jo ennestään, kun käytän sitä puuroon :)
Eli pannaria mansikkahillolla ja kermavaahdolla, namskis :)
Ei ole. Yhtä tylsää eli normipäivä. Tänäänkin ajattelin lenkkeillä, mutta tänäänkään ei huvittanut muuta kuin syödä..
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tekis mieli lisää, mutta en kyllä enää jaksa lähtee kauppaan, kun sinne on yli 10 kilometriä matkaa, joten pakko kärvistellä huomiseen.
Ihan kuin Pohjois-Korean diktaattori joka ei elä enää kauan.
Kaupatmeneelauantaisinkuudeltakii
Vierailija kirjoitti:
Mitä suklaita ja keksejä? Eikö ahdista? Mittasi?
Ei ahdista :) Suklaat ja keksit jo kerroinkin.
Mittani lienevät muutamille pettymys, eli 182cm/80kg, eli ihan normipainon rajoissa mennään. Niin ja olen mies, se tässä kohden kerrottakoon :)
Mä kävin burger kingissä, söin levyllisen suklaata, nyt mässään suklaanappeja ja syön vielä pipareita, aurajuustoa ja sipsiä, dippiä ja poppareita. Cheat day <3
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvää?
Oli :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tee mieli jotain suolaista välillä? Vai oliko ne suolakeksejä?
Söin toki suolastakin, nimittäin pitsaa :D
Tänään siis ollut terveyspäivä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaupat menee lauantaisin kuudelta kiinni?
Meillä täällä Jyväskylässä lähin Prisma menee kiinni klo 23.00, Citymarket klo 22.00 (tästä en ole täysin varma) ja lähin K-kauppa klo 23.00
Onko sinulla tällä hetkellä enemmän hyvä kuin paha olo? Mitä suklaalevyjä söit, mitä keksejä?
Minulla on täksi illaksi "Mini Tv Mis Salmiakki" pussi ja 200 gramman Fazerin Sininen suklaalevy. Avaan ne sitten, kun suominainen pälkähtää ruutuun brittiläisessä X Factorissa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et vastaa mitään?
Kävin vaan veskissä ja tsuumasin epätoivoisesti kaappeja, että olisinko unohtanut jotain herkkuja jonnekin ja tännehän oli sillä aikaa ryöpsähtänyt viestejä ja niitä tässä nyt hikihatussa puran. Jokaiseen siis pyrin vastaamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eiks sulle tule paha olo noin makeasta? Muista syödä salaatteja, juureksia, hedelmiä ja mysliä niin ne auttaa ettei tule liika makeannälkä.
Juu ei ollut salaattipäivä tänään ;)
Eikö stokkaltakaan löydy?