Mun tulee surku nykyajan nuoria miehiä
mitä enemmän luen tätä palstaa. Ikäryhmää 25-35 noin suunnilleen.
Saman ikäiset naiset täällä on aika kamalaa sakkia. Vaatimuksia vaatimusten perään.
Ei mun sukupolveni naiset olleet noin mahdottomia. Me sentään annettiin miehillekin vähän tilaa vaikka oltiinkin aika innoissamme feminismistä. Toivon, että omien lasteni sukupolvi on viisaampaa.
Kunhan nyt sanoin. Ei tarvitse tykätä.
Kommentit (94)
Minun pojat kuuluu tuohon ikähaarukkaan eivätkä he ole koskaan valittaneet, että naiset olisivat mahdottomia. Kaikki seurustelukumppanit, jotka olen tavannut, ovat fiksuja ja mukavia.
Hillary Clinton pressaksi niin päästään eroon miehistä!
Mukava havaita että edes yksi nainen vaikuttaa tasapainoiselta ja empaattiselta; samaa ei voi sanoa monestakaan 25-35 naisesta :/
Olen ihan iloinen, että tämä palsta ei vastaa tosielämää.
Omat vaatimukseni miehelle:
Pitää olla vapaaehtoisesti koditon (vapaaehtoisesti kodittomuus kertoo että mies pärjää omillaan ja vahva selviämään ilman naurettavaa kattoa päänsä päällä)
Pitää olla fyysistä voimaa kantaa minut ja suojella minua metsän vaaroilta
Pitää olla hyvä metsästäjä, vaikka ihminen ei olekkaan lihansyöjä niin lihansyönti on hauskaa, en itse metsästä joten miehen pitää pyydystää kaikki uhrimme
Pitää olla henkisesti tasainen jotta hän ei lähde keskellä yötä pois luotani
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäiset naiset täällä on aika kamalaa sakkia. Vaatimuksia vaatimusten perään.
Ei mun sukupolveni naiset olleet noin mahdottomia. Me sentään annettiin miehillekin vähän tilaa vaikka oltiinkin aika innoissamme feminismistä. Toivon, että omien lasteni sukupolvi on viisaampaa.
Kunhan nyt sanoin. Ei tarvitse tykätä.
Olitteko te sitä ikäpolvea jonka oli vielä pakko löytää mies? Sellainen tasoittaa kummasti vastakkaisen sukupuolen mahdollisia vastenmielisyyksiä. Nyt kun ei ole enää pakko päästä naimisiin niin kumppanin onkin oltava tosi hyvä, tai tuntuu paremmalta olla vaan yksin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt sanoin. Ei tarvitse tykätä.Olitteko te sitä ikäpolvea jonka oli vielä pakko löytää mies? Sellainen tasoittaa kummasti vastakkaisen sukupuolen mahdollisia vastenmielisyyksiä. Nyt kun ei ole enää pakko päästä naimisiin niin kumppanin onkin oltava tosi hyvä, tai tuntuu paremmalta olla vaan yksin. :)
En ole ap, mutta en ole sitä sukupolvea jonka oli pakko löytää mies, eikä v.1932 syntynyt äitinikään. En vaan ole koskaan pitänyt miehiä vastenmielisinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne kamalat vaatimukset ovat? Että mies elättää itsensä rehellisellä työllä, ei ole alkoholisti, ei petä eikä hakkaa, huolehtii hygieniasta ja tekee osansa kotitöistä? Ihan sääliksi käy, kun naisilla on näin kohtuuttomia kriteereitä sopivalle elämänkumppanille ja lastensa isälle.
Vittu tätä paskaa. Lopettakaa jo. Tuo on ihan sama kuin töissä käyvä mies vaatisi töissä käyvältä naiselta kotiin jäämistä ja kaikkien kotitöiden tekemistä ja lasten hoitamista.
Olisihan se surkeaa, jos pitäisi naisettomuuttaan ulista Vauva-palstalla...
Ton ikäiset ovat nameja.Luonnollista ettei jotku 20 v tykkää jos 10 v vanhemmat ahdistelee.Oman ikäiset naiset tykkää
Vierailija kirjoitti:
Hillary Clinton pressaksi niin päästään eroon miehistä!
Tukekaa marine le penniä, niin saatte ranskan lasikaton rikki.
Jo vuosikymmenien ajan pilalle hemmoteltu sukupuoli on aivopesty uskomaan, että ovat sorrettu sukupuoli. Kiitos feminismin.
Nykytilanne on siitä "hauska", että nykynaisille ikään kuin hyvitetään menneiden aikojen "sorto" - jota ei siis edes ole koskaan ollut muualla kuin feministihullujen vainoharhaisisa teorioissa. Tämä tarkoittaa sitä, että tosiasiassa monin tavoin etuoikeutetun sukupuolen edustajille annetaan aina vain lisää erilaisia etuoikeuksia, esimerkiksi kiintiöiden muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan iloinen, että tämä palsta ei vastaa tosielämää.
Keidenkä sinä kuvittelet täällä palstalla sitten olevan? Bottien?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se surkeaa, jos pitäisi naisettomuuttaan ulista Vauva-palstalla...
Onhan se surkeaa, mutta ei käy sääliksi. Se on monellakin tasolla sama kuin jos 30 vuotta täyttänyt mies itkisi, että kun ei o rahaa niin en saa ponia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne kamalat vaatimukset ovat? Että mies elättää itsensä rehellisellä työllä, ei ole alkoholisti, ei petä eikä hakkaa, huolehtii hygieniasta ja tekee osansa kotitöistä? Ihan sääliksi käy, kun naisilla on näin kohtuuttomia kriteereitä sopivalle elämänkumppanille ja lastensa isälle.
Minä haluan naisen joka elättää itsensä rehellisellä työllä, ei ole alkoholisti/narkomaani, ei petä ja ole väkivaltainen, huolehtii hygieniasta ja tekee osansa kotitöistä. Kohdalleni on sattunut elämäntapatyötöntä narkomaaninaista, joka ei edes kotitöitä tehnyt, vaikka oli aikaa koko päivä. Minä siivosin ym. työpäivän jälkeen. Jouduin välillä antamaan rahaa huumeisiin. Oli myös petollinen ja hyökkäsi päälleni jonkin psykoosin vallassa. Miten löytäisin tavallisen naisen, kun hyvin moni näyttää olevan niin luonnevikainen.
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmenien ajan pilalle hemmoteltu sukupuoli on aivopesty uskomaan, että ovat sorrettu sukupuoli. Kiitos feminismin.
Nykytilanne on siitä "hauska", että nykynaisille ikään kuin hyvitetään menneiden aikojen "sorto" - jota ei siis edes ole koskaan ollut muualla kuin feministihullujen vainoharhaisisa teorioissa. Tämä tarkoittaa sitä, että tosiasiassa monin tavoin etuoikeutetun sukupuolen edustajille annetaan aina vain lisää erilaisia etuoikeuksia, esimerkiksi kiintiöiden muodossa.
Nykyään painostetaan eroamaan, kun "eihän sinun enää tarvitse kestää/sietää mitään ongelmia, hyvin pärjäät yksinkin".
Hmm... naisen siis täytyisi huolia kuka tahansa turjake miehekseen. Itse kuulun tähän 25-30 ikäluokkaan. Miespuolisissa kavereissani on monta pitkäaikaistyötöntä. Peruskoulun jälkeen eivät ole ammattia itselleen opiskelleet. Pari asuu vielä vanhempiensa luona. Eivät viitsi käydä sitä paria kertaa vuodessa työkkärissä näyttäytymässä eikä osallistu työkkärin kuntouttavaan ym. työtoimintaan että saisivat työmarkkinatukea vaan mielummin elävät alennetulla sossutuella. Päivästä toiseen porukalla istuvat kaljaa kittaamassa milloin kenenkin kaatopaikkaa muistuttavassa kämpässä.
Harva mieskään huolisi naista jolla ei ole elämänhallinta kunnossa, paitsi tietysti samanlainen samanlainen mies.
Miksi ihmeessä jonkun pitäisi ottaa eläämäänsä ihminen joka on täysin kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, alkoholisoitunut ja normaalista arjesta vieraantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään painostetaan eroamaan, kun "eihän sinun enää tarvitse kestää/sietää mitään ongelmia, hyvin pärjäät yksinkin".
Jätä se sika - dialegtiikka on tuttua tältäkin interaktio formaatilla
Luuletko jonkun suhtautuvan ulinaasi vakavasti, aloittaja? Menepä vaikka ylilaudalle ulisemaan.