Mun tulee surku nykyajan nuoria miehiä
mitä enemmän luen tätä palstaa. Ikäryhmää 25-35 noin suunnilleen.
Saman ikäiset naiset täällä on aika kamalaa sakkia. Vaatimuksia vaatimusten perään.
Ei mun sukupolveni naiset olleet noin mahdottomia. Me sentään annettiin miehillekin vähän tilaa vaikka oltiinkin aika innoissamme feminismistä. Toivon, että omien lasteni sukupolvi on viisaampaa.
Kunhan nyt sanoin. Ei tarvitse tykätä.
Kommentit (94)
Monet oman ikäiseni ovat kyllästyneet miehiin. Mihin niitä tarvitaan?
Hankkikaa ne seksirobotit ja naiset ulkomailta ei ole minulta pois.
Miksi valitatte? Jos naiset ovat niin hirveitä olkaa ilman. Niin minäkin olen ilman miestä ja tulen olenmaan tarjonnan surkeuden takia.Vai miksi naisten pitäisi muuttua jotta miellyttäisiä arvon miehiä, jos ei kelpaa ei kukaan pakota suhteeseen naisen kanssa.
Miten kaikki eivät tajua että aloittaja on työtön reppanamies?
Minua ei säälitä. Pikemminkin pelottaa sillä usein tälläisissä tilanteissa on jo pitkään kaavailtu sotaa johon nuoret joutilaat ovat oikein sopivia uhreja.
Eli onko sota lähellä? Ei näillä jätkillä ole varmasti mitään sotaa vastaan. Sodassa saa sitten raiskailla ja tehdä mitä haluaa kun silmä välttää.
Toimeettomat nuoret miehet vailla yhteiskunnallista arvoa voivat tälläisessä tilanteessa olla kuin verisyöpä elimistössä.
Tuo vaikutelma johtuu lähinnä siitä, että nettifoorumit ovat pääasiassa valittajien temmellyskenttä. Realistit täällä viihtyvät vielä verrattaen usein, mutta optimistit pysyvät usein kaukana näistä keskusteluista.
Käy huviksesi tekemässä aloitus vaikkapa suomi24-palstalle isoimpien kaupunkien sivuille, jossa kysyt heidän mielipidettään kaupunkiin muuttamisen kannattavuudesta. Katso saamiasi vastauksia ja vertaa niitä virallisiin asiakastyytyväisyyskyselyihin. Voin luvata, että foorumilla saamasi kuva kyseisestä paikkakunnasta on paljon negatiivisempi kuin virallisen kyselytutkimuksen tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... naisen siis täytyisi huolia kuka tahansa turjake miehekseen. Itse kuulun tähän 25-30 ikäluokkaan. Miespuolisissa kavereissani on monta pitkäaikaistyötöntä. Peruskoulun jälkeen eivät ole ammattia itselleen opiskelleet. Pari asuu vielä vanhempiensa luona. Eivät viitsi käydä sitä paria kertaa vuodessa työkkärissä näyttäytymässä eikä osallistu työkkärin kuntouttavaan ym. työtoimintaan että saisivat työmarkkinatukea vaan mielummin elävät alennetulla sossutuella. Päivästä toiseen porukalla istuvat kaljaa kittaamassa milloin kenenkin kaatopaikkaa muistuttavassa kämpässä.
Harva mieskään huolisi naista jolla ei ole elämänhallinta kunnossa, paitsi tietysti samanlainen samanlainen mies.
Miksi ihmeessä jonkun pitäisi ottaa eläämäänsä ihminen joka on täysin kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, alkoholisoitunut ja normaalista arjesta vieraantunut?Syy- ja seuraussuhteitahan näissä ei koskaan mietitä. Mies tyhmyyttään ja surkeuttaan pilaa oman elämänsä. Oma vika. Thats it.
On se selväksi tullut että oma vika on. Mitään neuvoja ei oteta kuuleviin korviin, ainoa mitä saadaan aikaan on ulina siitä miten kaikki on muiden vika ja miksi muut ei ratkaise heidän ongelmiaan ja anna säälipillua. Minulla on kyl sääli ja surku loppuneet jo ajat sitten. Tietysti sellaisia syy- ja seuraussuhteita voisi miettiä, että onko järkeä vastikkeetta rahoittaa tällainen elämäntyyli.
Kaikki on muiden vika - uikutus on varmaan omaksuttu feministeiltä?
Näistä pojista eroten feministit laittavat hihat heilumaan sen sijaan että istuisivat netissä perse homeessa ulisemassa miehille. Oikeasti tälläkään palstalla ei ole mitään "miksi miehet pälä pälä" -ulinaa, tämäntapainen hyödytön ajantuhlaus on täysin ulimiesten heiniä. Naiset kertovat omista henkilökohtaisista kokemuksistaan ja saavat vertaistukea toisiltaan omiin ongelmiinsa.
Jaa. Mitenhän ne feministit laittavat hihansa heilumaan? Poraavat internetissä paskempaa palkkaansa, sen sijaan että kysäisivät pomolta vaikka pientä palkankorotusta.
Ihan ilmiselvästi hihoja on laitettu heilumaan, koska palstan valkoisten heteromiesten kuoro tuntee olevansa maapallon syrjityin olento :DDDD.
Miesten maksamilla subventoinneilla ne hihat heiluu vielä jonkin aikaa. Mutta ei kauan, kun on alettava ottaa vastuu omasta toimeentulosta muussa kuin suojatyöpaikassa.
Ketkähän mm. sotea eniten vastustavat.
Työpaikkansa puolesta pelkäävät!
Vierailija kirjoitti:
mitä enemmän luen tätä palstaa. Ikäryhmää 25-35 noin suunnilleen.
Saman ikäiset naiset täällä on aika kamalaa sakkia. Vaatimuksia vaatimusten perään.
.
Samaa mieltä. Ei osata ruokaa tehdä ja valitetaan koko ajan jostakin. Siiderin litkijät. Sitten pitävät itseään laardeineen ja selluliitteineen jotenkin niin erinomaisina että luulevat että kun vähän pihtaavat seksiä niin miehet masentuvat. Turha luulo. Parempaa naista on tarjolla menee sitten mihin tahansa Suomen rajojen ulkopuolelle.
-M52-
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti älykäs nainen, joka kykenee puolueettomaan ajatteluun riippumatta siitä mihin ryhmään itse kuuluu. Kieltämättä todennäköisyydet ovat suuremmat tuohon sinun vaihtoehtoosi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhästä perheestä ilman kunnon verkostoa tulevana ja paskapalkkaista duunia tekevänä voin kertoa et naisen miellyttäminen on aika nopiaa lompakon päällä. en lähde kanssasi juhlimaan tai istumaan iltaa tahi ulos syömään koska olen kykenemätön maksamaa omaa osuuttani vuokrasta yms sen jälkeen.
ja ei, minulla ei ole aikaa juosta salilla tai varaa hankkia kunnon ihonhoitotuotteita tai käydä hammaslääkärissä samaisesta syystä.
enkä myöskään kykene lukemaan ajatuksia tahi oppimaan kerrasta mitä seksiin tulee.
ikinä en ole valmis isäksi mutta jos se tulee niin yritän parhaani.
onneks minulla on nainen kenellä jalat maassa ja tajuaa asian
Mitkä ominaisuutesi luulet vedonneen naisystävääsi? Voisi palstan ulit ottaa oppia siitä.
Tuntuu vähän siltä, että miehen rooli on tällä hetkellä jossain murroksessa ja varsinkin nuoret miehet ovat aika sekaisin. Minun nuoruudessani kasvatuksessa huokui vielä jäänteitä sodasta, jossa miehen rooli oli ahdas, mutta silti aika selvä. Toki niillä oli ongelmia, jotka eivät tähän rooliin sopeutuneet. Nyt tuntuu kuitenkin, että miehen pitäisi olla vähän kaikkea eikä samanlaista selkeää roolimallia enää ole.
ei tuu surku.niin hirmu ujoja ovat ettei oikein voi sääliä.ryhdistäytykää!miettikää nyt miten jotkut machomiehet nauraa teille.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... naisen siis täytyisi huolia kuka tahansa turjake miehekseen. Itse kuulun tähän 25-30 ikäluokkaan. Miespuolisissa kavereissani on monta pitkäaikaistyötöntä. Peruskoulun jälkeen eivät ole ammattia itselleen opiskelleet. Pari asuu vielä vanhempiensa luona. Eivät viitsi käydä sitä paria kertaa vuodessa työkkärissä näyttäytymässä eikä osallistu työkkärin kuntouttavaan ym. työtoimintaan että saisivat työmarkkinatukea vaan mielummin elävät alennetulla sossutuella. Päivästä toiseen porukalla istuvat kaljaa kittaamassa milloin kenenkin kaatopaikkaa muistuttavassa kämpässä.
Harva mieskään huolisi naista jolla ei ole elämänhallinta kunnossa, paitsi tietysti samanlainen samanlainen mies.
Miksi ihmeessä jonkun pitäisi ottaa eläämäänsä ihminen joka on täysin kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, alkoholisoitunut ja normaalista arjesta vieraantunut?Syy- ja seuraussuhteitahan näissä ei koskaan mietitä. Mies tyhmyyttään ja surkeuttaan pilaa oman elämänsä. Oma vika. Thats it.
On se selväksi tullut että oma vika on. Mitään neuvoja ei oteta kuuleviin korviin, ainoa mitä saadaan aikaan on ulina siitä miten kaikki on muiden vika ja miksi muut ei ratkaise heidän ongelmiaan ja anna säälipillua. Minulla on kyl sääli ja surku loppuneet jo ajat sitten. Tietysti sellaisia syy- ja seuraussuhteita voisi miettiä, että onko järkeä vastikkeetta rahoittaa tällainen elämäntyyli.
Kaikki on muiden vika - uikutus on varmaan omaksuttu feministeiltä?
Näistä pojista eroten feministit laittavat hihat heilumaan sen sijaan että istuisivat netissä perse homeessa ulisemassa miehille. Oikeasti tälläkään palstalla ei ole mitään "miksi miehet pälä pälä" -ulinaa, tämäntapainen hyödytön ajantuhlaus on täysin ulimiesten heiniä. Naiset kertovat omista henkilökohtaisista kokemuksistaan ja saavat vertaistukea toisiltaan omiin ongelmiinsa.
Jaa. Mitenhän ne feministit laittavat hihansa heilumaan? Poraavat internetissä paskempaa palkkaansa, sen sijaan että kysäisivät pomolta vaikka pientä palkankorotusta.
Ihan ilmiselvästi hihoja on laitettu heilumaan, koska palstan valkoisten heteromiesten kuoro tuntee olevansa maapallon syrjityin olento :DDDD.
Ai mä juttelinkin taas jonkun lapsen kanssa.
Kun argumentit loppuu...
Alkaa olkiukkoilu?
Vierailija kirjoitti:
ei tuu surku.niin hirmu ujoja ovat ettei oikein voi sääliä.ryhdistäytykää!miettikää nyt miten jotkut machomiehet nauraa teille.
N20
T: 50v työtön metsuri (kirjoitusasusta ja sisällöstä päätellen)
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti älykäs nainen, joka kykenee puolueettomaan ajatteluun riippumatta siitä mihin ryhmään itse kuuluu. Kieltämättä todennäköisyydet ovat suuremmat tuohon sinun vaihtoehtoosi.
Kiitos kaunis arviostasi! Tulin katsomaan, että missä kohtaa keskustelussa mennään ja oli kiva huomata noin positiivinen lausunto. Olen todellakin nainen. Ehkä se olisi pitänyt mainita jo aloituksessa mutta ei kovin moni näytä uskovan, että nainen voisi vilpittömästi joskus puolustaa miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksei mies saisi olla ujo? Miksi joku nauraa ujolle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän siltä, että miehen rooli on tällä hetkellä jossain murroksessa ja varsinkin nuoret miehet ovat aika sekaisin. Minun nuoruudessani kasvatuksessa huokui vielä jäänteitä sodasta, jossa miehen rooli oli ahdas, mutta silti aika selvä. Toki niillä oli ongelmia, jotka eivät tähän rooliin sopeutuneet. Nyt tuntuu kuitenkin, että miehen pitäisi olla vähän kaikkea eikä samanlaista selkeää roolimallia enää ole.
Tämä on erittäin totta.
"Catcalling", eli spontaani kiinnostus naista kohtaan, tai jopa suora treffipyyntö, on erittäin tuomittavaa. T. Feministit. Tämän olen kyllä oppinut, ja pitänytkin naiset rauhassa.
http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/685771/Miten+suomalaiset+oikein+p…
Sitten saan lukea tällaista tekstiä suomalaisessa lehdessä, missä suomalaiset vässykkämiehet tulisi korvata ihanilla rohkeilla brittimiehillä, jotka uskaltavat pyytää suominaista treffeille, toisin kuin ne vitun luuserisuomalaiset.
Yritä tässä nyt sitten tietää, että miten helvetissä mun pitää niitä naisia nyt lähestyä. Pitäis varmaan olla joku saatanan britti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaunis arviostasi! Tulin katsomaan, että missä kohtaa keskustelussa mennään ja oli kiva huomata noin positiivinen lausunto. Olen todellakin nainen. Ehkä se olisi pitänyt mainita jo aloituksessa mutta ei kovin moni näytä uskovan, että nainen voisi vilpittömästi joskus puolustaa miehiäkin.
Ulla Appelsin on yksi esimerkki naisesta, joka osaa puolustaa myös miehiä jos tilanne sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin tutustumaan Esther Vilar nimisen kirjailijan teoksiin. Esim. 'The Manipulated Man'. Sen lukeminen tekisi hyvää sekä miehille,että naisille. Kirja tosin ilmestyi jo 1970-luvulla,mutta ei ole silti sanomaltaan vanhentunut lainkaan. Melkeinpä päinvastoin....
Täti sai vielä 2010-luvulla tappouhkauksia tuon kirjan johdosta. Siitä tehtiin uusintapainos muistaakseni 2000-luvun alussa.
Mistä tuli mieleen toinen feministien vainoama nainen, Erin Pizzey. Hänen rikoksensa oli 70-luvulla lausunto jossa totesi parisuhdeväkivallan naisuhrien olevan usein väkivaltaisia itse. Tiesi tämän koska oli perustanut turvakodin näille naisille. Tästä syystä häntä vainottiin pitkään, ja hänen koirakin ammuttiin kotipihalla. Posti alkoi kulkemaan poliisin kautta pommi yms uhkien takia, ja lopuksi hän joutui muuttamaan yhdysvaltoihin muutamaksi vuodeksi.
Semmoista se feminismin varjopuoli oikeasti on, dissidenttejä eli väärinajattelijoita eli luopioita eli kerettiläisiä ei suvaita.
Vierailija kirjoitti:
N20
Ujoutta ei muuten kannata sekoittaa huonoon itsekunnioitukseen. Ujo ihminen voi olla hyvinkin periaatteellinen, taipumaton tai jopa narsistinen. Jos siis lähestyt ujoja miehiä sillä asenteella, että voit tehdä heille ihan mitä haluat, niin saatat kokea ikävän yllätyksen. Ujot miehet ovat usein myös keskivertoa älykkäämpiä ja laskelmoivampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, puolueettomaan ajatteluun kykenevä osaisi määritellä ihmisen älykkyyden jotenkin muuten kuin sen perusteella, onko ihminen samaa mieltä kuin tämä arvioija.
Köyhästä perheestä ilman kunnon verkostoa tulevana ja paskapalkkaista duunia tekevänä voin kertoa et naisen miellyttäminen on aika nopiaa lompakon päällä. en lähde kanssasi juhlimaan tai istumaan iltaa tahi ulos syömään koska olen kykenemätön maksamaa omaa osuuttani vuokrasta yms sen jälkeen.
ja ei, minulla ei ole aikaa juosta salilla tai varaa hankkia kunnon ihonhoitotuotteita tai käydä hammaslääkärissä samaisesta syystä.
enkä myöskään kykene lukemaan ajatuksia tahi oppimaan kerrasta mitä seksiin tulee.
ikinä en ole valmis isäksi mutta jos se tulee niin yritän parhaani.
onneks minulla on nainen kenellä jalat maassa ja tajuaa asian