Kuka urpo koodaaja on mennyt ronkkimaan noita palstan sivuvaihtojen linkkejä alaosassa? Eihän tästä pääse enää lainkaan kakkossivulle!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii läppäriltä satunnaisesti. Kännykällä en edes viitsi kokeilla, kun pelkään kuolevani vanhuuteen, ennen kuin sivu latautuu.
Lainauksissa esiintyy myös paikoitellen jotain häikkää ja senkin voisi korjata.
Ja mä toivoisin edelleenkin sivuhakua pitkiin ketjuihin, ettei tartte sivu kerrallaan selata siihen kohtaan, mihin lukeminen edellisen kerran jäi.
Ja kun kerran pääsin valittamisen makuun, niin viestit päivittyvät ihan järjettömän hitaasti ketjuihin ja se on ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii läppäriltä satunnaisesti. Kännykällä en edes viitsi kokeilla, kun pelkään kuolevani vanhuuteen, ennen kuin sivu latautuu.
Ja mä toivoisin edelleenkin sivuhakua pitkiin ketjuihin, ettei tartte sivu kerrallaan selata siihen kohtaan, mihin lukeminen edellisen kerran jäi.
Tätä toivon minäkin. Kiva plärätä jostain 36 sivulta taaksepäin, kun yrittää päästä sivulle 17.
Se koodari on varmaan joku palkaton harjoittelija. Tulevaisuudessa yhä suurempi osa ihmisistä tekee työtä ilman palkkaa ja ei silloin voi odottaa täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä se nuoli. Mutta jos haluisin päästä sivulle 49 niin aika vaivalloista olis..
Niin, mobiiliversiossa näkyy nuoli, mutta koneella ei. Eli koneella ei pääse ollenkaan katsomaan etusivulta tippuneita otsikoita. Tosi kätevää! Mitähän muita parannuksia saadaan kohta? Ehdotan että poistetaan a-kirjaimet käytöstä. Mutta tasapuolisuuden nimissä vain mobiilikäyttäjiltä.
Korjaan viestisi ehdotuksesi mukaiseksi, noudatathan itse jatkossa omia ehdotuksiasi:
Niin, mobiiliversioss näkyy nuoli, mutt koneell ei. Eli koneell ei pääse ollenkn ktsomn etusivult tippuneit otsikoit. Tosi kätevää! Mitähän muit prnnuksi sdn koht? Ehdotn että poistetn -kirjimet käytöstä. Mutt tspuolisuuden nimissä vin mobiilikäyttäjiltä.
Kuka urpo ei osaa korjata sivun osoiteriville viimeiseksi numeroksi 2 (tai vaikka se 49) sen ykkösen tilalle?
Hätäapuna voi käyttää tätä. Ylhäällä selaimen osoitekentässä näkyy teksti page= ja numero. Se numero on sivun numero. Jos luet ketjun sivua 32, siinä lukee 32. Jos vaihdat siihen 17 ja täräytät enteriä, pääset suoraan sivulle 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan älykännykoiden käyttäjiä. Niiden takia on tyhmennetty miljoona hyvää sivustoa käyttökelvottomaksi.
Ongelma ei ole älypuhelimet, vaan onnettomat koodarit. Ja niitähän riittää.
Sivut on täysin mahdollista sopeutumaan erilaisiin näyttöihin, mutta tämä on ylivoimainen suoritus joillekin.
Tällä palstalla on monta asiaa ihan päin mäntyjä ja kännykällä tämän käyttäminen on lähes mahdotonta, tai ainakin hermoja raastavaa.
Ei se ole sopeutumista jos fontti on tietokoneen näytöllä kissankokoista vaan siksi että on olemassa porukkaa jotka tihrustaa tätä palstaa jostain ovisilmästä mikä älypuhelimen nimellä paremmin tunnetaan. Ei mulla ole tarvetta lukea tätä tietokoneen näytöltä 3m päästä. Sitä tarkoitan tyhmentämisellä. Etsitään tyhmin yhteinen nimittäjä ja hups tehtiin "parannus".Not.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään nuolia. Läppäri käytössä.
Ei se koneesta riipu vaan selaimesta. Pale Moonilla toimii nuolet.
Ei mulla oo ollu ongelmaa sivulta toiselle siirtymisessä... Käytän puhelimella ja tabilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä se nuoli. Mutta jos haluisin päästä sivulle 49 niin aika vaivalloista olis..
Mulla ei kyllä näy mitään nuoltakaan. Eikä muillakaan läppäriltä palstailevilla.
Mulla on läppäri ja olen koko ajan päässyt sivulta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo ollu ongelmaa sivulta toiselle siirtymisessä... Käytän puhelimella ja tabilla.
Ei mullakaan, olen palstaillut tabletilla ja läppärillä, molemmissa selaimena google chrome. Toimii myös incognito-tilassa.
Ei näy tässäkään kuin 1. ja 3. sivu eikä urlissakaan näy sivunumeroa että sieltä voisi sivua vaihtaa kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään nuolia. Läppäri käytössä.
Ei se koneesta riipu vaan selaimesta. Pale Moonilla toimii nuolet.
Nevöhööd tuollasesta selaimesta.
Mulla näkyy läppärillä niin kuin pitää, mutta todella tökserön näköiset tuolaliset isot pallukat. Toisekseen, jos haluat jollekin tietylle sivulle (jos on monta sivua kommentteja), niin hidasta on mennä nuolien kautta. Voisi näkyä ne kaikki sivunumerot, niin pystyisi vain sitä klikkaamaan.
Mulla ei näy alueen etusivulla kuin sivu yksi enkä pääse katsomaan lisää ketjuja.
No ihan hyvä, jää tämäkin turhanpäiväinen ajanviihde pois.