Kuka urpo koodaaja on mennyt ronkkimaan noita palstan sivuvaihtojen linkkejä alaosassa? Eihän tästä pääse enää lainkaan kakkossivulle!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy läppärillä niin kuin pitää, mutta todella tökserön näköiset tuolaliset isot pallukat. Toisekseen, jos haluat jollekin tietylle sivulle (jos on monta sivua kommentteja), niin hidasta on mennä nuolien kautta. Voisi näkyä ne kaikki sivunumerot, niin pystyisi vain sitä klikkaamaan.
Käytä selaimen osoiteriviä sivujen vaihtoon niin pääset heti sinne minne haluat. Ihmeen vaikeaksi monet tekee yksinkertaisen asian
Vierailija kirjoitti:
Hätäapuna voi käyttää tätä. Ylhäällä selaimen osoitekentässä näkyy teksti page= ja numero. Se numero on sivun numero. Jos luet ketjun sivua 32, siinä lukee 32. Jos vaihdat siihen 17 ja täräytät enteriä, pääset suoraan sivulle 17.
Kiitos tästä ystävällisesti kerrotusta neuvosta. Tätä olen käyttänytkin (yleensä läppärillä ollessani), mutta edelleen jaksan ihmetellä miksi ketjuihin ei muka saisi omaa sivuhakua, jota olisi huomattavasti helpompi käyttää kuin tuota osoitekentän muokkausta. Ei luulisi olevan vaikea koodata.
Mulla ei toimi myöskään. Ei ole mitään nuolia. Laitoin asiasta aamulla korjauspyyntöä lomakkeella.
Te muut jolla ei toimi, toimikaa toki samoin! Koodarit tuskin seuraa Aihe Vapaata näissä asioissa.
Vaihtakaa selain vaikka chromeen, niin alkaa pelittää. Explorer ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä se nuoli. Mutta jos haluisin päästä sivulle 49 niin aika vaivalloista olis..
Niin, mobiiliversiossa näkyy nuoli, mutta koneella ei. Eli koneella ei pääse ollenkaan katsomaan etusivulta tippuneita otsikoita. Tosi kätevää! Mitähän muita parannuksia saadaan kohta? Ehdotan että poistetaan a-kirjaimet käytöstä. Mutta tasapuolisuuden nimissä vain mobiilikäyttäjiltä.
Korjaan viestisi ehdotuksesi mukaiseksi, noudatathan itse jatkossa omia ehdotuksiasi:
Niin, mobiiliversioss näkyy nuoli, mutt koneell ei. Eli koneell ei pääse ollenkn ktsomn etusivult tippuneit otsikoit. Tosi kätevää! Mitähän muit prnnuksi sdn koht? Ehdotn että poistetn -kirjimet käytöstä. Mutt tspuolisuuden nimissä vin mobiilikäyttäjiltä.
Voi jööses. Onko sulla sarkasmitutka hukassa?
Jos edes kerran kesällä, pääsis käymään kakkossivulla...
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään nuolia. Läppäri käytössä.
Läppäri käytössä, kaikki toimii oikein hyvin. Niin ja Adblock myös käytössä, niin ei tarvitse riehaantua mainosten kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään nuolia. Läppäri käytössä.
Ei se koneesta riipu vaan selaimesta. Pale Moonilla toimii nuolet.
Chromella toimii myös, ei ongelmia.
Lumialla w10 ja läppärillä w10 firefox toimii hyvin ja kaikki näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäapuna voi käyttää tätä. Ylhäällä selaimen osoitekentässä näkyy teksti page= ja numero. Se numero on sivun numero. Jos luet ketjun sivua 32, siinä lukee 32. Jos vaihdat siihen 17 ja täräytät enteriä, pääset suoraan sivulle 17.
Kiitos tästä ystävällisesti kerrotusta neuvosta. Tätä olen käyttänytkin (yleensä läppärillä ollessani), mutta edelleen jaksan ihmetellä miksi ketjuihin ei muka saisi omaa sivuhakua, jota olisi huomattavasti helpompi käyttää kuin tuota osoitekentän muokkausta. Ei luulisi olevan vaikea koodata.
Mitä hemmettiä sinä tiedät koodaamisesta?
On se hyvä heitellä vaan ohjeita että tee niin ja näin kun ei itse tarvitse mitään sen eteen tehdä.
Tämä sivu on tappiollinen Sanomalle eikä ne todellakaan rupea laittamaan erittäin isoja rahoja jotta sinä saisit mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä heitellä vaan ohjeita että tee niin ja näin kun ei itse tarvitse mitään sen eteen tehdä.
Tämä sivu on tappiollinen Sanomalle eikä ne todellakaan rupea laittamaan erittäin isoja rahoja jotta sinä saisit mitä sinä haluat.
Kylläpä sulla meni tunteisiin.
Mä voin ihan rehellisesti myöntää olevani ihan onneton tietotekniikan kanssa, mutta en jaksa uskoa, että joku sivuhaku olisi ammattikoodarille mikään ongelma toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sulla meni tunteisiin.
Mä voin ihan rehellisesti myöntää olevani ihan onneton tietotekniikan kanssa, mutta en jaksa uskoa, että joku sivuhaku olisi ammattikoodarille mikään ongelma toteuttaa.
Sen sivuhaun koodaaminen onnistuu helposti keneltä tahansa koodarilta.
T. Koodari
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Jos luet sivua 32, tuolla osoitekentässä lukee page=31. Jos vaihdat siihen 17 ja täräytät enteriä, pääset suoraan sivulle 18.
Uskotteko, sillä on insinöörin pohjatutkinto.
Koodaaja on nyt keskittynyt johonkin mielenkiintoiseen ketjuun. Huhuu!
Voisko sen nimi olla Urpo. Oikeesti.
Kirjoita selaimen testiin sivu mihin haluat mennä. Pääset PALJON nopeammin oikealle sivulle.