Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukisitko tällaista synkkää "runokirjaa"?

Vierailija
30.11.2016 |

Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta siitä, että julkaisisin omia kirjoituksiani niiltä vuosilta kun olin vakavasti masentunut nuori. Tekstit eivät ole pitkiä ja osittain jonkinlaisia aforismeja, osittain tunnetilan kuvauksia

Olen miettinyt kuinka voisin hyödyntää näitä tekstejäni. Kiinnostavatko ne ihmisiä ja olisiko niistä apua esimerkiksi masennuspotilaiden läheisille, jos ne hieman avaisivat sitä mielenmaisemaa.

Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Vierailija
2/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, ovatko hyvin kirjoitettuja. Mitä olen netistä lukenut samantapaisia, eipä ole taidoissa kehumista. Mutta en tiedä tietenkään, oletko sinä hyvä kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi olla hyvä ja hyödyllinen teos. Varsinkin jos se etenisi sieltä masennuksen synkkääkin synkemmistä tunnelmista pikku hiljaa kohti valoa ja toipumista. Tällainen voisi olla lohdullinenkin teos masentuneille. Että katso, näin synkistä maisemista voi päästä takaisin kiinni elämään.

Vierailija
4/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aidompi, sen parempi. Ja jos siinä vaikka olisikin kirjoitus- tai kielioppivirheitä, niin minusta ne antaisivat sille kirjalle vain lisää syvyyttä ja sielukkuutta.

Vierailija
5/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kiitos kommenteistanne. Olen kirjoittanut ja mm. säveltänyt koko pienen ikäni. Tunteiden tulkinta tällaisissa muodoissa on minulle luontevaa ja olen siinä ihan hyvä.

Olin itsekin ajatellut sisällyttää mukaan myös paranemisprosessin aikaisia tekstejä ja ehkä myös liittää mukaan jonkinlaista kommenttia tältä päivältä, että mitä nyt itse ajattelen omista vanhoista kirjoituksistani.

Eli muutama kannattaa ideaa. Kiva kuulla :)

Vierailija
6/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko vielä kommenttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä