Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen varattuun mieheen on pilannut koko elämäni

Vierailija
29.11.2016 |

Tämä on aivan hirveää, joudun näkemään häntä päivittäin ja tilanne saa minut todella ahdistuneeksi. Itken joka ikinen päivä näiden tapaamisten jälkeen, vaikka ennen en itkenyt mistään asiasta. Oikein rintaa puristaa ja tuntuu että pakahdun. En pysty nukahtamaan ja heräilen öisin. Tämä mies on mielessäni jatkuvasti, vaikka kuinka yritän keskittyä muihin asioihin. Nämä tunteet pilasivat kesäni ja pilaavat todennäköisesti talvilomareissunikin.. Mitä ihmettä voin tehdä, että pääsisin näistä tunteista eroon?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta terveeltä. Taidat olla näitä tunne-intuitio-ihmisiä, jotka omasta mielestään tietävät myös hyvin toisten tarkoitusperät (juu, mies tahallaan kiusaa sinua). Näet muiden tekemisissä merkkejä, jotka on kohdistettu juuri sinulle. Kuulehan, suurin osa ihmisistä ei pelaa mitään pelejä ja hallitsee tunteensa.

Vierailija
22/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin varattuun ja vuoden pohtimisen jälkeen annoin palaa. En ole vielä katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina näissä kohdin mietin rakastumisiani, joita ihmettelen jälkikäteen. Mitä ihmettä näin tuossakin miehessä? Mitä elämästäni puuttuu, kun tarvitsen tätä? Ja se menee ohi....se on vain tunne.

Vierailija
24/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että täältähän löytyi kohtalotoveri/tovereita. Kirjoitin juuri itse aloituksen samanlaisesta tilanteesta. Näiden kommenttien perusteella en taida omaan ketjuuni vastauksia edes lukea.. Joten neuvoja ei ole antaa, symppausta kyllä 💛

Sama täälläkin. Ei kyllä nähdä päivittäin, eikä edes viikottain, mutta odotan jokaista hetkeä ku kuuta nousevaa. Elän ja hengitän niitä hetkiä varten.

No, silti mieluiten laittaisin tämän kuin hanasta kiinni. Tsemppiä Ap:lle ja kohtalotovereille!

Vierailija
25/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, onko hän julma ja kiusaa sinua. Ettet vain olisi sairaalloisen itsekeskeinen, henkisesti kehittymätön pikkutyttö.

Vierailija
26/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina näissä kohdin mietin rakastumisiani, joita ihmettelen jälkikäteen. Mitä ihmettä näin tuossakin miehessä? Mitä elämästäni puuttuu, kun tarvitsen tätä? Ja se menee ohi....se on vain tunne.

Juuri näin. En todellakaan huolisi enää muutamaa ikivanhaa ihastustani, en edes sitä hurmuria, josta haaveilin aivan liian pitkään. Paljon siihen tarvittiin, mutta lopulta tunteet menivät ohi. Onko sulla ap tunteita omaa miestäsi kohtaan? Olisiko pariterapian paikka?

Vierailija
27/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on taustalla kaikkea, ongelmat parisuhteessa, oman mieheni ihastus toiseen.. Sain lääkäriltä apua nukkumiseen ja yritän tsempata. En tiedä mikä asiassa niin masentaa, voisinhan vain nauttia pienestä viattomasta ihastuksesta, kai omassa tilanteessa erona on se että olemme suudelleet. Siitä kaikki paha olo alkoi ja eiköhän suurin osa halua minutkin haukkua täällä.. Ajatukset saa välillä muualle ja välillä ei. En ole mielestäni töissä itseäni nolannut.. Enemmän pelkään mitä juoruja liikkuu. Jos olen täysin rehellinen niin haluaisin tuon miehen kanssa suhteen mutta tiedän että se olisi väärin eikä hän sellaista varmasti edes mieti.. Joten toivon että itselläni tämä muutama kuukausi "riittää" koska ajatus on kamala että kestäisi jopa vuosia.

18

Vierailija
28/71 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että täältähän löytyi kohtalotoveri/tovereita. Kirjoitin juuri itse aloituksen samanlaisesta tilanteesta. Näiden kommenttien perusteella en taida omaan ketjuuni vastauksia edes lukea.. Joten neuvoja ei ole antaa, symppausta kyllä 💛

Sama täälläkin. Ei kyllä nähdä päivittäin, eikä edes viikottain, mutta odotan jokaista hetkeä ku kuuta nousevaa. Elän ja hengitän niitä hetkiä varten.

No, silti mieluiten laittaisin tämän kuin hanasta kiinni. Tsemppiä Ap:lle ja kohtalotovereille!

Ihanaa kuulla, että mulla on kohtalotovereita, tsemppiä teillekin! Jotenkin tuntuu, että olen tosielämässä tämän asian kanssa niin yksin.. En usko, että kukaan kaverini on kärsinyt vastaavasta ongelmasta enkä voi myöskään kellekään puhua, kun tiedän, että tämä on niin typerää, enkä halua loukata miestäni.

Ap

Vierailija
29/71 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. En todellakaan huolisi enää muutamaa ikivanhaa ihastustani, en edes sitä hurmuria, josta haaveilin aivan liian pitkään. Paljon siihen tarvittiin, mutta lopulta tunteet menivät ohi. Onko sulla ap tunteita omaa miestäsi kohtaan? Olisiko pariterapian paikka?

Rakastan miestänikin, sehän tässä onkin outoa. Olemme olleet todella kauan yhdessä ja ehkä taustalla on jotenkin sekin, että kaipaisin jotenkin kuitenkin muidenkin huomiota. Haluaisin todistaa, että olen edelleen viehättävä myös muiden silmissä. Ja tämä taas johtuu omasta typerästä ikäkriiseilystäni..

Ap

Vierailija
30/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä se oikein on, että parisuhteessa oleva on rakastunut toiseen ja haaveilee tästä? Tosi paljon täällä on aloituksia aiheesta. Aina aloittaja kertoo ensin raastavasta rakastumisesta ja vasta myöhemmissä viesteissä paljastuu, että hänellä on oma puoliso. Tämä mainitaan ohimennen kuin se olisi jokin yhdentekevä seikka, "ai niin toi mieskin on tossa.."

Vierailija
31/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, Ap?

Vierailija
32/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleistä se oikein on, että parisuhteessa oleva on rakastunut toiseen ja haaveilee tästä? Tosi paljon täällä on aloituksia aiheesta. Aina aloittaja kertoo ensin raastavasta rakastumisesta ja vasta myöhemmissä viesteissä paljastuu, että hänellä on oma puoliso. Tämä mainitaan ohimennen kuin se olisi jokin yhdentekevä seikka, "ai niin toi mieskin on tossa.."

Eiköhän meitä varattuina varattuihin ihastuneita tässä maassa riitä. Minäkin. Mitä ap:lle mahtaa kuulua näin monen vuoden jälkeen?

Vierailija
33/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Ajattele häntä exänä, joka ei enää rakasta sinua. Auttaako? Entä auttaako, jos ajattelet ystävänä, joka ei ole koskaan rakastanutkaan? Tai työtuttuna, jota palvova käytöksesi huvittaa?

Jospa mies on häntäveikko ja reagoit hänen spermanlevittämishalukkuuteensa. Tai on vähän kuin kissa, joka katsoo ja leikkii saaliillaan ennen hotkaisua. Vielä hänellä ei ole tarpeeksi nälkä.

Vierailija
34/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Minäkin olin ihastunut vuosia työkaveriini. Olin itse silloin (15v) pitkässä suhteessa. Mutta oli jo loppumetreillä se suhde.

5v. nyt on suhde kestänyt varattuun mieheen. Nähdään silloin tällöin, ja seksi on ihan mahtavaa.

Turha siellä mammojen päteä tai sääliä. Mulle sopii tämä järjestelmä oikein hyvin.

Vierailija
35/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olet kun minä. Mulla on sama tilanne päällä ja tätä on kestänyt jo vuosia. Tosin oma liitto on ollut kuralla jo pidempään. Olen siis ollut ihastunut varattuun jo pitkään. Välillä helpottaa, ja toisinaan olen aivan myyty. Tähän tottuu. Yritän kehittää itselleni paljon muuta tekemistä, mutta kyllä ajatukset välillä harhailevat... Ehkä tilanne helpottaisi, jos jompi kumpi vaihtaisi työpaikkaa...

Tiedän tunteen, mutta koskaan ei tapahtunut mitään. Mies vaihtoi työpaikkaa, koska vaimo käski. Aikaa, kun on kulunut, niin on se tunne helpottanut. Toki hän kummittelee mielessä vieläkin. Elän ihan normaalisti. Nautin elämästäni.

Vierailija
36/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koti ? töitä?

Jos  on, niin sulla menee oikein hyvin.

Vierailija
37/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Minäkin olin ihastunut vuosia työkaveriini. Olin itse silloin (15v) pitkässä suhteessa. Mutta oli jo loppumetreillä se suhde.

5v. nyt on suhde kestänyt varattuun mieheen. Nähdään silloin tällöin, ja seksi on ihan mahtavaa.

Turha siellä mammojen päteä tai sääliä. Mulle sopii tämä järjestelmä oikein hyvin.

Sopiiko miehen vaimolle myös?

Vierailija
38/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Ja tämä miehen naisystävä on Turun rikkaimpia, kilpaile siinä sitten..

Vierailija
39/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on töissä kivaa kun tietää että olet ihastunut häneen. Se ei tietenkään tilannetta helpota

Vierailija
40/71 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ja tämä miehen naisystävä on Turun rikkaimpia, kilpaile siinä sitten..

Mies saattaa olla kotvasen kuluttua Turun köyhimpiä. Kai köyhä ja vapaa mies kelpaa silloinkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan