Rakastuminen varattuun mieheen on pilannut koko elämäni
Tämä on aivan hirveää, joudun näkemään häntä päivittäin ja tilanne saa minut todella ahdistuneeksi. Itken joka ikinen päivä näiden tapaamisten jälkeen, vaikka ennen en itkenyt mistään asiasta. Oikein rintaa puristaa ja tuntuu että pakahdun. En pysty nukahtamaan ja heräilen öisin. Tämä mies on mielessäni jatkuvasti, vaikka kuinka yritän keskittyä muihin asioihin. Nämä tunteet pilasivat kesäni ja pilaavat todennäköisesti talvilomareissunikin.. Mitä ihmettä voin tehdä, että pääsisin näistä tunteista eroon?
Kommentit (71)
Varmaan toi ap on selvinnyt jutustaan-
Provo on vuodelta 2016 eli 5 vuotta vanha sepite.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläkin on töissä kivaa kun tietää että olet ihastunut häneen. Se ei tietenkään tilannetta helpota
Kyllä ne miehetkin ihailusta nauttii 😉. Vaimot on mustasukkaisia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Minäkin olin ihastunut vuosia työkaveriini. Olin itse silloin (15v) pitkässä suhteessa. Mutta oli jo loppumetreillä se suhde.
5v. nyt on suhde kestänyt varattuun mieheen. Nähdään silloin tällöin, ja seksi on ihan mahtavaa.
Turha siellä mammojen päteä tai sääliä. Mulle sopii tämä järjestelmä oikein hyvin.Sopiiko miehen vaimolle myös?
Tuskinpa se tietää..
Miksi varatut ihmiset pettävät. Erotkaa ensin ja pelehtikää sitten, vai onko se turvallisuus sittenkin kivaa. Molempia ei voi saada. Minua on lähestynyt useita kertoja varatut miehet, olen sanonut, että eroa ensin, katsotaan sitten. Olen Alfanaaras, en katsele tuollaista käytöstä. Naiset kasvattakaa tiheämpi selkäranka. Kukaan ei loppujen lopuksi kunnioita sellaista ihmistä joka vääntyilee suuntaan ja toiseen omien mieltymyksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ja tämä miehen naisystävä on Turun rikkaimpia, kilpaile siinä sitten..Mies saattaa olla kotvasen kuluttua Turun köyhimpiä. Kai köyhä ja vapaa mies kelpaa silloinkin?
No vain seurustelevat. Eli mies on nytkin köyhä.
Mua melkein 20v vanhempi, vaihtaisin omani häneen koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläkin on töissä kivaa kun tietää että olet ihastunut häneen. Se ei tietenkään tilannetta helpota
Kyllä ne miehetkin ihailusta nauttii 😉. Vaimot on mustasukkaisia kotona.
Vaimoilla ei ole avioliiton ulkopuolisia seksisuhteita? 😉 Miehet tyhminä ja tietämättöminä kotona ja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Minäkin olin ihastunut vuosia työkaveriini. Olin itse silloin (15v) pitkässä suhteessa. Mutta oli jo loppumetreillä se suhde.
5v. nyt on suhde kestänyt varattuun mieheen. Nähdään silloin tällöin, ja seksi on ihan mahtavaa.
Turha siellä mammojen päteä tai sääliä. Mulle sopii tämä järjestelmä oikein hyvin.Sopiiko miehen vaimolle myös?
Tuskinpa se tietää..
Vaimo tietää aina, kuten myös moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se tietää..
Tämähän on kahden aikuisen välinen suhde, ei siihen kenenkään lupaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ja tämä miehen naisystävä on Turun rikkaimpia, kilpaile siinä sitten..Mies saattaa olla kotvasen kuluttua Turun köyhimpiä. Kai köyhä ja vapaa mies kelpaa silloinkin?
Anna palaa vaan! Wau mikä saalis. Osaisitkohan ennustaa kohtalosi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatut ihmiset pettävät. Erotkaa ensin ja pelehtikää sitten, vai onko se turvallisuus sittenkin kivaa. Molempia ei voi saada. Minua on lähestynyt useita kertoja varatut miehet, olen sanonut, että eroa ensin, katsotaan sitten. Olen Alfanaaras, en katsele tuollaista käytöstä. Naiset kasvattakaa tiheämpi selkäranka. Kukaan ei loppujen lopuksi kunnioita sellaista ihmistä joka vääntyilee suuntaan ja toiseen omien mieltymyksien mukaan.
Sama. Jos ei ole munaa erota, ei ole tarpeeksi vahva mies minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se tietää..
Tämähän on kahden aikuisen välinen suhde, ei siihen kenenkään lupaa tarvita.
Eroonkaan ei onneksi tarvita kenenkään lupia. Sekin on kahdenvälinen prosessi.
Ootteko te naiset oikeasti noin yksinkertasia😅 jos ei seksi tms. toimi niin iha takuulla hakee miehet muuta seuraa. Toki toimii myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te naiset oikeasti noin yksinkertasia😅 jos ei seksi tms. toimi niin iha takuulla hakee miehet muuta seuraa. Toki toimii myös toisinpäin.
Kyllä tässä kieltämättä on ruvennut sivulleen vilkuilemaan. Terveisin pihtarimiehen puutteessa elävä vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Olisko aika jättää se oma kulta, jos kerran olisit hänet valmis tilaisuuden tullen vaihtamaan joka tapauksessa. Mikä tuossa toisessa niin paljon viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Provo on vuodelta 2016 eli 5 vuotta vanha sepite.
Ei ollut provo, olipa outoa törmätä vanhaan aloitukseeni. Pääsin lopulta tunteistani eroon vaihtamalla työpaikkaa, jossa rakastuin sitten toiseen mieheen ja erosin aviomiehestäni sen miehen takia. Sen jälkeen en ole enää muihin miehiin ihastunut/rakastunut. En kyllä edelleenkään ymmärrä mikä ajoi minut aiemmassa avioliitossani jatkuvasti rakastumaan muihin, koska mielestäni avioliitossa oli kaikki kunnossa ja mies kaikin puolin hyvä aviomies..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo on vuodelta 2016 eli 5 vuotta vanha sepite.Ei ollut provo, olipa outoa törmätä vanhaan aloitukseeni. Pääsin lopulta tunteistani eroon vaihtamalla työpaikkaa, jossa rakastuin sitten toiseen mieheen ja erosin aviomiehestäni sen miehen takia. Sen jälkeen en ole enää muihin miehiin ihastunut/rakastunut. En kyllä edelleenkään ymmärrä mikä ajoi minut aiemmassa avioliitossani jatkuvasti rakastumaan muihin, koska mielestäni avioliitossa oli kaikki kunnossa ja mies kaikin puolin hyvä aviomies..
Ap
Ja samoin tuo silloinen tunteideni kohde erosi myöhemmin vaimostaan vaihtaen vaimonsa työkaveriinsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo on vuodelta 2016 eli 5 vuotta vanha sepite.Ei ollut provo, olipa outoa törmätä vanhaan aloitukseeni. Pääsin lopulta tunteistani eroon vaihtamalla työpaikkaa, jossa rakastuin sitten toiseen mieheen ja erosin aviomiehestäni sen miehen takia. Sen jälkeen en ole enää muihin miehiin ihastunut/rakastunut. En kyllä edelleenkään ymmärrä mikä ajoi minut aiemmassa avioliitossani jatkuvasti rakastumaan muihin, koska mielestäni avioliitossa oli kaikki kunnossa ja mies kaikin puolin hyvä aviomies..
Ap
Ei saamari. Toivottavasti tuo työpaikan vaihto ei ole ainoa keino selvitä varattuna varattuun työkaveriin ihastumisesta. Mä nimittäin todella viihdyn työpaikassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja samoin tuo silloinen tunteideni kohde erosi myöhemmin vaimostaan vaihtaen vaimonsa työkaveriinsa.
Ap
Auts!
Olet ihastunut mielikuvaan minkä olet päässäsi luonut. Mielikuva ei vastaa realistista todellisuutta.
Olet henkisesti sairas ap. Hae apua mielenterveyspuolelta.
Normaali aikuinen pystyy hillitsemään tunteensa ja käyttäytymisensä.
Ei kaikkea tässä maailmassa ja elämässä saa, mitä haluaa.
Oletkos tähän mennessä saanut aina kaiken sen mitä haluat?
Aloituksesi on haiseva provo.