Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tykkäsi t*ssikuvasta

Vierailija
01.05.2025 |

Kerran vuosia sitten laitoin kuvan kesävarpaista rantahiekassa facebookiin. Mies raivostui,  että kenelle se kuva on ja että huoraan huomiota toisilta miehiltä. Olin itse pitänyt tuollaista kuvaa normi-lomakuvana mutta mies valisti, että sillä haetaan miesten huomiota.  Koko Facebookissa kuvien tykkäily on huomion antamista ja kuvien laittaminen on huomion hakemista. Siihen lopetin profiilikuvan vaihtamisen, kun aina oli joku väärä mies tykännyt (serkku tms, jota mies ei tunne).

Nyt tämä sama sankari, joka pitää kuvista tykkäämistä huomion antamisena jne oli itse käynyt tykkäämässä entisen säätönsä ti**ikuvasta. Siis tämä säätö oli ottanut kuvan jossa yläosattomat rinnat on keskellä kuvaa mutta nännit  ei näy.  Kun katsoin kuvaa,  että aika rohkea kuva, ja huomasin tykkääjissä mieheni,  mulla meni hermot. Mies yritti ensin väittää että kyse oli jostain vuosia vanhasta kuvasta (HAH ei todellakaan) jonka olen nähnyt ja sitten vetosi siihen että hän vaan skrollaili ja tykkäsi ja hetken päästä sanoi olleensa mulle jostakin syystä vihainen (mutta mitään riitaa ei ollut silloin ollut) ja siksi oli tykännyt.  

Olenko ihan kohtuuton kun ärsyynnyn tällaisesta kaksinaismoralismista? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap katselisi miehensä eksän kuvia. 

0/5  

Vierailija
2/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5  

Kaikkea se mustasukkaisuus teettää... eli vahtasi tietenkin onko miehensä käynyt tykkäämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kun ei ole somessa, niin ei voi tietää, mistä siellä kukin tykkäilee. Vapauttaa monenlaiselta nykyaikaan kuuluvalta kontrolloimisen pakolta. Suosittelen!

Vierailija
4/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako someen laittaa tuollaisia tissikuvia? Ilmoita sen muijan kuva ylläpitoon!

Vierailija
5/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5  

Naisen vaisto on uskomaton :) Tuotti myös tulosta.

Vierailija
6/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa luonnehäiriöiseltä mieheltä, eroaisin.

Vierailija
7/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5  

Naisen vaisto on uskomaton :) Tuotti myös tulosta.

Useimmiten pelkkää vainoharhaisuutta. Mutta kun  tarpeeksi epäilee niin tottakai joskus osuu oikeaankin.

Vierailija
8/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat sairaalloisen mustasukkaisia.

Vierailija
9/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa luonnehäiriöiseltä mieheltä, eroaisin.

Olisihan se hyvä miehelle että pääsisi eroon sairaalloisen mustasukkaisesta kyttääjästä.

Vierailija
10/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni ap ja mies ansaitsevat toisensa. Ukko tiirailee vieraita naisia ja akka vakoilee ukon sometilejä.

Match made in heaven. Nyt vaan vapun kunniaksi sovintoseksiä, niin että sänky tai pöytä ryskyää.

Vierailija
11/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairaampi kuin miehesi, kun olet tuollaisen miehen kanssa ollut vuosia. Eikö mikään herätyskello soinut, kun miehesi raivostui julkaisemastasi varvaskuvasta? Ero tyylillä ja julkaise kunnon revittelykuva, jossa vielä jokin näpäytys miehellesi.

Vierailija
12/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, palstamme vakitrolllilta tänään tällaista.

Nämä hänen sepustuksensa tunnistaa helposti. Aloitukset ovat pitkiä ja niistä olisi asianosaisten äärimmäisen helppo tunnistaa itsensä. Ei kukaan oikeasti kirjoita tänne aloitusta läheisistään, josta läheiset voisi helposti tunnistaa itsensä ja siten myös ap:n.

Silti näitä saman kaavan aloituksia vakitrollimme rustailee tänne lähes päivittäin.

0/5

Vierailija
13/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Jorma kiva juttu. Hyvää vappua!

Vierailija
14/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako someen laittaa tuollaisia tissikuvia? Ilmoita sen muijan kuva ylläpitoon!

Mielikuvitusmaailmassa saa tehdä kaikenlaista.

Kai sinä nyt ymmärsit, että kyseessä oli pelkkä trolli, vailla mitään totuuspohjaa.

Vierailija
15/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vilkaistessani luin että "passikuvasta". Ajattelin että onpa outo tyyppi.

Vierailija
16/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, sillon vuonna 1985 sanoit että....

Vierailija
17/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli.  Mies on ollut todella kontrolloiva faceni suhteen. Minun on pitänyt poistaa kavereita jne. Hän ei poista ikinä ketään. Jos tykkään jonkun miehen päivityksestä tai kuvasta, hän suuttuu. Jos minun päivityksellä on "väärä" tykkääjä, hän suuttuu. Koko facebook on hänen mielestään seuranhakupaikka MINULLE mutta hän itse siellä tekee mitä haluaa. Minä en saa tykätä vanhan koulukaverin kuvasta mutta hän saa tykätä vanhan säädön t"ssikuvasta.

Säätö tuli mulle kaveriehdotuksiin kun on yhteisiä kavereita ja katsoin profiilikuvaa että onpa rohkean laittanut ja sen alla oli ensimmäisenä tykkääjänä miehen nimi. Kyllä näin punaista. 

Mulle facebook oli ennen miestäni vain paikka, jossa voi seurailla muitten kuulumisia jne. Hän on alusta asti vahtinut tekemisiäni siellä ja huomautellut kaikesta.  Esim. yksi profiilikuva oli liian rohkea, koska siinä näkyi koko naama... hänen mielestä minun olisi pitänyt olla tunnistamaton. Jossain vaiheessa päätin että ok, minäkin toimin noin häntä kohtaan. 

Kontrollointia on monessa muussakin asiassa koska hän on hyvin mustasukkainen. En voi tervehtiä työkaveria kaupassa ilman että saan kuulla kotona, että mulla on varmasti suhde tämän työkaverin kanssa.  Jos kaveri pyytää seuraksi keikalle, olen selvästi menossa pettämään häntä enkä voi lähteä.  Tällaista kaikkea mutta jos olen vaan "yliherkkä" niin sitten se on niin.

Vierailija
18/19 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli.  Mies on ollut todella kontrolloiva faceni suhteen. Minun on pitänyt poistaa kavereita jne. Hän ei poista ikinä ketään. Jos tykkään jonkun miehen päivityksestä tai kuvasta, hän suuttuu. Jos minun päivityksellä on "väärä" tykkääjä, hän suuttuu. Koko facebook on hänen mielestään seuranhakupaikka MINULLE mutta hän itse siellä tekee mitä haluaa. Minä en saa tykätä vanhan koulukaverin kuvasta mutta hän saa tykätä vanhan säädön t"ssikuvasta.

Säätö tuli mulle kaveriehdotuksiin kun on yhteisiä kavereita ja katsoin profiilikuvaa että onpa rohkean laittanut ja sen alla oli ensimmäisenä tykkääjänä miehen nimi. Kyllä näin punaista. 

Mulle facebook oli ennen miestäni vain paikka, jossa voi seurailla muitten kuulumisia jne. Hän on alusta asti vahtinut tekemisiäni siellä ja huomautellut kaikesta.  Esim. yksi profiilikuva oli liian rohkea, koska siinä näkyi koko naama... hänen mielestä minun oli

Olisko aika lähteä?

Vierailija
19/19 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti swaipata nörtähtävä kilttimies tinderissä vasemmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä