Naisen kehoa ei ole suunniteltu kestämään fyysistä rasitusta kuten miehen keho
Miehen keho on suunniteltu kestämään kovaa fyysistä rasitusta. Naisilla asia on päinvastoin ja liian kuormittava liikunta voi haitata naisen kuukautiskiertoa ja hormonaalista toimintaa.
Jos tehtävänä olisi siirtää sata 30 kg painoista kivenlohkaretta paikasta A paikkaan B. Suoriutuisi tuosta tehtävästä mies paremmin.
Miehellä on myös onni tulla erittäin kovaksi fyysistä kestävyyttä ja voimaa vaativissa lajeissa oikeaksi superkoneeksi. Liikunta tukee miehen testosteronia ja tekee miehestä vahvan yksilön. Naisille ei ole yhtä luontaista.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksissä nainen on usein alla, joten ainakin lantionseudun tulee kestää miehen rynkytystä.
suomalaisnaiset tapaa olla lahnoja, joten yleensä ovat alla. Toisin kuin ulkolaiset dominat.
Heh, kaipa sinä maksusta saat jonkun. Muuten saisikaan, tuolla asenteellakaan
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa. Ilman valkoisia miehiä maailma asuisi luolissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa. Ilman valkoisia miehiä maailma asuisi luolissa.
Mielummin luolassa kuin betonikuutiossa.Tiesitkö että ihmisen tekemiseen tarvitaan sekä naaras että koiraspuolinen yksilö, jos et niin mene opiskelemaan , taikka kysy äidiltäsi, niin siltä naiselta joka tuli luolasta ulos kun ukko rakensi talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin luolassa kuin betonikuutiossa.Tiesitkö että ihmisen tekemiseen tarvitaan sekä naaras että koiraspuolinen yksilö, jos et niin mene opiskelemaan , taikka kysy äidiltäsi, niin siltä naiselta joka tuli luolasta ulos kun ukko rakensi talon.
Hahaha.....miksi et sitten asu luolassa? Kukaan ei ole pakottanut sinua asumaan muualla. Yritä uudestaan.
Kenen uskot olevan paremmassa kunnossa: sinä itse vai olympialaisissa kilpailevat naiset?
Vierailija kirjoitti:
No olipa taas settiä :)
Et taida tietää mistään mitään, mutta se on luonnollista, koska olet mies!
Miehen kehoa ei ole tehty toimivien aivojen käyttöä varten.
Itsehän olen kantanut ja synnyttänyt kaksi uutta ihmistä omasta kehostani ja myös kantanut näitä, tuolloin yhteensä 35 kilon painoisia ihmisiä päiväkodista kotiin.
Samaan aikaan mies ei jaksa tuoda 2 x 7 kg ruoksistoksia kaupasta kävellen vaan tarvitsee siihenkin auton.
Ap:n ulina on ihan helvetin koomista kaikessa aivottomuudessaan. Hän ei opiskle, ei tee työtä, hän lihoo ruudun äärellä eläen harhaista pseudoelämää, johon ei kuulu parisuhde, lapset eikä edes työn teko. Surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Kenen uskot olevan paremmassa kunnossa: sinä itse vai olympialaisissa kilpailevat naiset?
Mitä yrität kertoa kysymyksellä? Kerro tarkemmin.
Jos on vahvemman oikeus voimassa, niin miehet tarvitsevat toisia miehiä itseään puolustamaan.
Ap, sä oot turha ukko. Myönnä se itsellesi ja lopeta vollotus.
Ota lääkärin määräämät ja lakkaa olemasta koiranpaska ihmisten kengänpohjissa
Ulkomainen mies saattaa tarjota helpommin naiselle auttavan käden kuin suomipoika, joka katselee naista kuin hyödyllistä kantojuhtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vahvemman oikeus voimassa, niin miehet tarvitsevat toisia miehiä itseään puolustamaan.
Miesten vahvuus on aika kyseenalainen (kts ap:n krooninen mielenhäiriö). Vornanenkin murtui siihen pisteeseen pikku suunsoitosta, että juoksi henkisesti vahvemman perään "puolustautumaan" noloin ja tunnetuin seurauksin.
Mikä siinä on, että just aivot tilttaa äijillä aina ekana? Ylikuormittuu ja paskahtaa.
Sukupuolten väliset erot menee ainaa porukalla tunteisiin.
Äärioikeiston heikkolahjaisuus on tutkimuksilla todettu tosiasia. Kitisevien incelien sijoittuminen äärioikeistoon on myös faktaa.
Se, että jossain on huippuälykäs mies, ainoastaan korostaa ap:n vähälahjaisuutta. Tollon on koomista keulia sillä, että yhdellä kikkelillä kolmesta tuhannesta ÄO yltää samaan kuin minulla. Naisia on paljon keskiälyisissä, miehiä äärettömän vähän ja hajonta suuri.
Linkki äärioikeiston natalaan älykkyyteen:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
T. N, ÄO 154
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolten väliset erot menee ainaa porukalla tunteisiin.
Ei mene. Perättömät väitteet ärsyttävät, koska nainen käsittelee tosiasioita ja te miesvauvat vellotte vahvoissa emootioissanne.
Ja ap on hyvä esimerkki miesten älykkyysjakauman vasemmasta puolesta. Taatusti yli 1 keskihajonta keskitason alapuolella.
Miesten aivoissa ainut toimiva osa on mantelitumake
Nuo naisvihan kylvämisaiheet taitavat olla vähissä. Oletko huomannut, että miehen alapää ei ole samannäkönen kuin naisella? Uli, uli, uli.....
Taitaa olla kaljat ja röökit loppu ap:lla (ja psyykenlääkkeet).
Tuleeko työkkärifyffe vasta kuun puolivälissä?
Sama se sille mutta kunn 20v sitten olin raskaana ja olin hyvin hoikka raskaana oleva,löhtöpaino oli 44kg, ylin paino raskaana oli 57kg,pituus 160cm niin jouduin silti lähihoitajaopiskelun vsnhusnäytössä nostamaan 100kg vanhuksiakin.
Muistan kun siinä oli 17v isokokokoinen ja pitkä yli 170cm tyttö niin n sanoi ettei voi auttaa kun on alaikäinen että heillä on nostot kielletty.
Oli yhtä tuskaa,eräs hoitaja antoi mulle vyön jota sitten pidin mahan alla. Oli silti epämiellyttävää ja raskasta kun raskaus oku kuitenkin niin pitkällö ja olin paljon muita pienempi ja narukäsinen. Pakko oli suorittaa nuo kun oli opinnot jäänyt kesken mistä olisin muuten saanut rahaa? Huomasin että sääliä ei kyllä tippunut vaan oli itsestäänselvää kun olin täysi-ikäinen että työnteko kuuluu elämään.oli myös voimakasta raskauspahoinvointia,siihen lääkäri toteai että raskaus ei ole sairaus.
Nuori on nykyään sairas ja on kohta työkyvyttömyyseläkkeellä,kasvoihin tuli joku epämupdostuma koska vaikea purentavika piti leikata. Syntyi oudon pienenä.
Olen siis pienikokoinen nainen mutta olen hupmannut ettei suomessa sääliä heru
Näinhän se on.