Miten nopesti sulla tyhjenee 350g karkkipussi?
Mä söin semmosen puolessa tunnissa tässä samalla ku surffailin täällä av:llä. Huhhuh, no more candies! 😖
Kommentit (17)
Pari päivää menee, ei välttämättä peräkkäisia
Pari kolme iltaa. Mahtaa ap.lla olla huono olo
Monta päivää vaikka olisivat lempikarkkeja. En ole hirveästi karkin perään, sipsit onkin sitten toinen juttu...
Vierailija kirjoitti:
Pari kolme iltaa. Mahtaa ap.lla olla huono olo
No tällä hetkellä aika yltäkylläinen. Yhtään karkkia ei enää mahaan olis mahtunutkaan. Surffailin täällä ja ihan huomaamatta ne karkit eksy mun suuhun ja yhtäkkiä käsi hamuilikin vaan tyhjää pussia. 😆 Ap
Menisi varmaan monta viikkoa tai kuukautta jopa. En syö karkkia juuri ollenkaan. Jos joku tarjoaa, otan kohteliaisuudesta, mutta en välitä karkista oikeastaan lainkaan.
viikon verran. ostan yleensä 120g ja se kestää 2-4 pvää, joskus kauemminkin.
voi tohon 350 mennä yli vuosikin tai sit voi joutua laittaan roskiin vanhentuneena.
Pussi kestäsi niin kauan kun joku toinen söisi namut. En tykkää karkista, pelkkä haju ällöttää.
Monta päivää. En halua sokerihumalaa ja huonoa oloa.
3 minuuttia jos oikein yritän.
Eiköhän tollainen ole puolessa tunnissa syöty, kun mieli tekee. Mutta ei ole viikkoihin mieli tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
15minuuttia
Tosiaan, itse pystyn kyllä vetämään kilon puoleen tuntiin (siis nainen olen). Jälkeenpäin hieman sokeri-humalainen olo, samalla kertaa pahoinvoiva ja ylienerginen. Alkoholi vaikuttaa hyvin samalla tavalla ja kofeiini. Fyysisen työn ja liikunnan ansiosta ei tosin ole ollut mitään paino-ongelmia koskaan.
Vai kestää teillä karkkipussit vuoden.Ok.
Ikuisuuden, ellei se ole suklaata ;-). En aikuisiällä ole syönyt karkkia, koska en oikeasti vaan tykkää karkeista (paitsi suklaasta). Lapsena opettelin sosiaalisen paineen alla syömään niitä, mutta mitään erityisherkkua ne eivät ole olleet koskaan. (Paitsi suklaa, mainitsinko jo.. )
Jos laku tai suklaa otetaan mukaan, niin parissa tunnissahan se tyhjenisi. Mut muuten en tykkää karkista, et en jotain hedelmäkarkkipussia tms. saisi tyhjäksi koskaan.
Vuoden yleensä.