Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille melkein kelpaa kuka vaan... Oma vikanne? :/
Totta, paitsi naisille ei kelpaa miehissä mikään. Tytöt ei esim arvosta pojissa yhtään mitään saatika ikinä ihastu heihin. Eli siis parisuhteen voi vain muodostaa nainen valitsemalla sen komeimman ja onnekkaan miehen.
ap
Jaa, en minä kyllä ole päässyt miehiä valitsemaan kuin kaupan pakastealtaasta. Mikähän tässä on nyt mennyt vikaan? Tosielämä vs. keskustelupalstan todellisuus?
Kyllähän naiset voi periatteessa valita miehen. Ja valitsee ne 9+ ja 10+ tason miehet. Tavalliset lentää roskiin suoraan
ap
Mä olen ihan tavallinen mies perusduunissa ja vaimo sekä lapset. Sama pätee työkavereihin. Nuorena oli muitakin suhteiita. Miten se voi olla mahdollista????
Jaa en tiedä, itsekin olen 20 vuotias duunari ja kyllä sitä pillua tulee aina välillä, mutta suhdetta ei taas löydy sitten millään.
ap
Olet vasta 20-vuotias, etkä ilman pilluakaan ole jäänyt, mutta silti olet vakuuttunut siitä, että tavallisten miesten on mahdotonta löytää parisuhdetta?? Nuoruus selittänee osaltaan tätä täysin ilmeistä virheellistä ajatuskuviotasi, mutta ei tuo sinun looginen ajattelukykysi siltikään nyt ihan normaalitasolla tunnu kulkevan. Yleensä parikymppiset sentään pystyvät tiedostamaan sen, että todellisuus ei rajoitu pelkästään omaan, vielä varsin suppeaan elämänkokemukseen.
Mutta en minä sinua vielä toivottomaksikaan tapaukseksi julistaisi, johtuen hyvin nuoresta iästäsi. Mikäli iän ja elämänkokemuksen myötä sulle myös käsitys todellisuudesta kehittyy ja laajenee myös oman napasi ulkopuolelle, voit varmasti löytää pillujen lisäksi parisuhteenkin jossain vaiheessa.
Naiset on nirsompia jo biologian takia, sillä nainen kantaa seuraukset.
Nykyään tietenkin yhdynnästä selviää useimmin ilman seurauksia, mutta koska hormonitoiminta ja tunteet eivät sitä vielä ymmärrä niin valinnat tehdään tunteella. Ne tunteet ovatkin hyvin voimakkaita eikä niitä ole helppo ohittaa.
Uliuli naiset uliuli kilttimies uliuli aina uliuli tavallinen uliuli uliuli hypergamia uliuli jännämies uliuli uliuli pillu uliuli ikinä uliuli kunnollinen uliuli ei koskaan uliuli uliuli neitsyt uliuli uliuli yksinhuoltaja uliuli uliuli...
Keskiverto naisen on helpompi saada satunnaista seksiä kuin keskivertomiehen. Keskivertomiehen on helmpompi päästä parisuhteeseen kuin keskivertonaisen. Naisia kiinnostaisi enemmän parisuhteen saaminen, mutta tarjolla olisi lähinnä vain seksiä. Miehiä kiinnostaisi taas enemmän nimenomaan se seksi, mutta irtoseksiä ei helposti naisilta heru.
Ei näytä kummallakaan sukupuolella olevan helppoa. Miks elämän pitää olla näin vaikeeta??
Tuhmien tätien laulua siteeraten, "ne ei pane jotka valkkaa".
Ehkä ap:nkin pitäisi lakata sitä etsimästä ja yrittämästä sitä 17 vuotiasta korkeasti koulutettua alipainoista neitsyttä, joka on ikäluokkansa top kympissä kauneutensa, älynsä, luonteensa ja varallisuutensa puolesta. Tuon kaiken kun unohdat niin ihan varmasti sinullekin löytyy sinua rakastava nainen, eikä mene kauaakaan.
Mutta oma lukunsa on tietenkin ap itse. Mustasukkaista, naisia halveksivaa takertujaa ei kukaan nainen kauaa katsele. Etenkin jos on vielä pihi ja väkivaltainen.
Oletko ap miettinyt, miksi suhteesi kestävät vain hetken?
Mitkä ovat omat vaatimuksesi nasta valitessasi?
Kyllä sä ap aivan varmasti saat tasoisesi ruman ja kouluttamattoman uliulinaisen! :)
Uliuli oon 20v uliuli ei parisuhdetta uliuli ikisinkku uliuli ei meillä taviksilla oo mitään mahiksia koskaan uliuli uliuli yhyy byääää...
Mikä ihmeen kiire teillä lapsukaisilla oikeasti on, kun kirves heitetään kaivoon saman tien kun karvat alkaa kasvaa?? Miksi kaikki pitäisi saada nyt heti mulle ja kokonaan?
Ap, sun pitää kattoo peiliin. Minkälaisten naisten perään vongut? Liian nuorien ja nättien? Kai sä ymmärrät, että sellaisilla tytöillä on aivan valtavasti valinnanvaraa ja näin ollen voivat valita parhaimman "top" miehen. Tavallisia naisia joille kelpaisi tavallinen mies on markkinoilla vaikka kuinka paljon. Ne naiset eivät vaan ole yleensä niitä kaikkein hehkeimpiä. Avaa silmäsi ja katsele ympärillesi. Tavallinen nainen voi olla ihan yhtä hyvä kumppani kuin kauniskin nainen, ellei jopa parempi (ei ulkonäön tuomaa egoa).
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto naisen on helpompi saada satunnaista seksiä kuin keskivertomiehen. Keskivertomiehen on helmpompi päästä parisuhteeseen kuin keskivertonaisen. Naisia kiinnostaisi enemmän parisuhteen saaminen, mutta tarjolla olisi lähinnä vain seksiä. Miehiä kiinnostaisi taas enemmän nimenomaan se seksi, mutta irtoseksiä ei helposti naisilta heru.
Ei näytä kummallakaan sukupuolella olevan helppoa. Miks elämän pitää olla näin vaikeeta??
Mistä ihmeestä tällaiset typerät stereotypiat on lähtöisin? Itse olen mies ja olen aina halunnut vain yhden loppuelämän kestävän parisuhteen, en halua satunnaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, paitsi naisille ei kelpaa miehissä mikään. Tytöt ei esim arvosta pojissa yhtään mitään saatika ikinä ihastu heihin. Eli siis parisuhteen voi vain muodostaa nainen valitsemalla sen komeimman ja onnekkaan miehen.
ap
Jaa, en minä kyllä ole päässyt miehiä valitsemaan kuin kaupan pakastealtaasta. Mikähän tässä on nyt mennyt vikaan? Tosielämä vs. keskustelupalstan todellisuus?
Kyllähän naiset voi periatteessa valita miehen. Ja valitsee ne 9+ ja 10+ tason miehet. Tavalliset lentää roskiin suoraan
ap
Mä olen ihan tavallinen mies perusduunissa ja vaimo sekä lapset. Sama pätee työkavereihin. Nuorena oli muitakin suhteiita. Miten se voi olla mahdollista????
Jaa en tiedä, itsekin olen 20 vuotias duunari ja kyllä sitä pillua tulee aina välillä, mutta suhdetta ei taas löydy sitten millään.
ap
Hyvänen aika, sinä olet vasta teiniajoista päässyt ja olet jo nyt noin katkera. Koeta päästä katkeruudestasi eroon, se nimittäin paistaa kauas eikä kukaan halua katkeraa ihmistä. Miksi naiset -aloitus kertoi, että olet ottanut oppisi naisista palstan miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tällaiset typerät stereotypiat on lähtöisin? Itse olen mies ja olen aina halunnut vain yhden loppuelämän kestävän parisuhteen, en halua satunnaista seksiä.
No ehkä juuri tästä aloittajan kohkaamasta tilanteesta, jossa sanotaan, että on yksi mies, joka panee kymmentä, joista sitten ehkä valitsee yhden. Ja kaikki muut miehet jäävät ilman, mutta kuitenkin lasketaan, että kaikki nämä naiset ovat saaneet miehen. Eihän tuossa matematiikassa voi olla mistään muusta kyse, kuin siitä, että nyt ulistaan pelkän seksin perään.
Selvästi naisen saaminen ei ole ongalma jos ap kerran saa seksiä, ongelma on naisen pitäminen. Ja siihen löytyy syy peilistä ja olet niin nuori ettei ole mitään hätää. Sun täytyy nyt kuitenkin pontevasti ruveta kehittämään itseäsi ja taitojasi. Älä munaa elämääsi rupeamalla av-palstan ulinaattoriksi.
Aika ristiriitainen ja epälooginen kysymys.
Eletään vaan vieläkin sellaisessa kulttuurissa jossa miesten kuuluu jahdata naisia, ja naisten odotetaan vaan istuvan ihmettelemässä että mistä se mies ilmestyy. Huvittavaa oli lukea kolmikymppisen itsensä feministiksi ilmoittaneen naisen kolumnia jossa se valitti että miksi miehet ei tule häntä hurmaamaan. Nämä roolit on tiukassa vaikka ollaan olevinaan niin moderneja.
Miehet kilpailevat keskenään. Naiset kilpailevat keskenään. Miehet yrittävät epätoivoisemmin. Lopputulos: miehen on vaikeampi saada seuraa, koska hänen kilpailijansa yrittävät kovemmin.
Ajatellaan vaikka juoksukilpailua. Palkintokorokkeelke on helppo päästä, jos kilpakumppanit lönköttelevät rennosti ja pysähtyvät välillä ihailemaan maisemia. Naisilla on vähän tämä tilanne. Merkittävä vähemmistö ei tee oikeastaan mitään pariutuakseen, mikä tekee elämästä helppoa muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kai tiesit että naisilla on aika eriäviä käsityksiä siitä kuka on se komein mies.
Tämä! Jotkut tykkää pitkähiuksista miehistä esim tosi paljon ja jotkut taas ajattelee et sellaset on kaikista rumimpia.
Vierailija kirjoitti:
Miesten syy, mitäs roikutte niissä naisissa niin kuin ei maailmassa muuta olisi.
Eikö tämä mene nimenomaan toisinpäin? Miehet kyllä vokottelevat naisia itsekunnioituksen rajamailla, mutta kun nainen saadaan kellistettyä, niin usein osat vaihtuvat, koska nainen ihastuu ja mies sai jo mitä halusi ja jatkaa matkaansa.
Oikea panomieshän on jo niin paatunut naisten tylyyteen, että häntä ei kiinnosta enää yhtään kuinka säälittävästi luikertelee naisen housuihin ja kuinka monet ja tylyt pakit hän saa ennen onnistumista. Hänellä on päämääränä päästä mahdollisimman monen naisen sänkyyn keinoja kaihtamatta.
Hei eivät aiemmin saamansa kohtelun takia ole kiinnostunut pätkääkään naisten tunteista, vaan tavoittelee ainoastaan omaa etuaan. Näiden miesten röyhkeyden tuoma itsevarmuus vetoaa moniin naisiin, vaikka nämä miehet eivät yleensä ole mitään erityisen komeita. Saattavat tosin olla aika lihaksikkaita.
Kun heterot alkavat seurustella keskenään, aina yhtä monta miestä ja naista saa toisensa.
Ihme logiikkaa ap.
Vierailija kirjoitti:
Kun heterot alkavat seurustella keskenään, aina yhtä monta miestä ja naista saa toisensa.
Ihme logiikkaa ap.
Yhä useampi nainen valitsee sinkkuuden etenkin nuorempana. Eli toisinsanoen ovat mukana marginaalisen miesryhmän panoringeissä. Vakkaripanot lisääntyvät jatkuvasti ja naisilla on usein vain pari vakkaripanoa, kun miehillä on useita.
Miehet on niin reippaita. Siitä se johtuu.