Muita jotka ovat tämän viikon ? Ke, to ja pe "kipeinä"?
Minä en viitsinyt tuhlata palkallisia lomapäiviä vaan säästin niitä kesään, haluan kuitenkin pitää joululoman uuden vuoden yli.
Joten saikutan huomenna, torstaina ja perjantaina.
Näin minulle tulee melkein 1.5 viikon "joululoma", kun nuo joulupyhätkin sattuivat noin hyvin arjeksi.
Kommentit (33)
Olen oikeasti kipeänä, ollut lauantaista.
Mä olen etänä, työpaikalla ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään kun suurin osa on lomalla tai muuten poissa ja asiakkaatkin koostuu yrityksistä joissa on varmasti sama tilanne.
Käytännössä ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin läppäri avata ja pari kertaa vilkaista sähköpostit päivän mittaan ja sinne ei kuitenkaan tule mitään mihin pitäisi heti reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen etänä, työpaikalla ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään kun suurin osa on lomalla tai muuten poissa ja asiakkaatkin koostuu yrityksistä joissa on varmasti sama tilanne.
Käytännössä ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin läppäri avata ja pari kertaa vilkaista sähköpostit päivän mittaan ja sinne ei kuitenkaan tule mitään mihin pitäisi heti reagoida.
Ensi vuonna kun irtisanominen helpottuu, lähtee kaltaisesi laiskurit pihalle.
Jätätkö tyynesti vaan hommasi muiden tehtäväksi? Olet pas ka pää.
Vierailija kirjoitti:
Noup, haluan mennä töihin.
Mitä teet työksi?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtaisi.
Olet hyvä lammas ja orja yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde. Otahan taas kiljua niin rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Jätätkö tyynesti vaan hommasi muiden tehtäväksi? Olet pas ka pää.
Työnantajan ongelma.
Kyllä olet kekseliäs, ei voi kuin ihailla. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Toivotaan tietty, ettei lähikauppasi, apteekkisi jne. koko porukka tai vaikka minkään sairaalan päivystys ole noin nokkelia, mutta tuskinpa. Go girl!!
Ei antaisi moraali eikä omatunto myöten moista käytöstä. Lomalla olen, mutta harkitsen lääkärintod hakemista (en vain tiedä ottaako lääkäri näin oireista vastaan ja jaksaisinko edes lähteä kotoa mihinkään) saadakseni sen vaihdettua s.lomaksi, koska olen Koronassa ja tosi kipeänä jo kolmatta, tai oikeastaan neljättä, päivää😢
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet kuraa
Montako kertaa meinasit vielä vastata tähän ketjuun?
Ap kertoo luonteestaan oleellisen tällä aloituksella. Laiska ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laiskuruutta se on jos oikeasti ei ole mitään tehtävää?
eri
Mikäs sen hauskempaa kuin trollata täällä joulun välipäivinä ja väittää lintsaavansa töistä.
On onneksi kaks viikkoa lomaa...loppuaisen jälkeen töihin . " Saikku" käyttöön tossa pääsiäisviikolla.