Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeät kumppanissasi/häpesit exässä?

Vierailija
26.11.2016 |

Nykyisen kanssa ainoa tilanne oli kun hän alkoi kuorsata kesken teatteriesityksen :D tekee vuorotyötä ja on välillä todella uupunut.

Mutta ex:

* Huusi auton ratissa kuin raivohullu, ikkunat auki niin että muut kuulivat

* Sanoi että häpeää _minua_ koska luin hänen kavereidensa paikalla ollessa yo-kirjoituksiin "Mikä vi*un nörtti sä esität olevas"

* Sanoi että häpeää sitä, etten ääntele sängyssä kovaa, koska "muidenkin muijat" ääntelevät

Siinähän se sitten selvisi, että hän tosiaan tiesi miten ne muiden muijat ääntelivät kun oli testannut heitä... Miksi, oi miksi kestin tuota puoli vuotta?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen kanssa ainoa tilanne oli kun hän alkoi kuorsata kesken teatteriesityksen :D tekee vuorotyötä ja on välillä todella uupunut.

Mutta ex:

* Huusi auton ratissa kuin raivohullu, ikkunat auki niin että muut kuulivat

* Sanoi että häpeää _minua_ koska luin hänen kavereidensa paikalla ollessa yo-kirjoituksiin "Mikä vi*un nörtti sä esität olevas"

* Sanoi että häpeää sitä, etten ääntele sängyssä kovaa, koska "muidenkin muijat" ääntelevät

Siinähän se sitten selvisi, että hän tosiaan tiesi miten ne muiden muijat ääntelivät kun oli testannut heitä... Miksi, oi miksi kestin tuota puoli vuotta?

Vittu mikä kusipää. Toivottavasti nykyisellä on kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
42/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen. Laittaa kyllä päälle siistiä vaatetta häihin yms. mutta mikä jumalaton vääntö sitä ennen. Ihan kuin kakaralle pukisi kurahousuja joka viskaa ne aina vaan maahan

Kerran olin jo miehen jättämässä tämän asian takia kun vitutti niin armottomasti että aikuisella miehellä ei mitään tajua näistä asioista.

Onneksi tämä on ainoa asia joka vituttaa.

Ja lisättäköön vielä että mies on duunariperheestä (aivan ihania ihmisiä ei siinä) ja itse ylemmän keskiluokan. Ja vaikka tämä aisa ei mitenkään häiritse niin kyllä sen vaan näissä asioissa huomaa, on tabu sanoa ääneen tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäeroa. Mieheni on minua 21 vuotta vanhempi. Hävettää siis se, että ainoa järkevä mies, joka minua lähestyi oli tuollainen ikäloppu. Miksi muilla on kivoja ikäisiään miehiä?

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Ei se kyllä tyhmyydestä mitenkään johtunut. Vai kuvitteletko sä että miehet edes iskee niitä älykkäimmän näköisiä?

Vierailija
44/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen. Laittaa kyllä päälle siistiä vaatetta häihin yms. mutta mikä jumalaton vääntö sitä ennen. Ihan kuin kakaralle pukisi kurahousuja joka viskaa ne aina vaan maahan

Kerran olin jo miehen jättämässä tämän asian takia kun vitutti niin armottomasti että aikuisella miehellä ei mitään tajua näistä asioista.

Onneksi tämä on ainoa asia joka vituttaa.

Ja lisättäköön vielä että mies on duunariperheestä (aivan ihania ihmisiä ei siinä) ja itse ylemmän keskiluokan. Ja vaikka tämä aisa ei mitenkään häiritse niin kyllä sen vaan näissä asioissa huomaa, on tabu sanoa ääneen tai ei.

I feel ya, sista... Olisi voinut olla minun kirjoittama.

Vierailija
45/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti häpeä, mutta miehellä ja minulla on paljon "inside"-huumoria ja nauramme paljon. Miehellä on sitten tapana pelleillä salaa julkisillakin paikoilla ja yrittää saada minua nauramaan. On välillä kiusallista esim. kävellä yhdessä jossain kauppakeskuksessa, ja mies yrittää saada minua nauramaan ihan vain kiusoitellakseen, ja sitten minä naurunkyyneleet silmissä sätkin ja käkätän tuntemattomien ihmisten keskellä ja julkisella paikalla. Hyvä jos en pissaa housuihini. :D Ehkä meidän pitäisi käydä esim. kaupassa erikseen, niin osaisimme käyttäytyä.

Vierailija
46/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exässä häpesin piheyttä ja tinkimistä. Minä ja myyjä vaivaannuttiin sen ainaisissa tinkimisissä.

Vierailija
47/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni reilua ylipainoa.

Vierailija
48/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni ulkonäköä ja olemusta. Hän oli todella alipainoinen laihaläski joka ei varmaan koskaan ollut tehnyt mitään fyysisesti rasittavaa. Sormet hänellä olivat kuin alienilla, pitkät ja ohuet. Hyi nyt puistattaa edes ajatella sitä miten olen voinut seurustella hänen kanssaan. Lisäksi hänellä oli todella iso pää mikä näytti koomiselta kun muuten hän oli sellainen kukkakeppi.

Luonteeltaan hän oli sellainen ärsyttävä laiska pilalle hemmoteltu uusavuton mammanpoika.

En tajua mitä näin hänessä silloin kuin ihastuin häneen. Ehkä minä sekoitin säälin ja ihastuksen tunteet keskenään.

Vierailija
49/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä (26-v mies):

- Ei ymmärrä yhtään hiusten päälle. Siis että antaisi ammattilaisen leikata sen säännöllisesti, saatikka että opettelisi käyttämään oikeita tuotteita sen muotoilemiseen ja ylipäätään laittamaan ne fiksusti. Tämä on tosi harmillista omasta mielestäni, koska mies on syötävän söpö muuten, hänellä on upea hiuslaatu, ja vielä luonnostaan kaunis tumma väri. Ei, kun hän itte haluaa sen kerran vuodessa ajaa puliksi (on kyllä tosi seksikäs silloinkin) ja lopun vuotta antaa tukan rehottaa. Tässä vaiheessa vuotta näyttää jo ihan pöhköltä kun ei ole kunnolla lyhyt eikä pitkä malli, rumasti korvien yli. Välillä käyttää geeliä (vaikka vaha olis parempi, ja olen monta kertaa nätisti maininnut...) pistäkseen ojennukseen, mutta selkeästi laittaa liikaa ainetta. Ei saisi vertailla, mutta kaikkien kavereiden miehet ymmärtävät hiusten leikkauttamisen ja laiton päälle, ja mua hävettää toisinaan viettää iltaa samassa seurueessa, ajattelevat varmaan että mun mies on jotenkin vajaa - vaikka tiedän että on fiksumpi ja lahjakkaampi kuin ne muut yhteensä... En tajua yhtään miksi ei voi käydä parturissa kun se on toistaiseksi miehille suht halpaa. Häntä pukisi otsahiukset tosi hyvin kun otsa on vähän korkea, mikä korostuu valokuvissa, mutta "otsahiukset on lällyille". Tekee mieli hakata omaa päätä seinään, ja lapselliselta tuntuu toisen vastaan haraus.

- Miestä ahdistaa kätellä ensitapaamisella, sillä jännitys aiheuttaa hälle kämmenten liikahikoilua. Vaikka ymmärrän tämän, on silti noloa että hän ei mitenkään selitä asiaa ikinä, ja siinä hämmentyy erityisesti vanhemmat ihmiset. Olen useasti joutunut sanomaan, että kättele nyt...

- Ei joko ujouttaan halua tai ei ymmärrä ikinä kaupassa myyjiltä kysyä apua, jos jokin tuote hukassa. Tämä mielestäni aikuisessa miehessä raivostuttavin piirre. Aikaa menee turhaan hukkaan, ja pahimmillaan jää kokonaan tarpeellinen tuote ostamatta.

- Joskus meidän perheenjäsenille tai tutuille saattaa sanoa asioita meidän keskusteluista joiden toivoisin jäävän meidän välisiksi - tämä on ihan uusi ilmiö eikä olla vielä ehditty edes puida läpi, mutta parin viime kuun aikana toistunut jo useamman kerran.

Ei nyt sen kummempaa. Muutoin on kiva mies.

Vierailija
50/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kommentit olivat huonoja, mutta vastaan silti.

Häpeän joskus sitä, että hermostuessaan mieheni äänen korkeus nousee. Eli juuri silloin, kun hänen pitäisi olla ulospäin vakaa ja maskuliininen hän alkaa "kimittää".

Mitään muuta en miehessäni häpeä. Hän on upea mies.

Vierailija
51/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä haisi aina jumalattoman pahalle puol tuntii röökin polttamisen jälkeen. Ihan spurgulle. Ekan kerran kun tuli sisään yhteiseen kämppään omilla avaimillaan, haistoin lemun toiselle puolelle kämppää ja olin varma että joku lähijuottolan Penoista oli murtautunut sisään. :D

Vierailija
52/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai raivareita muiden kuullen minulle ja joi itsensä liian usein oksentelukuntoon kun odotin vauvaa.

Vierailija
53/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä.

Vierailija
54/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ei mikään. Elämäni mies.

Vierailija
55/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kommentit olivat huonoja, mutta vastaan silti.

Häpeän joskus sitä, että hermostuessaan mieheni äänen korkeus nousee. Eli juuri silloin, kun hänen pitäisi olla ulospäin vakaa ja maskuliininen hän alkaa "kimittää".

Mitään muuta en miehessäni häpeä. Hän on upea mies.

Seksismiä. Mutta toki ok, näin päin.

Vierailija
56/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi laukoa tosi typeriä juttuja missä vain. Esim. homofobisia.

Nukkui ihan pokkana sohvalla kun oltiin esim. sukulaisillani vierailulla.

Kyse siis eksästä. Silloin kun seurustelimme minua häiritsi moni muukin asia, mutta olen muuttunut sen verran ihmisenä, ettei vastaavat piirteet / asiat enää häiritsisi minua.

Esim. satunnainen tupakanpoltto juhlissa. Kiroilu. Liika juominen joskus.

Vierailija
57/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exässä huonoa yleissivistystä ja tapaa toistella hokemia. 

Vierailija
58/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni, joten kunnioitan häntä, enkä halua nolata muiden edessä. Silti jotkut hänen tapansa hävettävät, enkä mahda sille mitään...

- Mied pukeutuu yleensä fiksusti (ei esim. tarvitse miettiä, osaako pukeutua häihin tms. juhlatilanteeseen). Silti hänestä on ihan ok lähteä kaupungille joku korisjengin lippis tai jalkapallojoukkueen kaulaliina päällä. Ymmärtäisin parikymppisellä, mutta keski-ikää lähestyvällä ja muuten ei-niin-nuorekkaasti pukeutuvalla tuntuu tyylirikolta... ja tulee ikävä mielleyhtymä Timo Soiniin... 😂

- Noin kerran vuodessa juo itsensä tilaan, jossa menettää muistinsa eikä pysty huolehtimaan itsestään. Yleensä silloin, kun en ole paikalla. Osaan varautua ja yleensä jossain vaiheessa yötä tsekkaan, että pääsee kotiin - mutta nolottaa sitten niin maan pirusti olla se pikkujouluihin soitteleva vaimo. Kokemus on kuitenkin osoittanut, että pakko on olla, jos haluaa miehen elävänä kotiin (oon mm. noutanut pakkasessa ratikkapysäkiltä, jonne on nukahtanut jne.). Aikuista on paha mennä kieltämään, ja kun tapahtuu kuitenkin harvoin, ei itse oikein hahmota olevansa alkoholiongelmainen.

Alkoholiongelmainen, kum kerram vuodessa jiodut viinit menee pahasti päähän niinku kellä vaan harvon juovalla? :D

Joo, kyllä. En tainnut sanoa, että mies juo harvoin - ainoastaan, että noin kerran vuodessa tapahtuu tuo täydellinen ylilyönti, ja se tapahtuu silloin, kun en ole paikalla (varmistamassa vaivihkaa, että juo välillä vettä). Kun yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta, matkan varrelle mahtuu siis 15-20 kertaa, kun olen saanut miehen naarata jostain tai joutunut jännittämään, tuleeko elossa kotiin. Siihen lisäksi ne kerrat, kun on minun paikalla ollessani sammunut jossain vaiheessa iltaa. Nuorempana tää oli sellainen vitsi - että jossain vaiheessa mieheltä menee taju. Nykyään ei enää naurata, ja pystyn eläytymään niihin tilanteisiin, kun jotain kadonnutta naarataan Kolera-altaasta. Ja juuri tuollaisten kommenttien takia ("Alkoholiongelmainen, kun kerran vuodessa juo itsensä tuohon kuntoon?") ongelmaa "ei ole".

Ja siis se miehen juominen ei tässä ole se hävettävä asia (se on vain surullista), vaan se, että koska muut ei sitä hahmota näin laajalla perspektiivillä, joudun asettamaan itseni aika kyseenalaiseen valoon soittaessani miehelle sinne pikkujouluihin klo 00.30 kuullakseni, pystyykö vielä artikuloimaan, vai pitäiskö hakea. Viimeksi pari viikkoa sitten mies aamulla herätessään kyseli, miten oli päässyt kotiin tän vuoden pikkujouluista. Filmi oli poikki about klo 22 lähtien. Olin puolilta öin hakenut autolla, kun puheesta ei saanut enää selvää. Työkaverit oli auttaneet vastaamaan puhelimeen, mut eivät tajunneet tilanteen vakavuutta.

Vierailija
59/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hävennyt kenessäkään eksässä tai nykyisessä tai sukulaisissani tai ystävissäni mitään. Vaikka kukaan ei olekaan täydellinen kuten en itsekään.

Häpeäisin vain jos ylentäisivät itseään kiusaamalla tai manipuloimalla kiusaamaan.

Vierailija
60/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaisuus, kulahtaneiden vaatteiden käyttö, ei pidä omasta kunnostaan huolta, liiallinen mukavuuden haluisuus (ei millään innostu mistään uudesta ja erilaisesta).