Yök, näin tuttavan hääkuvat...
Sulhasella on yli puolessa kuvissa kaljatölkki kädessä! Kuvaaja oli heidän kanssaan aamusta iltaan ja mies näemmä lipitti kaljaa koko ajan, lukuunottamatta itse vihkimistä. Tölkki on jopa joissain hääkuvissa, joissa pariskunta poseerasi vihkimisen jälkeen! Olenko hirveä nipo, kun itse en katselisi tuollaista?
Kommentit (12)
Oliko jotain Koffia vai jotain fiinimpää pienpanimo-olutta? Noloa joka tapauksessa, mutta jos oli edes jotain asiallista olutta, se voidaan katsoa lieventäväksi asianhaaraksi.
Miten kukaan kiinnittää tuohon edes mitään huomiota? Kukin tekee tyylillään. Ei se mun asia ole,miten muut juhlansa juhlii. Eikä myöskään sun, kun et kerta kutsua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tarvitsi rohkaisuryypyn :D
Traagista tulla pakotetuksi naimisiin, ei sitä selvinpäin jassa. Joo.
Jos niillä onkin erittäin hyvä liitto kun ei turhia nipoteta ja rento meininki?
Me juomme molemmat olutta ym vaikka ei se nyt hääkuvissa näy...ainakaan niissä virallisissa ;)
Ja yhdessä olemme olleet jo 26 vuotta ja ainakaan vielä ei kumpikaan ole rappiolla.
Voni antaa näiden vuosien kokemuksella neuvon että relatkaa ja nauttikaa elämästä.
Kun asia ei ilmeisesti häiritse morsianta niin miksi sen pitäisi häiritä sinua?
No eihän sun kai tarvii sitä katsellakaan...? Edes niitä kuvia ei ole pakko katsoa.
Ehkä siinä parisuhteessa on kolme kahden sijasta. Myöhemmin voi katdoa jo hääkuvasta mikä meni vikaan.