Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä häpeät kumppanissasi/häpesit exässä?

Vierailija
26.11.2016 |

Nykyisen kanssa ainoa tilanne oli kun hän alkoi kuorsata kesken teatteriesityksen :D tekee vuorotyötä ja on välillä todella uupunut.

Mutta ex:

* Huusi auton ratissa kuin raivohullu, ikkunat auki niin että muut kuulivat

* Sanoi että häpeää _minua_ koska luin hänen kavereidensa paikalla ollessa yo-kirjoituksiin "Mikä vi*un nörtti sä esität olevas"

* Sanoi että häpeää sitä, etten ääntele sängyssä kovaa, koska "muidenkin muijat" ääntelevät

Siinähän se sitten selvisi, että hän tosiaan tiesi miten ne muiden muijat ääntelivät kun oli testannut heitä... Miksi, oi miksi kestin tuota puoli vuotta?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon hoikkuutta. Luonnostaan laiha ja siihen vielä syömishäiriö päälle. BMI tais olla alle 17 pahimillaan, ei mikään eroottinen näky.

Vierailija
2/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille v**tuilua

Nuhjuista pukeutumista

Samoja kuluneita vitsejä

Harrastusta, josta puhui ihan koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen möläytykset, jotka on vitseiksi tarkoitettu, ovat aina vaivaannuttavia. Niissä on ajoitus pielessä, eikä ne ole edes hauskoja. Tilannetaju puuttu kokonaan. Nolona potkin kengänkärkiä ja toivon tilanteen menevän nopeasti ohi. :/

Vierailija
4/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän jatkuvaa tinkimistä, joka paikassa ja kaupassa. Lisukkeena kaikki selitykset lähtivät siitä, että minä haluan...olen halunnut mm. partahöyliä, miesten alushousuja, traktorin yms.pikku kivaa. Antoi kaikkien ymmärtää, kuinka pirullinen olen ja tahtova. Eron jälkeen paljastui näitä juttuja, kun minä en upottanutkaan omaa talouttani, enkä kerännyt taloa täyteen ryönää, vaan tyhjensin sen entisistä.

Vierailija
5/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun mies puhuu luonnostaan niin kovaäänisesti puhelimessa ollessaan. Onpahan sitten naapuritkin perillä samoista juoruista.

Vierailija
6/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa nolotti silloin tällöin, mieheni on todella köyhästä duunariperheestä maalta joten hänelle olen hiljalleen joutunut opettamaan tapoja joita vuosisatoja kaupungeissa asuneilla "vanhan rahan" hienostuneilla suvuilla on luonnostaan.

Hänellä oli siis peruskäytöstavat kuten kiitos jne mutta se sellainen hienovarainen silaus joka puuttuu pyrkyreiltä puuttui. Nyt menee jo ihan täydestä :)

Jotkut asiat väännettiin kyllä rautalangasta, esim. pukeutuminen joulupöytään (kauluspaita ja suorat housut). Ei vain millään ymmärtänyt miksi.

Vierailija
7/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kannattaisi minun mieheni vastata, saataisi tänne pitkä lista. Mieheni osaa käyttäytyä niin hyvin, että ei tarvitse hävetä mitään.

Vierailija
8/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukahti aikoinaan synnytysvalmennuksessa. Siinä meidän piti maata rentona lattialla, silmät suljettuina, kun ilmoille kajahti:KROOOOH PUUUUH. Ensin naurahdin, mutta hymy hyyty, kun tajusin kenestä korina lähtee.

Vierailija
9/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ex-naisessani häpesin hänen korkeaa ikäänsä ja sen myötä epäviehättävää ulkonäköä.

Vierailija
10/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiivautta liikenteessä,kiroilee ja huutaa ihmisille vaikka ajaa yrityksemme mainostekstit kyljessä!tosi noloa

Vierailija
11/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävän pieniä homomaisia eleitä ja tapaa puhua. Myös samojen vitsien toistelu ärsytti ja hävetti. En ymmärrä mitä siinäkin miehessä näin joskus.

Vierailija
12/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tarve vetää hirveä, kovaääninen sovinistisian rooli päälle aina, kun poistuimme kotoa. Kotona kuitenkin vaati saada olla tossun alla ja käskettävänä, tykkäsi domina-jutuista. Oli myös kovasti viinaan menevä ja haastoi riitaa aina kunkin paikan isoimman ja vihaisimman miehen kanssa. Jatkuvasti oli joko käsi paketissa tai silmä mustana. Oli myös kova elostelemaan ja esitti olevansa kovakin naistenmies. Ja piereskeli jatkuvasti julkisilla(kin) paikoilla peittelemättä.

Nykyisessä ainoa hävettävä piire on liian harvoin tapahtuva hampaiden pesu ja tästä johtuva pahanhajuinen hengitys. Koulutusprosessi on kesken ;)

Vierailija
13/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän alkoholismia häpesin, oli/on ihan täysi sika kännissä. Selvinpäin ei puhunut kellekään mitään mut kännissä oli kaikkien kaveri ja puhui jokaiselle ihan ääliömäisiä juttuja. Myös joi itsensä siihen kuntoon että ohikulkijat sai auttaa milloin mistäkin ojasta pois. Nykyisessä välillä hävettää lyhyt pinna ja ärsyyntyminen pienistä asioista.

Vierailija
14/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse hävetä kumppaniani. Valitkaa seuranne paremmin.

Vierailija
15/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan pukeutumista ja kömpelyyttä sosiaalisissa tilanteissa. Mutta ei hän olisi mieheni jos ne liikaa häiritsisivät. :)

Vierailija
16/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin eksässä sitä kun hän luuli olevansa hirveän fiksu. Käytti sivistys-sanoja joiden kunnon merkitystä ei edes tiennyt ja hänellä oli aina muka fiksu vastaus kaikkeen mutta hermostui kun joku esitti jatkokysymyksiä tai pyysi selventämään asian jonka hän juuri sanoi.

Vierailija
17/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi hävetti mieheni tapa puhua kovaäänisesti julkisilla paikoilla sekä hänen tapansa olla katsomatta eteensä, minkä seurauksena hän törmäilee aina ihmisiin ja hyllyihin kaupoissa...

Kunnes tajusin että toisen ihmisen häpeäminen on turhaa ajanhukkaa ja kertoo vaan häpeäjän omasta huonosta itsetunnosta. Erittäin suomalainen piirre. Lakkasin häpeämästä ja tulin onnelliseksi ja rennoksi vaimoksi :) Suosittelen muillekin! Häpeä on täysin turhaa eikä siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
18/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti vastikää miehen suku. Mies itse osaa olla hiljaa ravintolassa, mutta kun menimme hänen sukulaisten kanssa ravintolaan nii kamalaa huutomöykkää, sotkua ja tarjoilijan tytöttelyä kovaan ääneen.

Vierailija
19/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävässäni häpesin hänen huonoa tilannetajuaan. Se näkyi hänen puheissaan ja pukeutumisessaan. Välillä piti kysyä häneltä, että oletko ihan tosissasi lähdössä noissa vaatteissa tekemään hommaa X.

Häpesin myös sitä miten hän käyttäytyi vanhempieni ja sisarusteni seurassa. Seurustelimme useita vuosia, mutta hän ei silti onnistunut käyttäytymään rennosti heidän seurassaan. Äitini kanssa tulivat riittävän hyvin toimeen, mutta isäni ja siskoni kanssa todella jähmeää, vaikka he eivät edes ole mitään tärkeilijöitä, vaan ihan tavallisia ja rentoja ihmisiä.

Vierailija
20/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex tyttöystävässäni häpesin hänen huonoa tilannetajuaan. Se näkyi hänen puheissaan ja pukeutumisessaan. Välillä piti kysyä häneltä, että oletko ihan tosissasi lähdössä noissa vaatteissa tekemään hommaa X.

Häpesin myös sitä miten hän käyttäytyi vanhempieni ja sisarusteni seurassa. Seurustelimme useita vuosia, mutta hän ei silti onnistunut käyttäytymään rennosti heidän seurassaan. Äitini kanssa tulivat riittävän hyvin toimeen, mutta isäni ja siskoni kanssa todella jähmeää, vaikka he eivät edes ole mitään tärkeilijöitä, vaan ihan tavallisia ja rentoja ihmisiä.

Kerro tarkemmin? Siis että missä vaatteissa oli menossa ja mitä hommaa tekemään? Kiinnostaa :)

Ap