Mitä sellon prismassa tapahtuu?
Kommentit (63)
Emme anna pelolle valtaa. Emme anna terroristien alistaa meitä pelkoon. Jos kuolemme pommiin, niin kuolemme. Mutta pelkäämään emme ala. Se on vain kuolemaa. Käännetään toinen poski ja yritetään pahuus korvata hyvyydellä.
Persupoika ahdistunut kun ulkomaalaiset eivät teekään päivittäin rikoksia ja päättänyt vähän provosoida?
voi ei mun maailma romahtaa jos mamutus on johtanut tähän..suomi on menetetty.miten jatkaa eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
turvatkaaselusta kirjoitti:
Miettikää missä liikutte! Black friday, pikkujoulut, perjantai-ilta, jouluruuhkat... On ihan realistinen riski, että jonkunlainen ääri-isku tapahtuu Suomessakin. Joulu ruuhkineen on siihen sopiva ajankohta! Välttäkää siis ihmismassoja.
Vältä sä vaan. Kuolet lopulta kuitenkin, joten aika hyödytöntä.
Mä ainakin juoksen tien yli katsomatta autoja, vedän viinaa kaksin käsin pilatakseni sisuskaluni, tupakoin antaumuksella, matkustan somalialaisella lentokoneella joka on vaarassa pudota alas joka toinen minuutti, kävelen Aleppossa, enkä vältä paikkoja joihin on tehty pommiuhkaus, koska hei mitä väliä, kun kuolen joskus kuitenkin!
eiköhän tää keskustelu kohta poistu..kansa taas hiljennetään ja sensuuri on kuin pohjois-koreassa..
Vierailija kirjoitti:
Persupoika ahdistunut kun ulkomaalaiset eivät teekään päivittäin rikoksia ja päättänyt vähän provosoida?
Rasselaisten älykästä kommentointia.
Olisi kyllä inhottavaa joutua vastaavaan tilanteeseen vaikka todellista vaaraa ei olisikaan.
itse olin siellä tänään ja partasuita näkyi sen verran että tuli ahdistunut olo :( aavistin että jotain voi tapahtua!
Kannattaa käydä vaan Itiksessä, sitä tuskin kukaan räjäyttää kun siellä 80% ihmisistä on mamuja.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Kaikki se väkivalta jota meille "luvattiin" maahanmuuton myötä on toistaiseksi tullut ihan sieltä persu-leiristä. Polttopullot, kouluampumiset, pommit, you name it - kaikki persujengiä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ilmeisesti soittanut jättäneensä pommin prismaan tms. H*lvetin huono pila jos joku vitsillä tällaista tehnyt.
Sekö sitten olisi parempi pila jos siellä olisi oikeasti pommi? Voi muuten tulla mielenkiintoinen joulusesonki kauppakeskuksiin ja muille markkinoille tänä vuonna, usa varoitti jo kansalaisiaan Euroopassa että riski on nyt suuri itsemurhaiskuille sun muille.
Mitäs sitten jos tuollainen valepommi onkin samaan aikaan useammassa kauppakeskuksessa pahimpaan ruuhka-aikaan? Mistä löytyy poliiseja evakuoimaan porukkaa ja tsekkaamaan onko pommia vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku saa siitä että tekee perättömän uhkauksen? Siis muutakin kuin rangaistuksen.. En ymmärrä millaset ihmiset noita tekee.
No vaikka sellainen joka haluaa nähdä kuinka nopeasti ja miten viranomaiset toimii, kuinka paljon tulee poliiseja ja kalustoa, mihin ne sijoittuu yms.
Tai sitten jollain on vaan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Emme anna pelolle valtaa. Emme anna terroristien alistaa meitä pelkoon. Jos kuolemme pommiin, niin kuolemme. Mutta pelkäämään emme ala. Se on vain kuolemaa. Käännetään toinen poski ja yritetään pahuus korvata hyvyydellä.
Ole hyvä vaan mutta älä puhu monikossa.
Vierailija kirjoitti:
HAHHAH!
Vierailija kirjoitti:
itse olin siellä tänään ja partasuita näkyi sen verran että tuli ahdistunut olo :( aavistin että jotain voi tapahtua!
Joten päätit pirauttaa hätänumeroon?
joku lantapellosta suureen kaupunkiin alennusten perässä tullut hermoheikko rajakki tietty soittanut heti häkeen kun on kuullut arabiaa. Anna mun kaikki kestää. Jotain rajaa
Vierailija kirjoitti:
Mamu
Tuskin. Kuule niillä on paljon paremmat oltavat kuin meillä sivuun työnnetyillä ja nöyryytetyillä kantasuomalaisilla. Kävin itekin pyörähtämässä siellä kun Prismaan meinasin, mutta ovet oli kiinni. Olin helvetin vahingoniloinen kun kuulin mistä oli kyse, ihan oikein. Aikoinaan tuntui pahalta ne ampumiset mutta kun olen viime vuosina kokenut ihan luokatonta nöyryytystä joka suunnalta (myös täältä), niin eipä tunnu enää missään, joudattekin mennä itsekkäät ja ilkeät paskapäät katsokaas sitä saa mitä tilaa. Ja modet ja muut valopäät, ihan turha alkaa ilmotella minnekään sillä mä en ole itse "aktiivinen", ainoastaan helvetin hyvillään kun jotain sattuu.
Mitä joku saa siitä että tekee perättömän uhkauksen? Siis muutakin kuin rangaistuksen.. En ymmärrä millaset ihmiset noita tekee.