Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisbussissa ei voinut maksaa Visa-kortilla!

Vierailija
25.11.2016 |

Mitäs pelleilyä tämä nyt sitten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä pelleilyä, että ne semmoiset lukulaitteet maksaa ihan vitusti, jos niitä aletaan jokaiseen tuhanteen bussiin hommaamaan. Ei voi olla noin vaikeaa käydä automaatilla.

Vierailija
2/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Automaatilla, joka lähin on kilometrin päässä. Kyllä ennen kortti kelpasi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Automaatilla, joka lähin on kilometrin päässä. Kyllä ennen kortti kelpasi. ap

No käyt siellä automaatilla edellisenä iltana. On tekosyy, jos et muka ehdi tuon vertaa liikkumaan.

Vierailija
4/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nykyään ei enää käy maksuvälineenä. 

Vierailija
5/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä ettei korttimaksuja käytetä kovin paljon ja magneettijuovalukijat kielletään, joten busseihin pitäisi hankkia uudet sirulukijat ja ne maksaa eikä kannata investoida koska korttimaksajia ei ole niin paljon. Halvemmaksi tulee kortilla yrittäjät joilla ei ole käteistä potkaista pellolle kuin ostaa sirulukijoita autoihin.

Vierailija
6/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on niin kätevä sirukortilla lähimaksu eli ei tarvitse naputella tunnuslukua. Eikö sellaisia voisi paikallisbussiin saada?

Vierailija
7/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä pyysin, että lähettävät laskun matkasta mulle kotiin. Mutta ei, ei otettu edes kyytiin.

Vierailija
8/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ehtinyt tottua siihen, että Visa-kortilla voi maksaa joka paikassa eikä enää kysellä kortilla vai käteisellä tms. Nythän tässä on menty kehityksessä taaksepäin.

Vierailija
9/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä pyysin, että lähettävät laskun matkasta mulle kotiin. Mutta ei, ei otettu edes kyytiin.

Joo, ja ulkona 35 astetta pakkasta ja olet suorastaan kuolla kylmyyteen.

Vierailija
10/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa mobiililippu, jos se on mahdollista.

Vierailija
11/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa mobiililippu, jos se on mahdollista.

Toivottavasti idea mobiililipusta kantautuisi paikallisbussifirmalle. Oli suorastaan hirveää joutua kääntymään bussin ovelta takaisin ulos, koska Visa-kortti ei kelvannut maksuvälineeksi. Tehkää sitten älypuhelimella toimiva systeemi.

Vierailija
12/12 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on niin kätevä sirukortilla lähimaksu eli ei tarvitse naputella tunnuslukua. Eikö sellaisia voisi paikallisbussiin saada?

Teknisesti voisi mutta käytännössä ei koska se ei ole ilmaista. Ja kun matkustajat ei ole käyttänyt korttimaksua eikä se lisää liikennöinnistä saatavaa tuottoa siinä määrin että sen ylläpitäminen kannattaisi, ei sitä ole tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi