raskaana eksälle ja eksän uusi raskaana
En tiedä oikein pitäiskö itkeä vai nauraa.... En olis ikinä kuvitellut joutuvani tämmöiseen tilanteeseen, ihan kun jostain huonosta komediaelokuvasta. Ja lisättäköön vielä että minun ei pitänyt voida tulla raskaaksi luonnollisin keinoin eikä raskautta osattu epäillä yhtään mistään, että tuli totaalisena yllätyksenä ja tosiaan asian selvitessä olin ollut jo useamman kuukauden raskaana. Asiasta entiselle miehelle kerrottuani tämä kihlasi seuraavana päivänä uuden parinkuukauden aikaisen seurustelukumppaninsa ja perään pamautti tämän paksuksi. :D Minulla ei ole siis mitään vastaan tätä hänen uutta elämäänsä enkä ole vaatinut missään vaiheessa mitään enkä omista tätä miestä kohtaan mitään tunteita enkä ole tätä kohtaan katkera, vaikka syytä siihen varmaankin kaiken jälkeen olisi. Mutta mistä moinen vahva reaktio?
Kommentit (78)
Tilanteessasi siis abortti ei ole mitenkään mahdollinen ? On kyllä paska tilanne että joudut yksin huolehtimaan lapsesta :/ Itse veikkaan että mies meni paniikkiin ja oli jo mielessään päättänyt että loppuelämän kumppania ei sinusta halua niin päätti kai "varmistaa" tilanteen menemällä uuden naisensa kanssa kihloihin ja lapsi vielä lisäksi niin kellään ei olisi "varaa" syyllistää miestä siitä että "hylkäsi" teidän lapsen tai jotain tämmöistä :D Tai sitten halusi vain osoittaan uudelle naiselleen että hän on se tärkein ihminen kun kyseinen nainen varmasti on joko kuullut tai tulee kuulemaan teidän lapsesta :D
Saippuaoopperoille on tapana nauraa. Onko kivaa elää ihan itse sellaista?
Ainakin on ihan selvää, että ei ole arvioinut sinua elämänkumppaniksi kelpaavaksi.
Minun lapsellani on kuukautta vanhempi isosisko. He on tosi läheisiä ja hänen äitinsä on yksin minun parhaista kavereista. Isästä meistä kukaan ei ole pariin vuoteen kuullut mitään. Isejä tulee ja menee, mutta sisaruus säilyy.
Miten tuo avaus on tehty rekisteröitymättä?
Kuka vitun kusipää kehtaa edes ehdottaa ap:lle aborttia? Voi helvetti kun se abortti ei ole mikään yksinkertainen toimenpide. Abortissa tapetaan lapsenalku, ei ole verrattavissa esim luomen poistoon
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsellani on kuukautta vanhempi isosisko. He on tosi läheisiä ja hänen äitinsä on yksin minun parhaista kavereista. Isästä meistä kukaan ei ole pariin vuoteen kuullut mitään. Isejä tulee ja menee, mutta sisaruus säilyy.
"Isejä", tirsk...
Joo, ei saa nauraa, mutta oletko katsonut Ex-onnellisia?
Saattaa olla ap:lle ainoa tilaisuus tulla äidiksi. Ei tuossa tilanteessa ole mitään järkeä tehdä aborttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isejä", tirsk...
Meinasinkin laittaa silmäniskun perään, mutta meni perille ilmankin. ;)
On tosiaan törkeää vihjata vaikeasti raskaaksi tulevalle eikö abortti olisi mahdollista....
Siinä on todellinen alfa. Nyt vaikeasti raskautuvat jono pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan törkeää vihjata vaikeasti raskaaksi tulevalle eikö abortti olisi mahdollista....
Kyllä se abortti tässä tilanteessa olisi paras. Miten selität aikanaan lapselle että isällä on melkein samanikäinen sisar/velipuoli? siinä tulee valtavasti ongelmia jos ap lapsen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se abortti tässä tilanteessa olisi paras. Miten selität aikanaan lapselle että isällä on melkein samanikäinen sisar/velipuoli? siinä tulee valtavasti ongelmia jos ap lapsen pitää.
Oli ollut jo useamman kuukauden raskaana eli synnytyksen pitäisi olla suht pian.
Ex-onnelliset on tosi hyvä sarja! ei mitään huonoa komediaa. Se Antti on niiiin lutunen.
Palstan perusteella tuntuu olevan yleistäkin, että lääkärit tuomitsevat nuoria naisia ikuiseen lapsettomuuteen. Olisi mielenkiintoista kuulla diagnoosit noiden lausuntojen takaa. Tai sitten lääkäri sanoo, että voi olla haasteita tulla raskaaksi, ja wt-väki tulkitsee sen niin että voivat nussia niin paljon kuin sielu sietää, ehkäisystä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida abortti olla onneksi enää mahdollista kun on jo monta kuukautta ollut raskaana. Ongelmat (jos niitä tulee) ei ole ap:n syytä. Miettiköön mies niitä. Ap:llä on oikeus nauttia lapsestaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstan perusteella tuntuu olevan yleistäkin, että lääkärit tuomitsevat nuoria naisia ikuiseen lapsettomuuteen. Olisi mielenkiintoista kuulla diagnoosit noiden lausuntojen takaa. Tai sitten lääkäri sanoo, että voi olla haasteita tulla raskaaksi, ja wt-väki tulkitsee sen niin että voivat nussia niin paljon kuin sielu sietää, ehkäisystä viis.
No mä kävin kalliilla yksityisellä gynellä 28v ja hän sanoi etten saa koskaan lapsia pcos.ni takia. Kuukautiset olivat olleet puoli vuotta pois ja kuulemma tilanne oli huono. Sanoin etten lapsia haluaisikkaan mutta ihan luomusti sain sitten lapsen 35v.
Olit siis ollut jo useamman kuukauden raskaana ennen kuin asia selvisi. Jep jep.
Jospa ap:n lapsi osaa aikanaan arvostaa että sai elää eikä tullut abortoiduksi
Oli pakko rekisteröityä. Yhtäkkiä paukkaa kavereilta vaan viestiä asiasta, meillä kun entisen miehen kanssa on todella iso yhteinen kaveripiiri ja kaikki tietävät että lapsi jota odotan on hänen ja koko tilanne on aiheuttanut suurta ihmetystä... Lähinnä siis tuon miehen toiminta. Suorastaan sääliviä viestejä tulvii joka pirun sosiaalisessa mediassa ja puhelimessa.