Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tahtoisin halata ja pitää vaimoa hyvänä

Vierailija
24.11.2016 |

Se ei vaan pidä minun kosketuksesta :(
Pattitilanne kun ei vain voi mennä toisen luo ja halata. Tuntea hänen lämpöään...
Miksi se onkin niin vaikeaa tämä elämä? Arki rullaa hyvin ja lapset kasvaa. Ei riitoja jne. En vain enää saa halata tai pitää hyvänä vaimoani. Ahdistaa vain ja puhuakaan en tästä saa/voi vaimolleni. Miten haluaisinkin että hän hyppäisi kaulaani...

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta normaalilta. Eihän tuo ole enää mikään parisuhde. Alkaisin katselemaan toisia jos olisin sinä.

N20

Vierailija
2/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti joku viisas tekisi, mutta kun en haluaisi. Vaimoani rakastan edelleen, mutta hän selvästi ei. Ainakaan ei halua minun kosketusta :(

Eli kärvistelen kurjuudessa ja odotan vaimoni liikkuja. Eikai kukaan jää liittoon jossa ei voi sietää toista tai jää loppuelämäksi elämään ihan ok elämää?

Hän varmasti tietää etten ole tyytyväinen nykymenoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö nostaa kissa pöydälle? Surullinen tilanne :(

Vierailija
4/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että halauksesta seuraa aina seksiä halusi vaimo tai ei? Tai niin että halaat vain silloin kun on seksi mielessä? Tuolla tappaa tehokkaasti halailuhalut kun se on aina todellisuudessa esileikki.

Vierailija
5/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksi hän ei halua. Mistä on kyse? Lähetysmistapa? Mikä? Miksi ei päästä lähelleen?

Vierailija
6/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain odota että tilanne ratkeaa ilman mitään vaivannäköä. Ole kunnioitettava, aktiivinen ja itsenäinen.

Vierailija
7/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että halauksesta seuraa aina seksiä halusi vaimo tai ei? Tai niin että halaat vain silloin kun on seksi mielessä? Tuolla tappaa tehokkaasti halailuhalut kun se on aina todellisuudessa esileikki.

Totta, tällainen syy kuulostaa uskottavalta.

Vierailija
8/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis tekee kun yrität halata? Oletteko puhuneet asiasta? Tosi surullista...

Vierailija
9/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaako arki hyvin, koska vaimo hoitaa ne arjen askareet ja sinä röhnötät sohvalla ja vaimoa huomioit vain silloin, kun haluat seksiä?

Vierailija
10/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu. Juuri luin aloituksen, jossa yksi mies paasaa ettei naisia tarvita mihinkään muuhun kuin seksiin ja seuraavaksi tää...

Vierailija
11/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua halailla. Pussailu ja halailu ärsyttää. Seksi kelpaa. Olen nainen ja parisuhteessa.

Vierailija
12/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolle jotain on tehtävä, ei noin voi elää. jotainhan on pielessä, ellei vaimo sitten ole aina ollut luonteeltaan sellainen, ettei välitä kosketuksesta. Hän on etääntynyt sinusta henkisesti, eikä koe sinua enää fyysisesti lähestyttävänä.

Joskus kun olette kahdestaan, ottaisin aiheen puheeksi selkeästi, mutta rauhallisesti.

Vierailija
13/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä seksiäkään ei siis ole. Joskus aiemmin myönnän sängyssä halailun liityneen seksin vonkaamiseen. Josta sitten kiukuttelua jne. Mutta nykyään vaikka menisin lähelle ja sanoisin että ollaan vain hetki näin on vastaus en halua, tulee kuuma, voidaanko olla vain erillään... tympiihän se pidemmän päälle :(

Ja normi arjessa koskettelu, halit, pusut on täysin nou nou linjassa.

Äh ja ei tässä vanha pari osaa enää puhuakaan :(

Kait se haikailee muitakin, mistä näitä tietää.

Harmittaa vain... ja jos parisuhteessa ei pidä halailusta ja pussailusta niin entä jos se toinen pitää? Ja entä jos tulee ero niin voin vaikka vannoa että tämä "en tykkää halata" tyyppi kyllä uutta sulhoa halaa :(

-ap

Vierailija
14/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on salasuhde!

Vierailija
15/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän kamalaa siinä sitten on, jos se johtuisikin seksiin? Eikö sen pitäisi olla ihana asia, että saa nauttia kumppanistaan mahdollisimman paljon, elämä on lyhyt? Mä en kyllä koskaan tuu ymmärtämään tuollaisia ihmisiä... Minkä takia te aseksuaalit hiekkapimpit jallitatte miehiä tuollaiseen ahdistavaan selibaattiin? Etsisit toisen aseksuaalin vierellenne. N25

Vierailija
16/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä näytä haluavan tehdä asialle mitään? Sitten on turha odottaa muutosta.

Vierailija
17/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietättekö muuten kahdestaan aikaa ollenkaan? Mitä teette silloin? Kyllä tuosta täytyy puhua tai ero on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
18/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan hellyyttä ja halailua vähemmän kuin mieheni. Seksissäkin minä menisin mielummin asiaan ja jättäisin ne esileikit vallan pois. Ja edellinen pitkä suhteeni oli samanlainen, jossa mies oli enemmän romantikko kuin minä.

Vierailija
19/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tässä varmasti kärsitään tahoillamme :(

En usko että hän pitää tästä tilanteesta myöskään. Mutta ei hän halua enää minua. Joku toinen olisi hänelle ja itselleni parempi, mutta en osaa tehdä asialle mitään. Toivon välillä jopa että hän erehtyisi pettämään ja siinä tulisi syy erota :(

Kun ei vain olisi enää tunteita toista kohtaan niin voisi erota.

-ap

Vierailija
20/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin voisin jättää halailut pois, mutta silloin pitäisi sitä seksiäkin olla :)

Mutta joo kun ei läheisyyttä ole enää tai sitä tunnetta että mun halutaan olla se hänen ainoa. Paljon sitä ei pyydä kuin sen että saisi pitää toista hyvänä :(

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän