Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tahtoisin halata ja pitää vaimoa hyvänä

Vierailija
24.11.2016 |

Se ei vaan pidä minun kosketuksesta :(
Pattitilanne kun ei vain voi mennä toisen luo ja halata. Tuntea hänen lämpöään...
Miksi se onkin niin vaikeaa tämä elämä? Arki rullaa hyvin ja lapset kasvaa. Ei riitoja jne. En vain enää saa halata tai pitää hyvänä vaimoani. Ahdistaa vain ja puhuakaan en tästä saa/voi vaimolleni. Miten haluaisinkin että hän hyppäisi kaulaani...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jo tarpeeksi huomiota jännämieheltä.

Vierailija
62/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa jo tarpeeksi huomiota jännämieheltä.

Toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti joku viisas tekisi, mutta kun en haluaisi. Vaimoani rakastan edelleen, mutta hän selvästi ei. Ainakaan ei halua minun kosketusta :(

Eli kärvistelen kurjuudessa ja odotan vaimoni liikkuja. Eikai kukaan jää liittoon jossa ei voi sietää toista tai jää loppuelämäksi elämään ihan ok elämää?

Hän varmasti tietää etten ole tyytyväinen nykymenoon.

Miksi ei jäisi? Jos noin ajattelee, ettei jää ihan ok elämään, niin sitten saa olla yksin koko elämänsä. Mikään pitkä suhde tuskin tulee olemaan ihan ok:ta kummempaa pidemmän päälle. Ja miksi edes pitäisi olla?

Ei ihme, että erotilastot on niin karua luettavaa, kun ihmiset kuvittelevat aina vaihtamalla saavuttavansa sen täydellisen elämän ja suhteen.

Me ei eletä missään elokuvassa. Todellisessa elämässä on harmaatakin arkea ja sitä "ihan ok:ta" elämää ilman jatkuvaa rakkauden huumaa.

Vaan onko muuta kuin harmaata arkea? Vai haetaanko se muualta?

Ok elämä monesti on onnetonta!

Hyvin harva pääsee elämään jännittävää miljonääri-elämää, melkein kaikilla elämä menee umpitylsällä kasista-neljään- rytmillä eläkeikään saakka milloin alkaa kuoleman odottelu.

Vierailija
64/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinä näytät?

Monet miehet ovat rumia ja lihavia.

Monet naiset ovat esteetikkoja, vaikka osalle kelpaa rinnalle ihan minkälainen turjake tahansa. 

Vierailija
65/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaimosi hymyillä onnellisena naapurin sepin alla kulkusten helkkäillessä. Ei kai muuten kukaan pärjää ilman läheisyyttä?

Vierailija
66/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinä näytät?

Monet naiset ovat esteetikkoja, vaikka osalle kelpaa rinnalle ihan minkälainen turjake tahansa. 

Kyllä minulla vientiä riittäisi. Eli en ole ruma enkä huono ihminen. Se vaan että jos vaimoni ei enää halua minua tai kosketustani niin päästäisi mut etsimään sellaisen ihmisen.

-ap

Vierailija
67/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetyttää pariskunnat jotka kituu tilanteessa jossa toinen haluaa ja toinen ei. Ja yleensä se haluton määrää "tahdin" ja näin ollen elää kait tyytyväisenä suhteessa jossa tietää sen haluavan olevan onneton?? Terveellä pohjalla.

Vierailija
68/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin sepi kiittää. Tuli taas lamppu vaihrettua! ;)

Vierailija
69/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinä näytät?

Kyllä minulla vientiä riittäisi. Eli en ole ruma enkä huono ihminen. Se vaan että jos vaimoni ei enää halua minua tai kosketustani niin päästäisi mut etsimään sellaisen ihmisen.

-ap

No viettele vaimosi uudelleen sitten! Liehittele, ole ihana, puhu kauniisti, vie ravintolaan useammankin kerran, varaa hotelliviikonloppuja tai pitkä viikonloppu jossakin Keski-Euroopan ihanassa kaupungissa ja järjestä lapsille hoitaja ihan itse. Tee jotakin hyvä mies!!! Nyt vain väniset täällä ja mietit muiden naisten syliin pääsemistä. Vaimosi on varmasti tämän myös huomannut ja asia jäädyttää hänet jo ottamaan vastaan tulevan mahdollisen eron suremiset. Hän on varmaan tehnyt jo mielessään eron sinuun, jakanut tavarat, lastenhoitovuorot ja kaiken. Niin minäkin tein ennen riitamme selvittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme