Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tahtoisin halata ja pitää vaimoa hyvänä

Vierailija
24.11.2016 |

Se ei vaan pidä minun kosketuksesta :(
Pattitilanne kun ei vain voi mennä toisen luo ja halata. Tuntea hänen lämpöään...
Miksi se onkin niin vaikeaa tämä elämä? Arki rullaa hyvin ja lapset kasvaa. Ei riitoja jne. En vain enää saa halata tai pitää hyvänä vaimoani. Ahdistaa vain ja puhuakaan en tästä saa/voi vaimolleni. Miten haluaisinkin että hän hyppäisi kaulaani...

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että halauksesta seuraa aina seksiä halusi vaimo tai ei? Tai niin että halaat vain silloin kun on seksi mielessä? Tuolla tappaa tehokkaasti halailuhalut kun se on aina todellisuudessa esileikki.

Ja mitähän kamalaa siinä sitten on, jos se johtuisikin seksiin? Eikö sen pitäisi olla ihana asia, että saa nauttia kumppanistaan mahdollisimman paljon, elämä on lyhyt? Mä en kyllä koskaan tuu ymmärtämään tuollaisia ihmisiä... Minkä takia te aseksuaalit hiekkapimpit jallitatte miehiä tuollaiseen ahdistavaan selibaattiin? Etsisit toisen aseksuaalin vierellenne. N25

Jaa mitä kamalaa siinä on jos halailu johtaa aina seksiin? Mieti että itsellesi tärkeä ihminen on kuollut, ja kaipaat lohtua etkä jaksa edes ajatella seksiä surusi keskellä, et voi edes halata miestäsi. Tai sinulla on kauhea migreeni? Haluaisit läheisyyttä, istua vaan ja olla toisen kainalossa? Onhan se elämä kamalaa jos ei voi edes halata ilman että se tarkoittaisi aina seksiä, kyllä minä ainakin muutakin läheisyyttä ja hellyyttä kaipaan. Meillä oli alkuun niin, että jokainen kosketus aina johti siihen, että seksiä olisi pitänyt harrastaa, aina. Lopulta aloin vältellä kaikkea kosketusta ja vetäydyin pois. Seksihalutkin hiipuivat kun ei koskaan voinut enää olla rennosti toisen kanssa vaan piti vahtia ettei pääse koskemaan. Lopulta mies onneksi tajusi, ja vaikka mulla kesti aikansa tönöttää suolapatsaana toisen halatessa, opin hiljalleen uudestaan rentoutumaan, kun opin luottamaan ettei aina 24/7 tarvinut olla valmiina seksiin vaikka toinen ohimennessään koskisi.

Vierailija
22/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne ja minä olen sen vaimo. Tilanteeseen on montakin syytä, yli mm. se, että kosketus tarkoittaa aina seksiä, joten ei tartte enää koske enkä koske itse. Ja juu, rakkaus on lienee kadonnut, ystävyyttä on ja hyvin tulemme toimeen toistemme kanssa. Olenkin usein sanonut, että kun lapset lähtee, lähden minäkin  - en tiedä. Tylsää elämää mutta helppoa - joskus tietysti henkisesti ankeeta kun ei ole rakkautta eikä hellyyttä lainkaan, mutta jotenkin tuo mies ei vaan enää vedä puoleensa ja feikata en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama tilanne ja minä olen sen vaimo. Tilanteeseen on montakin syytä, yli mm. se, että kosketus tarkoittaa aina seksiä, joten ei tartte enää koske enkä koske itse. Ja juu, rakkaus on lienee kadonnut, ystävyyttä on ja hyvin tulemme toimeen toistemme kanssa. Olenkin usein sanonut, että kun lapset lähtee, lähden minäkin  - en tiedä. Tylsää elämää mutta helppoa - joskus tietysti henkisesti ankeeta kun ei ole rakkautta eikä hellyyttä lainkaan, mutta jotenkin tuo mies ei vaan enää vedä puoleensa ja feikata en halua.

Kuulostaa niin meidän elämältä. Henkisesti helvatun raskasta kun tiedän/luulen tietäväni että vaimoni ei halua minua :(

Ja katkeroidun päivä päivältä enemmän kun ajattelen miten hän pitää minut liitossa vaikka ei rakasta minua. Itse rakastan häntä ja haluan joten en pysty lähtemään.

Luulisi hänen sen verran arvostavan minua edes lasten takia että päästäisi minut etsimään Sen oikean jota voin rakastaa ja joka rakastaa minua. Hänkin voisi etsiä sen uljaan ritarinsa joka on niin paljon parempi kuin minä.

-ap

Vierailija
24/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että halauksesta seuraa aina seksiä halusi vaimo tai ei? Tai niin että halaat vain silloin kun on seksi mielessä? Tuolla tappaa tehokkaasti halailuhalut kun se on aina todellisuudessa esileikki.

Ja mitähän kamalaa siinä sitten on, jos se johtuisikin seksiin? Eikö sen pitäisi olla ihana asia, että saa nauttia kumppanistaan mahdollisimman paljon, elämä on lyhyt? Mä en kyllä koskaan tuu ymmärtämään tuollaisia ihmisiä... Minkä takia te aseksuaalit hiekkapimpit jallitatte miehiä tuollaiseen ahdistavaan selibaattiin? Etsisit toisen aseksuaalin vierellenne. N25

Jos mies koskettaa aina vain seksiä halutessaan siitä tulee olo ettei se mitään muuta kuin seksiä haluakaan ja sitten ei uskalla esim. mennä halaamaan sitä silloin kun kaipaa pelkkää halia koska sekin johtaisi taas seksin yrittämiseen. Seksi on kivaa mutta kyllä mä haluan useammin läheisyyttä ilman seksiä.

Vierailija
25/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira.

Vierailija
26/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä paljoa pyydä jos haluaisi antaa hellyyttä vaimolleen ja saadakin läheisyyttä välillä. Ja tähän ei nyt liity seksi, mikä sekin tietty on tervetullutta jos molemmat haluaa.

-ap

Vierailija
27/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin meidän elämältä. Henkisesti helvatun raskasta kun tiedän/luulen tietäväni että vaimoni ei halua minua :(

Ja katkeroidun päivä päivältä enemmän kun ajattelen miten hän pitää minut liitossa vaikka ei rakasta minua. Itse rakastan häntä ja haluan joten en pysty lähtemään.

Luulisi hänen sen verran arvostavan minua edes lasten takia että päästäisi minut etsimään Sen oikean jota voin rakastaa ja joka rakastaa minua. Hänkin voisi etsiä sen uljaan ritarinsa joka on niin paljon parempi kuin minä.

-ap

Olet melkoinen vässykkä kun sysäät vastuun onnellisuudestasi vaimosi harteille. Kasvata nyt hyvä mies munat itsellesi ja ala elämään sitä ainoata elämääsi.

Vierailija
28/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja mitenköhän vaimo pitää sinut liitossa? Kahleet ja pyssy ohimolla? Lakkaa vinkumasta, nosta perse sohvalta ja lähde etsimään "Se Oikea". 

Vierailija
29/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa koira.

Ei se ole sama asia. Kuten ei myöskään jos lapsiaan halaa. Silloin helpointa olla omillaan kuin elämä haluttoman vaimon kanssa. Se tunne kun vierelläsi on päivittäin ihminen josta pidät mutta et saa vastakaikua tai voi ottaa häntä kainaloon. Yöllä näet vieressäsi mutta et voi mennä ja halata :( en edes muista enää miltä tuntuu kun joku tulee luokseni ja pussaa tai halaa. Jotenkin turtunut tähän elämän yksipuolisuuteen, ehkä tyhmää ajatella että joku haluaisi minua?

-ap

Vierailija
30/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimoon sattuu. Kun vaikka kaikkia niveliä särkee ja joka paikkaan koskee, niin ei hirveesti kestä toisen halailuja. 

Vierailija
31/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostat surkealta ulisijalta. Ole oman elämäsi sankari ja ota elämä omiin käsiisi. Huomaa eukkokin sinussa tapahtuvan maskuliinisen muutoksen ja halut heräävät.

Vierailija
32/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olen jo hänet löytänyt :(

T. Joskus en ollut vässykkä

Vierailija
33/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että olen jo hänet löytänyt :(

T. Joskus en ollut vässykkä

No miksipä luulet vaimon haluavan vässykkää nyt, jos et sellainen ollut aiemmin. 1+1=2. 

Vierailija
34/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies joka on samanlainen, ei ole koskaan ymmärtänyt halailun ja suukottelun perään. Rakastellaan kyllä mutta onhan se vaikea innostua nollasta sataan kerran viikossa ihan tyhjästä. Itse kärsin tästä todella paljon.

Onneksi on ystävä joka on samassa tilanteessa vaimonsa kanssa. Olemme siis YYA suhteessa ja käymme kahvilla, pidämme toisiamme kädestä, halaamme lämpimästi tai vain istumme sylikkäin tunteaksemme toisen ihmisen lämmön. Tämä on loistavaa terapiaa molemmille. Sitten palaamme kotiin eikä tule turhaan esitettyä vaatimuksia puolisolle eikä näin turhia paineitakaan heitä kohtaan. Voimme rakastaa sitä mitä meillä on.

Vierailija
35/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä ap jos avaat sen suusi ja sanot vaimollesi, että sinusta tämä ei nyt vaan toimi. Joko vaimo selittää mistä asia kiikastaa ja korjaatte yhdessä asian tai sitten todellakin eroatte. Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä kummallekaan.

Kauanko olette olleet naimisissa? Onko jokin muuttunut tilanteessanne? Kaunako seurustelitte ennen häitä? Montako lasta? Teetkö yhtä paljon kotitöitä ja hoidatko lapsia yhtä paljon kuin vaimosi?

Vierailija
36/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies joka on samanlainen, ei ole koskaan ymmärtänyt halailun ja suukottelun perään. Rakastellaan kyllä mutta onhan se vaikea innostua nollasta sataan kerran viikossa ihan tyhjästä. Itse kärsin tästä todella paljon.

Onneksi on ystävä joka on samassa tilanteessa vaimonsa kanssa. Olemme siis YYA suhteessa ja käymme kahvilla, pidämme toisiamme kädestä, halaamme lämpimästi tai vain istumme sylikkäin tunteaksemme toisen ihmisen lämmön. Tämä on loistavaa terapiaa molemmille. Sitten palaamme kotiin eikä tule turhaan esitettyä vaatimuksia puolisolle eikä näin turhia paineitakaan heitä kohtaan. Voimme rakastaa sitä mitä meillä on.

Muuta yhteen tuon naisen kanssa, teillä on selvästi rakkautta ilmassa ja synkkaa hyvin yhteen. Mihin noita miehiä tuossa tarvitaan?

Vierailija
37/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuo on tosi rankkaa 😔

Otan osaa Ap.

Minulle läheisyys, halaaminen ja koskettaminen ovat tosi tärkeitä.

Onneksi mieheni ymmärtää ja ei torju. Mahdollisesti se on miehellenikin tärkeää. Aikaisemmin nuo johti usein seksin yritykseen, mutta mies ei pysty.

Mieheni on minulle huikean rakas ja tärkeä :)

Vierailija
38/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä seksiäkään ei siis ole. Joskus aiemmin myönnän sängyssä halailun liityneen seksin vonkaamiseen. Josta sitten kiukuttelua jne. Mutta nykyään vaikka menisin lähelle ja sanoisin että ollaan vain hetki näin on vastaus en halua, tulee kuuma, voidaanko olla vain erillään... tympiihän se pidemmän päälle :(

Ja normi arjessa koskettelu, halit, pusut on täysin nou nou linjassa.

Äh ja ei tässä vanha pari osaa enää puhuakaan :(

Kait se haikailee muitakin, mistä näitä tietää.

Harmittaa vain... ja jos parisuhteessa ei pidä halailusta ja pussailusta niin entä jos se toinen pitää? Ja entä jos tulee ero niin voin vaikka vannoa että tämä "en tykkää halata" tyyppi kyllä uutta sulhoa halaa :(

-ap

Kokeile joskus itse olla nainen vaihdevuosissa, koko ajan kuuma muutenkin, uni on katkonaista,  ja sitten vielä mies herättää kesken unien, liimaantuu selkään ja kolhii luisilla polvillaan. Ei ole kivaa.

Vierailija
39/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta. Notkahduksia ollut tässäki parisuhteessa. Meikäläinen oli muutaman vuoden todella haluton mihinkään. Mutta kas kummaa, niin se vaan palasi intohimo. Isäntä mielissään ja minä myös ☺ Ei kannata heti heittää hanskoja tiskiin.

Vierailija
40/69 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa asiaton moukka. Ensinnäkin tapa jolla halveksit omaa sukupuoltasi on karmeaa luettavaa, koeta kasvaa ihmisenä. Toisekseen, jos et itse ole koskaan ollut ahdistunut siitä, että ainoa hellyys mitä saa on seksiin painostamista, ei todellista rakkaudenosoitusta, olet urpo , jos et tajua että joku muu on sellaista saanut kokea. Ei liity millään lailla aseksuaalisuuteen, että haluaa olla puolisolleen ihminen kaikkinen tarpeineen, eikä masturbaatioalusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä