Lue keskustelun säännöt.
G: Mikä kuntoilulaite kotoasi löytyy?
11.04.2006 |
Itselläni on ministepperi jota aika vähän tulee käytettyä...valitettavasti!
Kommentit (3)
ja hyppynaru.
Kuminauhaa ja hyppynarua en käytä, jumppapalloa ja käsipainoja kyllä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun pompin tuhat kertaa satasen erissä, ja sitten vielä puoli tuntia lihaskuntojumppaa, niin se tuntuu ja näkyy. Sitä paitsi naruhyppely ei ole niin pitkästyttävää kuin ministepperin polkeminen.
suosittelen, paras laite jota olen ikinä käyttänyt! Se vaatii kovalla äänellä ulos lähtöä, ja sitä täytyy nostella päivittäin joten haba kasvaa!