Miksi seksituristinaiset käyttävät gambialaismiesten köyhyyttä hyväkseen?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi joku 50v nainen menee afrikkaan asti pantavaksi, kun suomestakin löytäisi ihan suomea puhuvaa seuraa ja nuorempaakin, jos haluaa.
Ai että kukatahansa 50 vuotias nainen saisi nyt heti itselleen Suomesta sanotaan vaikkapa 25-vuotiaan miehen joka tahtoisi heti tuon naisen kanssa sänkyyn ja naimisiin. Enpä usko. Gambiassa se onnistuu tuosta noin vaan.
Ihanaa n**kerin k*rpää ahhhh.... kerrankin riittävän isoa... uuuhhh....
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
On yhtä moraalitonta kuin miehet, jotka käyttävät köyhissä maissa asuvia naisia samalla tavalla hyväkseen.
Jep. Omasta mielestäni ei moraalitonta lainkaan kunhan kumpikin osapuoli saa mitä haluaa. Toivottavasti kaikki muutkin ovat johdonmukaisia kannoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttö on todennäköisesti molemminpuolista. Aika ällöttävä kuvio, mutta minkäs noille teet. Maailmanjärjestykseen pitäisi tulla aikamoisia muutoksia, jotta seksiturismi loppuisi.
Miksi sen pitäisi loppua? Kumpikin saa mitä haluaa.
Ja ihan sama pätee prostituutioon Suomessa. Jos kumpikin tietää mitä on tekemässä, eikä hommassa ole mukana välistävetäjiä, en näe asiassa ongelmaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Siis jos gambialaiset miehet saa naista niin paljon kuin tässä ketjussa väitetään, niin mitä muuta ne ovat kuin hitollisia alfoja? Taitaa aloittaja nyt vain olla kateellinen omega.
Joo joku pienik*llinen vinkupelle todennäköisesti.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi joku 50v nainen menee afrikkaan asti pantavaksi, kun suomestakin löytäisi ihan suomea puhuvaa seuraa ja nuorempaakin, jos haluaa.
Ai että kukatahansa 50 vuotias nainen saisi nyt heti itselleen Suomesta sanotaan vaikkapa 25-vuotiaan miehen joka tahtoisi heti tuon naisen kanssa sänkyyn ja naimisiin. Enpä usko. Gambiassa se onnistuu tuosta noin vaan.
Sänkyyn kyllä saa, mutta ei naimisiin. Gambian uroskin pysyy sen aikaa naimisissa, kun maleskelulupa on taskussa.
Kaffepulla kirjoitti:
Ihanaa n**kerin k*rpää ahhhh.... kerrankin riittävän isoa... uuuhhh....
Rivosuisia on nuo keski-ikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kyse onkin samanlaisesta ilmiöstä kuin miesten postimyyntivaimot Itä-Euroopan ja Aasian maista, niin mikä tästä sitten tekee prostituutiota tai halveksittavaa? En muista, että miesten tuontivaimoihin kukaan koskaan olisi suhtautunut millään negaatiolla.
Itselleni kaikkiaan ihan uusi uutinen koko juttu.
Et ole tosissasi? =D
Huonostipa seuraat aikaasi, uutisia ja lehtijuttuja, jos et ole koskaan naisten seksiturismista kuullut.
Kyllä olen tosissani, missä on suhtauduttu negatiivisesti miesten postimyyntivaimoihin? Tiedän itsekin kaksi vietnamilaisen kanssa naimisissa olevaa suomalaismiestä - ovat ihan normaaleja ja mukavia, mutta fyysisesti vähemmän viehättävän näköisiä miehiä, eivätkä saaneet koskaan suomalaista tyttöystävää. Niin hakivat morsiamensa ulkomailta ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Kukaan tuttavapiirissäni ei ole koskaan halveksinut näitä järjestelyitä.
Toinen juttu on, kun kävin kansanopistossa kielikurssilla pari vuotta sitten. Siellä oli useita suomalaisia nuoria miehiä, jotka olivat tuoneet morsiamensa Itä-Euroopasta. Kukaan kurssilla ainakaan ei tirskunut tai pyöritellyt silmiään. Miksi olisi?
Taidan seurata sitten vain hiukan erilaista uutisointia :) En katso televisiota, enkä lue mitään iltapäivälehtiä, Seiskaa tms.
Ja mun pitää kyllä vielä sanoa et naiset jotka mä tunnen eivät ole hakemassa vain seksiä vaan myös rakkautta. Onhan se varmasti imartelevaa ja ihanaa jos on elänyt pitkään yksin ja sitten yhtäkkiä kaikki miehet sanovat että olet maailman kaunein ja erikoisin ja ihanin ja nuori mies tahtoo naimisiin ja puhuu romanttisia. Monet ovat kuulleet suhteista jossa mies on ottanut valkoisen vaimon vain rahan takia mutta oma suhde on eriasia, mies oikeasti rakastui ensisilmäyksillä juuri minuun, on odottanut juuri minua koko elämänsä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi nämä naiset reisssaa Gambiaan eikä esim. aasiaan ?
Koko ratkaisee ?
Tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa, valtaosa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Keskimääräinen peniksen lepopituus on 9.25 cm. Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).
Mitä sillä lepopituuden tiedolla kukaan tekee? Isoin mitä itse olen saanut oli vielä puolitanassakin niin pikkuinen, että ehdin jo olla hiukan pettynyt. Kunnes se sitten kasvoi ja kasvoi ja kasvoi.
Ei lepopituudesta voi päätellä mitään varmaksi.
Mies on fyysisesti vahvempi eikä menetä statustaan seksissä tai voi tulla raskaaksi. Ei siis millään lailla verrattavissa noin hyväksikäyttölevelillä. Tämä selvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ratkaisee ?
Mä oon reissannut aasiassa ja Gambiassa ja jos olisin miestä vaikka niin Gambiaan menisin. Siis se on ihan uskomatonta se touhu. Meet kävelemään yksin vaikka rannalle niin kaikki miehet tulee juttelemaan ja sanomaan et ai että kun oot kaunis ja ihana ja siis kaunein nainen ketä oon koskaan nähnyt jne jne. Hätistellä saa ihan urakalla miehiä kimpustaan. Ja siinä ei oo väliä minkä näköinne, ikäinen tai kokoinen nainen on, kunhan on valkoinen. Ei mulle koskaan esim Thaimaassa noin oo käynyt.
Harmi kyllä tuo Gambian maine. Kyllä itekin tiedostan et varsinkin jjos oon ollut ilman aviomiestä reissussa niin moni varmaan luulee et oon joku seksituristi joka menee sinne vaan etsimään miestä.
No, siis eläkeläisiä siellä on paljon ihan pariskuntina. Helppo maa, kaikki puhuvat englantia ja tosiaan tosi edulliset matkat (esim viimevuonna oltiin miehen kanssa 3 viikkoo tjäreborgin kautta, matka lentoineeen ja hotelleineen maksoi yhteensä alle 2000 euroa), edullinen kohde muutenkin, lentomatka vain noin 9,5 tuntia, takuuvarma aurinko jne. Ja joo, takuuvarmasti koneessa useita iäkkäämpiä naisia jotka menevät tapaamaan itseään puolta nuorempia miehiään.
Ei mua muuten tuo kuvio häiritse mutta joskus säälittää melkein nuo naiset kun ovat niiin rakastuneita. Tuhlaavat kaikki rahansa näihin miehiin ja koittavat saada suomeenkin ja monestihan lopputulos on se että mies lähtee lätkimään kun ole-lupa kunnossa. Pari tapausta tiedän itsekin.. Ovatkin ainoat tapaukset jotka ovat saaneet miehensä suomeen tutuistani, muilla on vasta suunnitteluasteella eli onnistumisprosentti ei ainakaan tällä hetkellä hyvä. Toki voi olla pariskuntia joilla asiat menneet erilailla, enhän minä kaikkia suomen gambialais-suomalaisliittoja tiedä.
Eipä sitä voi sanoakaan et hei, mieti kun oot tuollainen vanha ja ryppyinen niin ootko varma ettei tuo sua 30 vuotta nuorempi mies vain vedätä sua päästäkseen suomeen, ei se oikeesti sua voi rakastaa, haloo koska ei halua loukata.
N31
Hyvä kirjoitus. Nyt sitten vain miettimään, että miksi pitäisi sääliä sitä gambialaista miestä? Aloittaja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn kyllä saa, mutta ei naimisiin. Gambian uroskin pysyy sen aikaa naimisissa, kun maleskelulupa on taskussa.
No, minun nyt 65-vuotias tätini ainakin etsi vuosikausia sitä oikeaa suomesta.. Eikä varmasti olisi kaatanut sänkyynsä yhtäkään suomalaista alle 30 vuotiasta miestä. Lähdettiin perheporukalla pari vuotta sitten jouluksi Gambiaan (minä, eläkkeellä olevat vanhempani ja tämä tätini eli äitini sisko), löysi miehen muistaakseni toisena lomapäivänämme ja menivät paikallisittain naimisiin viikon tuttavuuden jälkeen. Avioliitto on nykyään myös laillistettu suomessa. Ja mies tosiaan ehkä 25 - 35, vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kyse onkin samanlaisesta ilmiöstä kuin miesten postimyyntivaimot Itä-Euroopan ja Aasian maista, niin mikä tästä sitten tekee prostituutiota tai halveksittavaa? En muista, että miesten tuontivaimoihin kukaan koskaan olisi suhtautunut millään negaatiolla.
Et ole tosissasi? =D
Huonostipa seuraat aikaasi, uutisia ja lehtijuttuja, jos et ole koskaan naisten seksiturismista kuullut.
Kyllä olen tosissani, missä on suhtauduttu negatiivisesti miesten postimyyntivaimoihin? Tiedän itsekin kaksi vietnamilaisen kanssa naimisissa olevaa suomalaismiestä - ovat ihan normaaleja ja mukavia, mutta fyysisesti vähemmän viehättävän näköisiä miehiä, eivätkä saaneet koskaan suomalaista tyttöystävää. Niin hakivat morsiamensa ulkomailta ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Kukaan tuttavapiirissäni ei ole koskaan halveksinut näitä järjestelyitä.
Toinen juttu on, kun kävin kansanopistossa kielikurssilla pari vuotta sitten. Siellä oli useita suomalaisia nuoria miehiä, jotka olivat tuoneet morsiamensa Itä-Euroopasta. Kukaan kurssilla ainakaan ei tirskunut tai pyöritellyt silmiään. Miksi olisi?
Taidan seurata sitten vain hiukan erilaista uutisointia :) En katso televisiota, enkä lue mitään iltapäivälehtiä, Seiskaa tms.
Et lue "roskauutisia", mutta käytät kuitenkin av-palstaa?
Ja et ole koskaan palstalla törmännyt naisten thaimaalaisten naisten mollaamiseen?
Melko uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! Miten minä muistan, että miesten tuontivaimoihin suhtaudutaan negaatiolla tuon tuostakin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi? =D
Et lue "roskauutisia", mutta käytät kuitenkin av-palstaa?
Ja et ole koskaan palstalla törmännyt naisten thaimaalaisten naisten mollaamiseen?
Melko uskottavaa.
En ole ollut kovin kauan tällä palstalla, en ole ehtinyt nähdä ensimmäistäkään kirjoitusta thaimaalaisista naisista! Hylkää toki vittumainen asenteesi ja anna linkki.
Perustan yleensä käsitykseni asioista siihen, mitä kohtaan oikeassa elämässä. Empiriaksikin sitä voisi kutsua. Niissä piireissä, joissa liikun, kukaan ei halveksi kenenkään rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Koko ratkaisee ?
Aasiassa naisten seksiturismipaikka on Balin Kuta Beach.
Eroja miesten seksiturismiin esimerkiksi Thaimaassa:
Gambialaiset miehet etsivät itselleen valkoista naista vapaaehtoisesti, heitä ei huijata bordelleihin prostituoiduksi yms. He itse päättävät mitä tekevät. Useimmilla syynä on raha, halutaan rahaa helpommin kuin raatamalla tavallisessa työssä.
Eivät joudu tanssimaan baareissa alastomina ja lähtemään asiakkaan mukaan kuten thaimaalaiset naiset joutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun nyt 65-vuotias tätini ainakin etsi vuosikausia sitä oikeaa suomesta.. Eikä varmasti olisi kaatanut sänkyynsä yhtäkään suomalaista alle 30 vuotiasta miestä. Lähdettiin perheporukalla pari vuotta sitten jouluksi Gambiaan (minä, eläkkeellä olevat vanhempani ja tämä tätini eli äitini sisko), löysi miehen muistaakseni toisena lomapäivänämme ja menivät paikallisittain naimisiin viikon tuttavuuden jälkeen. Avioliitto on nykyään myös laillistettu suomessa. Ja mies tosiaan ehkä 25 - 35, vaikea sanoa.
Toivottavasti ei maksata toyboytaan veronmaksajilla.
Mä oon reissannut aasiassa ja Gambiassa ja jos olisin miestä vaikka niin Gambiaan menisin. Siis se on ihan uskomatonta se touhu. Meet kävelemään yksin vaikka rannalle niin kaikki miehet tulee juttelemaan ja sanomaan et ai että kun oot kaunis ja ihana ja siis kaunein nainen ketä oon koskaan nähnyt jne jne. Hätistellä saa ihan urakalla miehiä kimpustaan. Ja siinä ei oo väliä minkä näköinne, ikäinen tai kokoinen nainen on, kunhan on valkoinen. Ei mulle koskaan esim Thaimaassa noin oo käynyt.
Harmi kyllä tuo Gambian maine. Kyllä itekin tiedostan et varsinkin jjos oon ollut ilman aviomiestä reissussa niin moni varmaan luulee et oon joku seksituristi joka menee sinne vaan etsimään miestä.
No, siis eläkeläisiä siellä on paljon ihan pariskuntina. Helppo maa, kaikki puhuvat englantia ja tosiaan tosi edulliset matkat (esim viimevuonna oltiin miehen kanssa 3 viikkoo tjäreborgin kautta, matka lentoineeen ja hotelleineen maksoi yhteensä alle 2000 euroa), edullinen kohde muutenkin, lentomatka vain noin 9,5 tuntia, takuuvarma aurinko jne. Ja joo, takuuvarmasti koneessa useita iäkkäämpiä naisia jotka menevät tapaamaan itseään puolta nuorempia miehiään.
Ei mua muuten tuo kuvio häiritse mutta joskus säälittää melkein nuo naiset kun ovat niiin rakastuneita. Tuhlaavat kaikki rahansa näihin miehiin ja koittavat saada suomeenkin ja monestihan lopputulos on se että mies lähtee lätkimään kun ole-lupa kunnossa. Pari tapausta tiedän itsekin.. Ovatkin ainoat tapaukset jotka ovat saaneet miehensä suomeen tutuistani, muilla on vasta suunnitteluasteella eli onnistumisprosentti ei ainakaan tällä hetkellä hyvä. Toki voi olla pariskuntia joilla asiat menneet erilailla, enhän minä kaikkia suomen gambialais-suomalaisliittoja tiedä.
Eipä sitä voi sanoakaan et hei, mieti kun oot tuollainen vanha ja ryppyinen niin ootko varma ettei tuo sua 30 vuotta nuorempi mies vain vedätä sua päästäkseen suomeen, ei se oikeesti sua voi rakastaa, haloo koska ei halua loukata.
N31