Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksituristinaiset käyttävät gambialaismiesten köyhyyttä hyväkseen?

Vierailija
24.11.2016 |

Eikö se ole aika moraalitonta?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut näille pojille sentin jeniä, päinvastoin ovat itse joskus tarjonneet jotakin pientä syötävää tai juotavaa. Kaikki kysymykseni ovat aitoa ihmettelyä. 

Niin, et sinä ole maksanut, vaan mies maksoi..Minä myös aidosti ihmettelen että miksi sitä kun mies maksaa rahana thaikkutytölle seksistä sitä kutsutaan huoraamisesi, ja kun gambian poika tarjoaa ruoat ja juomat suomitytölle, niin sitä kutsutaan lomaromanssiksi?Mutta joo, tässä sitä on suomitytöllä miettimistä, että menikö halvalla vai kalliilla.  Riippuu tietenkin kuinka kalliit olivat juomat ja ruoat. Mutta raha liikkui kuitenkin.

Siis nämä seksituristinaiset menevätkin Gambiaan tienaamaan vai? Eivätkö he menneetkään ostamaan? Olen tosiaan ihan pihalla tästä ilmiöstä.

Joskus pojat menee tyttöjen luo, ja joskus tytöt poikien luo. Kummassakin tapauksessa rahaa menettää paikan päällä mies. No onhan toki niitäkin tapauksia joissa rahaa menettää nainen.

Miksi ihmeessä nämä naiset sitten menevät köyhien gambialaismiesten luo, jos voisivat mennä tienaamaan jonnekin, missä miehillä on oikeasti rahaa? Joku tässä nyt ei täsmää?

Niin, ihmettelen sitäkin että miksi suomipojat menee thaimaaseen, kun suomessakin on naisia.

Ei tästä ota selvää. Viisaammat tietänevät.

No tuossahan on selkeä syy se, että siellä on köyhiä naisia, joilta voi ostaa seksiä suht halvalla. Mutta mikä motiivi köyhällä miehellä on ostaa seksiä rikkaalta naiselta?

Vierailija
42/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käyttää aina miehiä hyväkseen, idiootti se mies joka ei ole vielä tätä tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, niitä tilastoja odottelen? Varmaan turhaan, koska mitenpäs keräät tietoa siitä, mitä kukakin lomallaan tekee.

Yhden fiktiivisen englantilaiselokuvan olen nähnyt aiheesta. Hyväksikäyttö oli ihan tasapuolista. Miekkoset kiristivät rahaa ja hyödykkeitä, naiset kustansivat jos kustansivat.

Oikeasti en näe tässä mitään kovin kamalaa. Miestä kun on katsokaas vaikea raiskata.

Miehiä ei raiskata eikä hyväksikäytetä? Olet varmaankin feministi?

Sanotko samaa thaimaalaisista naisista ?

En ole tuo edellinen, mutta oikeastaanhan nainen ei voi raiskata ilman apuvälineitä. Raiskauksen toteutumiseen kun vaaditaan penetraatio.

"Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä laissa sukupuolielimellä tehtävää taikka sukupuolielimeen tai peräaukkoon kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon taikka toisen sukupuolielimen ottamista omaan kehoon."

Jo poskeen ottaminen nukkuvalta mieheltä täyttää nykylainsäädännössä raiskauksen määritelmän, samoin vaikka sormen työntäminen peräaukkoon. Nainen voi siis helposti raiskata miehen ja näin myös tapahtuu yllättävän usein. 

Vierailija
44/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Tiedän naisia jotka menevät näiden miesten kanssa naimisiin, hankkivat niille sitä kautta oleskeluluvan Suomeen ja auttavat alkuun elättämällä, hankkimalla suhteilla työpaikkoja jne. Tiedän myös että miehet usein pettävät, pitävät yhtä perhettä Suomessa toista Gambiassa jne. Eivät ne kauhean kärsiviltä ja "hyväksikäytetyiltä" vaikuta. Lisäksi Gambiassa ei ole sellaisia miesbordelleja, joista länsimainen nainen voi hakea maksullista seksiseuraa. Joten kaikenlainen vertailu Thaikkuihin ontuu. Ulimiesten aloituksiin voisi laittaa varoituskolmion valmiiksi...

Vierailija
45/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin hassu aihe, koska en ole koskaan kuullut yhdestäkään naisesta enkä kyllä miehestäkään, joka olisi edes käynyt missään Gambiassa. Thaimaassa on käynyt joka toinen, näitä matkojahan ovat matkatoimistot väärällään, mutta ketkä edes järjestävät matkoja Gambiaan.

t

Jos olisit itse käynyt Gambiassa niin tietäisit.. Piirit on hyvin pienet. Mä oon matkustanut Gambiaan joka talvi usean vuoden ajan ja kerran olin sadekaudellakin kuukauden siellä ja oon kyllä tutustunut esim kentällä Suomalaisiin, myös useisiin vähän iäkkäämpiin naisiin joilla on nuori mies Gambiassa. Minulla on nykyään faceboookissa kaverinakin muutama ja esim Suomi-Gambia-Suomi-yhteisö facebookissa täyttyy näiden lemmenkipeiden naisten ihmettelyihin ja keskusteluihin kunka saisvat rakkaansa Suomeen. Haastavaa ilmeisesti on niillä joiden ikäero mitataan kymmenissä vuosissa. Tunnen myös Suomalaisen ikäiseni naisen joka asuu Gambiassa ja on naimisissa paikallisen suurinpiirtein meidän ikäisen miehen kanssa, heillä on pari lastakin.

Tjäre lennättää tuhansia suomalaisia Gambiaan marras-maaliskuussa, joka perjantai lähtee suora lento.

Itse oon lentänyt myös muutamia kertoja reittilennoilla, esim helsinki-lontoo-barcelona-banjul.

N31 (naimisissa suomalaisen 29-vuotiaan miehen kanssa)

Vierailija
46/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siä käy kuin av mammat näin ollen se on vain rakkautta ilman ulllatusta

Vierailija
47/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. Tiedän naisia jotka menevät näiden miesten kanssa naimisiin, hankkivat niille sitä kautta oleskeluluvan Suomeen ja auttavat alkuun elättämällä, hankkimalla suhteilla työpaikkoja jne. Tiedän myös että miehet usein pettävät, pitävät yhtä perhettä Suomessa toista Gambiassa jne. Eivät ne kauhean kärsiviltä ja "hyväksikäytetyiltä" vaikuta. Lisäksi Gambiassa ei ole sellaisia miesbordelleja, joista länsimainen nainen voi hakea maksullista seksiseuraa. Joten kaikenlainen vertailu Thaikkuihin ontuu. Ulimiesten aloituksiin voisi laittaa varoituskolmion valmiiksi...

Tekopyhyytesi on suorastaan käsinkosketeltavaa. Käytkö muuten useinkin itse Gambiassa kun tunnut tietävän niin hyvin, että bordelleja ei ole?

Vierailija
48/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin hassu aihe, koska en ole koskaan kuullut yhdestäkään naisesta enkä kyllä miehestäkään, joka olisi edes käynyt missään Gambiassa. Thaimaassa on käynyt joka toinen, näitä matkojahan ovat matkatoimistot väärällään, mutta ketkä edes järjestävät matkoja Gambiaan.

t

Jos olisit itse käynyt Gambiassa niin tietäisit.. Piirit on hyvin pienet. Mä oon matkustanut Gambiaan joka talvi usean vuoden ajan ja kerran olin sadekaudellakin kuukauden siellä ja oon kyllä tutustunut esim kentällä Suomalaisiin, myös useisiin vähän iäkkäämpiin naisiin joilla on nuori mies Gambiassa. Minulla on nykyään faceboookissa kaverinakin muutama ja esim Suomi-Gambia-Suomi-yhteisö facebookissa täyttyy näiden lemmenkipeiden naisten ihmettelyihin ja keskusteluihin kunka saisvat rakkaansa Suomeen. Haastavaa ilmeisesti on niillä joiden ikäero mitataan kymmenissä vuosissa. Tunnen myös Suomalaisen ikäiseni naisen joka asuu Gambiassa ja on naimisissa paikallisen suurinpiirtein meidän ikäisen miehen kanssa, heillä on pari lastakin.

Tjäre lennättää tuhansia suomalaisia Gambiaan marras-maaliskuussa, joka perjantai lähtee suora lento.

Itse oon lentänyt myös muutamia kertoja reittilennoilla, esim helsinki-lontoo-barcelona-banjul.

Siis mitä sä siellä gambiassa edes teet? Taidat mieheltäsi salaa panna mustaa makkaraa..

Vierailija
49/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos gambialaiset miehet saa naista niin paljon kuin tässä ketjussa väitetään, niin mitä muuta ne ovat kuin hitollisia alfoja? Taitaa aloittaja nyt vain olla kateellinen omega.

Se että nuori hyväkuntoinen mies panee rumaa keski-ikäistä naista on kyllä se omegan merkki.

Sä olet nähnyt nämä kaikki ihmiset? Mistä tiedät, että gambialaiset painavat vain rumia tai keski-ikäisiä naisia? Mitäs jos ne onkin kauniita ja/tai nuoria? Onko se silloinkin seksuaalista hyväksikäyttöä? Kumpi maksaa kummalle ja miten se vaikuttaa yhtälöön vai vaikuttaako?

Aina tällä palstalla jankutetaan sitä, että seksissä vain mies saa meriittiä. Että mies panee ja naista pannaan. Miten nyt yhtäkkiä gambialaisten kohdalla se olisi eri asia?

Ja mistä olette keksineet tämän Gambian?? Se on aika pieni valtio Afrikassa.

Vierailija
50/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2435186/voiko_nuori_afrikkalainen_mies_o…

Tuolla aika hyvä keskustelu aiheesta. Aihepiiri on minulle tuttu, tädilläni on suhde Gambialaiseen mieheen. Ikäeroa en tiedä kun en ole saanut selvää vastausta miehen ikään mutta jos pitäisi veikata niin sanoisin et mies on 30 - 40 vuotta nuorempi kuin tätini. Gambiassa tavanneet samalla reissulla kun oltiin siellä tätini kanssa parisen vuotta sitten, naimisiin menivät miehen aloitteesta samalla reissulla viikon tuntemisen jälkeen. Nyt tätini on suunnitellut muuttoa sinne mutta mies taas haluaisi tulla tänne. Tavaraa Gambiaan on lähtenyt konttikaupalla, mm pari autoa miehelle, tätini lähettämänä toki.

Vierailija
51/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iltalehti kävi selvittämässä, pitävätkö tarinat eurooppalaisten naisten seksiturismista Gambiaan paikkaansa. Vastaus on helppo: kyllä pitävät. Tarinoita on paljon ja niillä on monet kasvot. Jokainen on yhtä totta kuin valhettakin"

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042613572943_ma.shtml

Vierailija
52/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Siis mitä sä siellä gambiassa edes teet? Taidat mieheltäsi salaa panna mustaa makkaraa..

No ei kuuluisi sulle vaikka kävisinkin mutta en. Gambialaiset ovat ystävinä mukavia mutta mieheksi en sikäläistä huolisi. Käyn siellä lomalla. Halvat lennot ja takuuvarma aurinko, suht lyhyt lentoaika. Sadekaudella ei tosin paistanut mutta halusin nähdä sen niin kävin kesälomalla. Ja mies on kyllä yleensä ihan mukana reissussa, pari kertaa oon tosin käynyt ilman miestäni.

Vierailija
53/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos gambialaiset miehet saa naista niin paljon kuin tässä ketjussa väitetään, niin mitä muuta ne ovat kuin hitollisia alfoja? Taitaa aloittaja nyt vain olla kateellinen omega.

Se että nuori hyväkuntoinen mies panee rumaa keski-ikäistä naista on kyllä se omegan merkki.

Sä olet nähnyt nämä kaikki ihmiset? Mistä tiedät, että gambialaiset painavat vain rumia tai keski-ikäisiä naisia? Mitäs jos ne onkin kauniita ja/tai nuoria? Onko se silloinkin seksuaalista hyväksikäyttöä? Kumpi maksaa kummalle ja miten se vaikuttaa yhtälöön vai vaikuttaako?

Aina tällä palstalla jankutetaan sitä, että seksissä vain mies saa meriittiä. Että mies panee ja naista pannaan. Miten nyt yhtäkkiä gambialaisten kohdalla se olisi eri asia?

Ja mistä olette keksineet tämän Gambian?? Se on aika pieni valtio Afrikassa.

Luulen et liittyy ajankohtaan. Taitaa lähteä pe aamuna eka tän talven suora lento Gambiaan. Sitä ovat monet odottaneet kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
54/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhyytesi on suorastaan käsinkosketeltavaa. Käytkö muuten useinkin itse Gambiassa kun tunnut tietävän niin hyvin, että bordelleja ei ole?

En ole ikinä käynyt. Missä maassa nainen voi ostaa seksiä bordellista? Kerro sinä minulle.

Vierailija
55/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei voi raiskata mutta sen päälle voi esim ulostaa. Miettikää nyt itsekin miksi joku nainen lähtisi seksilomalle köyhään maahan, jos ei ole joku sairas taka-ajatus, kyllä ne seksiä saa mistä vaan. 

Miehet voi lähtee köyhään maahan ihan vaan seksin  takia koska eivät sitä muuten saa

Vierailija
56/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei voi raiskata mutta sen päälle voi esim ulostaa. Miettikää nyt itsekin miksi joku nainen lähtisi seksilomalle köyhään maahan, jos ei ole joku sairas taka-ajatus, kyllä ne seksiä saa mistä vaan. 

Miehet voi lähtee köyhään maahan ihan vaan seksin  takia koska eivät sitä muuten saa

Miksi se naisten kohdalla on "likaista" ja höystettynä "sairailla taka-ajatuksilla", mutta miehen kohdalla välttämättömyytenä hyväksyttävää, koska muuten eivät saa seksiä?

Ja kyllä. Moni nainen on ilman seksiä, muttei tee siitä ulinallaan suurta numeroa.

Vierailija
57/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt. Missä maassa nainen voi ostaa seksiä bordellista? Kerro sinä minulle.

Bordelli on bordelli, vaikka sitä kutsuttaisiinkin kylpyläksi tai vaikka gambialaisittain reggae-baariksi.

Vierailija
58/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se naisten kohdalla on "likaista" ja höystettynä "sairailla taka-ajatuksilla", mutta miehen kohdalla välttämättömyytenä hyväksyttävää, koska muuten eivät saa seksiä?

Ja kyllä. Moni nainen on ilman seksiä, muttei tee siitä ulinallaan suurta numeroa.

Niin kysymys oli miksi nainen lähtisi köyhään maahan kun saa seksiä ilmankin. Ei voi olla muuta syytä kuin joku pervoilu johon vain köyhän maan epätoivoinen ihminen suostuu, esim päälle ulostaminen tai joku muu niin sairas asia mitä ei lähempänä sivistystä kukaan suostu tekemään

Vierailija
59/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä mitään moraalia ole. Oksettavaa touhua.

Ihan uteliaisuudesta, tunteeko kukaan tällaista naista? Millaisia tyyppejä ovat? Itse en ole kuullut kenestäkään edes tällaista juorua. Itse tiedän vain näitä Thaimaan matkaaja -miehiä...

Vierailija
60/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Saksassa, pääosin siellä missä miehetkin.