Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksituristinaiset käyttävät gambialaismiesten köyhyyttä hyväkseen?

Vierailija
24.11.2016 |

Eikö se ole aika moraalitonta?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä että kumpikaan olisi oikein, mikähän lienee miesten ja naisten prosentuaalinen suhde seksituristeina. Aloittajalla on varmaan tietoa asiasta?

Vierailija
22/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, niitä tilastoja odottelen? Varmaan turhaan, koska mitenpäs keräät tietoa siitä, mitä kukakin lomallaan tekee.

Yhden fiktiivisen englantilaiselokuvan olen nähnyt aiheesta. Hyväksikäyttö oli ihan tasapuolista. Miekkoset kiristivät rahaa ja hyödykkeitä, naiset kustansivat jos kustansivat.

Oikeasti en näe tässä mitään kovin kamalaa. Miestä kun on katsokaas vaikea raiskata.

Miehiä ei raiskata eikä hyväksikäytetä? Olet varmaankin feministi?

Sanotko samaa thaimaalaisista naisista ?

En ole tuo edellinen, mutta oikeastaanhan nainen ei voi raiskata ilman apuvälineitä. Raiskauksen toteutumiseen kun vaaditaan penetraatio.

Eikös juuri joku lepso saanut raiskaussyytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien lomaromanssit ovat olleet seksuaalista hyväksikäyttöä? jos matkoillani tapaan jonkun kivan pojan, jonka kanssa vietän lomani ja Suomeen palattuani jatkamme yhteydenpitoa (ja ehkä jopa tapaamme joskus uudelleenkin), onko tämä seksuaalista hyväksikäyttöä? En ole koskaan maksanut näille pojille sentin jeniä, päinvastoin ovat itse joskus tarjonneet jotakin pientä syötävää tai juotavaa. 

(Ja poika siis tässä tapauksessa 25-30v. valkoinen länsimaalainen mies. Itse olen 27-vuotias kantasuomalainen nainen.)

Vai onko tämä jotenkin eri asia, kun kyseessä ei ole Gambia? 

Kaikki kysymykseni ovat aitoa ihmettelyä. 

Vierailija
24/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kyse miesten raiskaamisesta, vaan heidän vaikean asemansa hyväksikäytöstä. Ihan samalla tavalla "omasta vapaasta tahdostaan " miehet Gambiassa ja naiset Thaimaassa tarjoavat seksiä turisteille rahaa vastaan. Enkä ymmärrä mihin tarvitset tilastoja tästä aiheesta, kiellätkö koko Gambiaan suuntautuvan seksiturismin olemassaolon, vai?[/quote]

No en tunne ilmiötä ja siksi kyselenkin, olisko jotakin muutakin tietoa kuin mammojen arvuuttelut. Mulle ihan ok jos tällaista naisturismia on, tuskin ne naiset kovin pahoin gambialaisia pitelee. Molemmat hyötyy. Ihan näin ei asiat mene Thaimaassa, kun miehet raiskaa pikkutyttöjä...

Vierailija
25/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin hassu aihe, koska en ole koskaan kuullut yhdestäkään naisesta enkä kyllä miehestäkään, joka olisi edes käynyt missään Gambiassa. Thaimaassa on käynyt joka toinen, näitä matkojahan ovat matkatoimistot väärällään, mutta ketkä edes järjestävät matkoja Gambiaan.

Vierailija
26/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaakin mustalle miehelle jolta saisin hyvää ja niin paljon kuin haluan. Pelkkää aurinkoa ja seksiä suojatusti kun olen vapailla markkinoilla. Mitäs pahaa siinä olisi?

Mitenniin hyvää? Nuo Gambian pojat vain jyystävät menemään, olit sinä märkä tai et. Pilluakaan ei nuolla.

Vierailija
27/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö on naisen luonteessa.

Vierailija
28/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut näille pojille sentin jeniä, päinvastoin ovat itse joskus tarjonneet jotakin pientä syötävää tai juotavaa. 

Niin, et sinä ole maksanut, vaan mies maksoi..

Minä myös aidosti ihmettelen että miksi sitä kun mies maksaa rahana thaikkutytölle seksistä sitä kutsutaan huoraamisesi, ja kun gambian poika tarjoaa ruoat ja juomat suomitytölle, niin sitä kutsutaan lomaromanssiksi?

Mutta joo, tässä sitä on suomitytöllä miettimistä, että menikö halvalla vai kalliilla.  Riippuu tietenkin kuinka kalliit olivat juomat ja ruoat. Mutta raha liikkui kuitenkin.

Vierailija
29/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää ketä? Kuka saa seksiä ja rahallista hyötyä? Valkoinen nainen (ihan minkänäköinen vaan) on status sielläpäin maailmaa.

Saavathan esim Thaimaassakin naiset valkoisilta miehiltä seksiä ja rahallista hyötyä. Ovatko hekin enemmänkin hyötyjiä? 

Vierailija
30/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut näille pojille sentin jeniä, päinvastoin ovat itse joskus tarjonneet jotakin pientä syötävää tai juotavaa. 

Minä myös aidosti ihmettelen että miksi sitä kun mies maksaa rahana thaikkutytölle seksistä sitä kutsutaan huoraamisesi, ja kun gambian poika tarjoaa ruoat ja juomat suomitytölle, niin sitä kutsutaan lomaromanssiksi?

Mutta joo, tässä sitä on suomitytöllä miettimistä, että menikö halvalla vai kalliilla.  Riippuu tietenkin kuinka kalliit olivat juomat ja ruoat. Mutta raha liikkui kuitenkin.

Minähän sanoin, että KYSE EI OLLUT MISTÄÄN GAMBIASTA!! :D Puhutaan länsimaalaisista miehistä, jotka ovat tarjonneet juoman tai ruoan silloin tällöin. Ei aina. Ihan normaalia hengailua, tiedäthän? Ja jälkeen päin pidetään yhteyttä esim. facebookissa ja skypessä.

En edes tunne ketään, joka kävisi jossakin Gambiassa!

Vierailija
31/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nämä seksituristinaiset menevätkin Gambiaan tienaamaan vai? Eivätkö he menneetkään ostamaan? Olen tosiaan ihan pihalla tästä ilmiöstä.

Vierailija
32/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nämä seksituristinaiset menevätkin Gambiaan tienaamaan vai? Eivätkö he menneetkään ostamaan? Olen tosiaan ihan pihalla tästä ilmiöstä.

Haha, joo totta, mitenkäs päin tämä seksiturismi nyt oikein tapahtuu? :D 

PS. En edelleenkään käy Gambiassa. Haluaisin todella tietää, rajoittuuko lomaromanssien kääntäminen seksiturismiksi vain Gambiaan vai lasketaanko siihen kaikki lomaromanssit. T: alkuperäinen lainattu. 

Vierailija
33/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos gambialaiset miehet saa naista niin paljon kuin tässä ketjussa väitetään, niin mitä muuta ne ovat kuin hitollisia alfoja? Taitaa aloittaja nyt vain olla kateellinen omega.

Vierailija
34/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yhtä moraalitonta kuin miehet, jotka käyttävät köyhissä maissa asuvia naisia samalla tavalla hyväkseen.

Tuon takia käytän just vaan rikkaissa maissa asuvia köyhiä naisia.

Vierailija
35/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pojat menee tyttöjen luo, ja joskus tytöt poikien luo. Kummassakin tapauksessa rahaa menettää paikan päällä mies. No onhan toki niitäkin tapauksia joissa rahaa menettää nainen.

Vierailija
36/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pojat menee tyttöjen luo, ja joskus tytöt poikien luo. Kummassakin tapauksessa rahaa menettää paikan päällä mies. No onhan toki niitäkin tapauksia joissa rahaa menettää nainen.

Miksi ihmeessä nämä naiset sitten menevät köyhien gambialaismiesten luo, jos voisivat mennä tienaamaan jonnekin, missä miehillä on oikeasti rahaa? Joku tässä nyt ei täsmää?

Vierailija
37/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos gambialaiset miehet saa naista niin paljon kuin tässä ketjussa väitetään, niin mitä muuta ne ovat kuin hitollisia alfoja? Taitaa aloittaja nyt vain olla kateellinen omega.

Se että nuori hyväkuntoinen mies panee rumaa keski-ikäistä naista on kyllä se omegan merkki.

Vierailija
38/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika moraalitonta?

No on tietenkin, ihan niinkuin Viron ja Thaimaan matkaajien touhut. Ja muiden vastaavien.

Vierailija
39/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut näille pojille sentin jeniä, päinvastoin ovat itse joskus tarjonneet jotakin pientä syötävää tai juotavaa. Kaikki kysymykseni ovat aitoa ihmettelyä. 

Niin, et sinä ole maksanut, vaan mies maksoi..Minä myös aidosti ihmettelen että miksi sitä kun mies maksaa rahana thaikkutytölle seksistä sitä kutsutaan huoraamisesi, ja kun gambian poika tarjoaa ruoat ja juomat suomitytölle, niin sitä kutsutaan lomaromanssiksi?Mutta joo, tässä sitä on suomitytöllä miettimistä, että menikö halvalla vai kalliilla.  Riippuu tietenkin kuinka kalliit olivat juomat ja ruoat. Mutta raha liikkui kuitenkin.

Miksi ihmeessä nämä naiset sitten menevät köyhien gambialaismiesten luo, jos voisivat mennä tienaamaan jonnekin, missä miehillä on oikeasti rahaa? Joku tässä nyt ei täsmää?

Niin, ihmettelen sitäkin että miksi suomipojat menee thaimaaseen, kun suomessakin on naisia.

Ei tästä ota selvää. Viisaammat tietänevät.

Vierailija
40/118 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä ohjelmassa, jonka näin, asetelma oli ennemmin niin, että nuo Gambian urhot käyttivät hyväkseen naisten "rakkaudennälkää". Valehtelivat rakastavansa, jotta saisivat rahaa ja illallisia. Aina ei ollut edes seksiä.