Miksi seksituristinaiset käyttävät gambialaismiesten köyhyyttä hyväkseen?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei voi raiskata mutta sen päälle voi esim ulostaa. Miettikää nyt itsekin miksi joku nainen lähtisi seksilomalle köyhään maahan, jos ei ole joku sairas taka-ajatus, kyllä ne seksiä saa mistä vaan.
Miehet voi lähtee köyhään maahan ihan vaan seksin takia koska eivät sitä muuten saa
Harva 50 - 70 vuotias nainen saa seksia alle kolmekymppiselta Suomessa. Puhumattakaan etta tuo nuori mies tahtoisi samantien sitoutua ja mennä naimisiin, vaikka seuraavana paivana ensikohtaamisesta. Gambiassa kukatahansa nainen loytaa itselleen aviomiehen vaikka tunnissa jos tahtoo. Ja tarjouksia tulee vaikka ei tahtoisikaan. Harmi etta Gambialla on niin huono maine, tai naisilla jotka sinne matkustaa. Kaikki eivat ole seksin perassa mutta niinhan sita luullaan. Katsotaan kieroon kun ilmoitan etta menen sinne talvella lomalle, kaikki luulevat etta menen seksilomalle vaikka sellainen ei vois vahempaa kiinnostaa. Tosin en ihmettele mainetta, kyllahan siella katukuvassa tuo on hyvin yleista etta nuori paikallinen mies kavelyttaa vanhaa valkoista naista. Sita ei voi itse edes uskoa jos ei ole omin silmin nahnyt.
Minä hyväksikäytän gambialaisia niin paljon kuin haluan koska gambilaisilla on isot ihanat mustat pythonit jalkovälissään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei voi raiskata mutta sen päälle voi esim ulostaa. Miettikää nyt itsekin miksi joku nainen lähtisi seksilomalle köyhään maahan, jos ei ole joku sairas taka-ajatus, kyllä ne seksiä saa mistä vaan.
Miehet voi lähtee köyhään maahan ihan vaan seksin takia koska eivät sitä muuten saa
Eli sinä panisit naapurin Impiä, 140 kg, 60 vee?
Jos Impillä olis ikää yli 65 ja 3-4 miljoonaa pankissa, niin harkitsisin kyllä vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää ketä? Kuka saa seksiä ja rahallista hyötyä? Valkoinen nainen (ihan minkänäköinen vaan) on status sielläpäin maailmaa.
Kyllähän nuo miehet tienaavat seksistä, mutta koska asuvat kehitysmaassa, ei heillä ole oikein varaa kieltäytyäkään. Juuri tämä asetelma tekee seksituristinaisten toimista hyväksikäyttöä. Ja ei, älä yritä kääntää tätä hommaa niin, että ne nuoret ja hyväkuntoiset miehet pomppisivat siellä ilosta kun pääsevät polkemaan vanhoja ja lihavia länsimaalaisnaisia.
.
On ne gambialaispoikaset varmaan ilosia, kun yleensä edes saavat tuheroa ja siitä jopa jotain extraakin saavat itselleen.
Muuten voisivat joutua olemaan tykkänään ilman, vaikka koko ikänsä.
Siitä huolimatta vaikka se tuhero on kiinni jossakin ruttusessa vanhuksessa. Viriiliä se ei haittaa, eli tunnelma saamisessa säilyy kuitenkin siedettävänä.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu. Tiedän naisia jotka menevät näiden miesten kanssa naimisiin, hankkivat niille sitä kautta oleskeluluvan Suomeen ja auttavat alkuun elättämällä, hankkimalla suhteilla työpaikkoja jne. Tiedän myös että miehet usein pettävät, pitävät yhtä perhettä Suomessa toista Gambiassa jne. Eivät ne kauhean kärsiviltä ja "hyväksikäytetyiltä" vaikuta. Lisäksi Gambiassa ei ole sellaisia miesbordelleja, joista länsimainen nainen voi hakea maksullista seksiseuraa. Joten kaikenlainen vertailu Thaikkuihin ontuu. Ulimiesten aloituksiin voisi laittaa varoituskolmion valmiiksi...
Tekopyhyytesi on suorastaan käsinkosketeltavaa. Käytkö muuten useinkin itse Gambiassa kun tunnut tietävän niin hyvin, että bordelleja ei ole?
En ole ikinä käynyt. Missä maassa nainen voi ostaa seksiä bordellista? Kerro sinä minulle.
Ensimmäinen osuma googlesta:
http://tuoitrenews.vn/features/10992/a-look-inside-male-brothels
"All of the brothels are disguised as barber shops, spa and massage parlors, or make-up shops. The places are ‘decorated’ with a couple of swiveling and collapsible chairs in the front hall, but these are rarely used as guests enter and walk straight to rooms in the back."
Asiakkaina sekä naisia että miehiä.
http://tuoitrenews.vn/features/11059/who-are-the-clients-of-male-brothe…
"A male prostitute named H said about his female clients, “Most of them are above the age of 40, divorced or widowed, and have a lot of money.”
Toki tuostakin artikkelista käy ilmi, että naisten tarpeet ovat hieman erilaisia kuin miesten ja siinä missä miehille kelpaa puolen tunnin pikainen niin naiset tyypillisesti varaavat miehen mukaansa pidemmäksi ajaksi. Siinä mielessä ei varsinaisesti ole yllätys, että perinteinen bordellikonsepti ei välttämättä tee naisille kauppaansa kovinkaan hyvin.
Naiset ostavat sen viikon tai parin lomaromanssin (vrt. ns. girlfriend experiencestä maksavat miehet), mies taas saattaa käydä pikaisella bordellissa vaikka joka ilta. Prostituutiosta näissä on kuitenkin molemmissa tapauksissa kyse.
Kyllä siellä Gambiassa miehiäkin käy, turha syyllistää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva 50 - 70 vuotias nainen saa seksia alle kolmekymppiselta Suomessa. Puhumattakaan etta tuo nuori mies tahtoisi samantien sitoutua ja mennä naimisiin, vaikka seuraavana paivana ensikohtaamisesta. Gambiassa kukatahansa nainen loytaa itselleen aviomiehen vaikka tunnissa jos tahtoo. Ja tarjouksia tulee vaikka ei tahtoisikaan. Harmi etta Gambialla on niin huono maine, tai naisilla jotka sinne matkustaa. Kaikki eivat ole seksin perassa mutta niinhan sita luullaan. Katsotaan kieroon kun ilmoitan etta menen sinne talvella lomalle, kaikki luulevat etta menen seksilomalle vaikka sellainen ei vois vahempaa kiinnostaa. Tosin en ihmettele mainetta, kyllahan siella katukuvassa tuo on hyvin yleista etta nuori paikallinen mies kavelyttaa vanhaa valkoista naista. Sita ei voi itse edes uskoa jos ei ole omin silmin nahnyt.
Tuota just ite aattelin. Tuolla kerroin ehkä sivulla 2 et käyn kerran vuodessa Gambiassa niin heti joku kysyi et miksi, käyt varmaan sekstaamassa jonkun paikallisen kanssa salaa suomalaiselta aviomieheltäsi :D Ööh, matkustan mää euroopassakin jonkun verran ja Thaimaassakin oon käynyt öbaut 10 kertaa, ei kukaan ajattele et muissa maissa kävisin vain hakemassa paikallisista seksiseuraa :D
N31
Rasmus-palstalta löysin naisen jolla on gambialainen mies. Vanhempi ja lihava nainen, valitettavasti toi sen miehen mukanaan Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Impillä olis ikää yli 65 ja 3-4 miljoonaa pankissa, niin harkitsisin kyllä vakavasti.
Ja pointtisi oli? Haluat kertoa, että myös mies voi olla lompakkoloinen? =D
Kun katsos sillä Impillä ei ole, harvalla impillä on. Silti luulet, että tällaiset impit saavat seksiä mistä vaan, toisin kuin miehet. Miten te uliulimiehet voitte olla noin tyhmiä? Ihmeellisiä ja todellisuudesta irrallisia teorioita, joiden avulla pyritte hyväksyttämään omat sähläilynne, joista haluatte kuitenkin tuomita toiset.
Mutta jos kyse onkin samanlaisesta ilmiöstä kuin miesten postimyyntivaimot Itä-Euroopan ja Aasian maista, niin mikä tästä sitten tekee prostituutiota tai halveksittavaa? En muista, että miesten tuontivaimoihin kukaan koskaan olisi suhtautunut millään negaatiolla.
Itselleni kaikkiaan ihan uusi uutinen koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Rasmus-palstalta löysin naisen jolla on gambialainen mies. Vanhempi ja lihava nainen, valitettavasti toi sen miehen mukanaan Suomeen.
Niin kauan se onkin näille vanhoille naisille tuo panosuhde "ihan oma asia" ja jopa kuviteltua rakkautta, kunnes menee sukset ristiin jostakin syystä.
Matkamuistio jätetään, kuin kesäkissa ja vastuu siirtyykin sitten yhteiskunnalle ja jo alkujaankin tuollaista touhua ehkä vastustaneille veronmaksajille (taloudellisesti)
Vierailija kirjoitti:
Ei heillä mitään moraalia ole. Oksettavaa touhua.
Ihan uteliaisuudesta, tunteeko kukaan tällaista naista? Millaisia tyyppejä ovat? Itse en ole kuullut kenestäkään edes tällaista juorua. Itse tiedän vain näitä Thaimaan matkaaja -miehiä...
Kuten aiemmin sanoin niin tunnen tai ainakin tiedän useita. Ihan tavallisia naisia minun mielestäni jotka etsivät rakkautta. Harmi vaan että ovat liian vaalenpunaiset lasit silmillään :( Itse en ihan usko että oman mieheni ikäinen (29-vuotias) mies salamarakastuisi parissa päivässä itseään tuplasti vanhempaan naiseen. Tai edes omanikäiseen naiseen. Mutta hyvin useat Gambialaiset miehet "rakastuvat". Ihmettelen miksi eivät koskaan rakastu kuin vaaleisiin vanhempiin naisiin. En tietenkään tunne kaikki Gambialaisia pareja mutta useita tunnen ja niissä suhteessa nainen on lähes aina miestään nuorempi. Siis kahden paikallisen liitossa. Gambialaisen miehen ja suomalaisen naisen liitossa yhdistävänä tekijänä suuren ikäeron ohessa tuntuu olevan se että naimisiin on mentävä nopeammin kuin pian.
Gambia-Suomi-Gambia -ryhmä facebookissa on keskittynyt nykyään aikalailla siihen et kuka on saanut miehelleen ole-luvan ja miten sen on saanut jne. No, on siellä muutakin eli hyödyllistä tietoa Gambian matkaajille.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin hassu aihe, koska en ole koskaan kuullut yhdestäkään naisesta enkä kyllä miehestäkään, joka olisi edes käynyt missään Gambiassa. Thaimaassa on käynyt joka toinen, näitä matkojahan ovat matkatoimistot väärällään, mutta ketkä edes järjestävät matkoja Gambiaan.
t
Jos olisit itse käynyt Gambiassa niin tietäisit.. Piirit on hyvin pienet. Mä oon matkustanut Gambiaan joka talvi usean vuoden ajan ja kerran olin sadekaudellakin kuukauden siellä ja oon kyllä tutustunut esim kentällä Suomalaisiin, myös useisiin vähän iäkkäämpiin naisiin joilla on nuori mies Gambiassa. Minulla on nykyään faceboookissa kaverinakin muutama ja esim Suomi-Gambia-Suomi-yhteisö facebookissa täyttyy näiden lemmenkipeiden naisten ihmettelyihin ja keskusteluihin kunka saisvat rakkaansa Suomeen. Haastavaa ilmeisesti on niillä joiden ikäero mitataan kymmenissä vuosissa. Tunnen myös Suomalaisen ikäiseni naisen joka asuu Gambiassa ja on naimisissa paikallisen suurinpiirtein meidän ikäisen miehen kanssa, heillä on pari lastakin.
Tjäre lennättää tuhansia suomalaisia Gambiaan marras-maaliskuussa, joka perjantai lähtee suora lento.
Itse oon lentänyt myös muutamia kertoja reittilennoilla, esim helsinki-lontoo-barcelona-banjul.
N31 (naimisissa suomalaisen 29-vuotiaan miehen kanssa)
Siis mitä sä siellä gambiassa edes teet? Taidat mieheltäsi salaa panna mustaa makkaraa..
LOL
Siis miksi nämä naiset reisssaa Gambiaan eikä esim. aasiaan ?
Koko ratkaisee ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heillä mitään moraalia ole. Oksettavaa touhua.
Ihan uteliaisuudesta, tunteeko kukaan tällaista naista? Millaisia tyyppejä ovat? Itse en ole kuullut kenestäkään edes tällaista juorua. Itse tiedän vain näitä Thaimaan matkaaja -miehiä...
Kuten aiemmin sanoin niin tunnen tai ainakin tiedän useita. Ihan tavallisia naisia minun mielestäni jotka etsivät rakkautta. Harmi vaan että ovat liian vaalenpunaiset lasit silmillään :( Itse en ihan usko että oman mieheni ikäinen (29-vuotias) mies salamarakastuisi parissa päivässä itseään tuplasti vanhempaan naiseen. Tai edes omanikäiseen naiseen. Mutta hyvin useat Gambialaiset miehet "rakastuvat". Ihmettelen miksi eivät koskaan rakastu kuin vaaleisiin vanhempiin naisiin. En tietenkään tunne kaikki Gambialaisia pareja mutta useita tunnen ja niissä suhteessa nainen on lähes aina miestään nuorempi. Siis kahden paikallisen liitossa. Gambialaisen miehen ja suomalaisen naisen liitossa yhdistävänä tekijänä suuren ikäeron ohessa tuntuu olevan se että naimisiin on mentävä nopeammin kuin pian.
Gambia-Suomi-Gambia -ryhmä facebookissa on keskittynyt nykyään aikalailla siihen et kuka on saanut miehelleen ole-luvan ja miten sen on saanut jne. No, on siellä muutakin eli hyödyllistä tietoa Gambian matkaajille.
N31
Kuulostaa vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi nämä naiset reisssaa Gambiaan eikä esim. aasiaan ?
Koko ratkaisee ?
Tutkimuksia on tehty ympäri maailmaa, valtaosa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Keskimääräinen peniksen lepopituus on 9.25 cm. Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kyse onkin samanlaisesta ilmiöstä kuin miesten postimyyntivaimot Itä-Euroopan ja Aasian maista, niin mikä tästä sitten tekee prostituutiota tai halveksittavaa? En muista, että miesten tuontivaimoihin kukaan koskaan olisi suhtautunut millään negaatiolla.
Itselleni kaikkiaan ihan uusi uutinen koko juttu.
Et ole tosissasi? =D
Huonostipa seuraat aikaasi, uutisia ja lehtijuttuja, jos et ole koskaan naisten seksiturismista kuullut.
En käsitä miksi joku 50v nainen menee afrikkaan asti pantavaksi, kun suomestakin löytäisi ihan suomea puhuvaa seuraa ja nuorempaakin, jos haluaa.