Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän ketjuun, mitä et voi sanoa ystävällesi suoraan

Vierailija
22.11.2016 |

Eli ihan anonyymisti joku mieltä kaivertava asia, jonka haluaisi sanoa kaverille muttei uskalla tai kehtaa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla kaaso.

Vierailija
2/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain enää jaksanut, kun koko ajan vuodesta toiseen puhuit vain itsestäsi, etkä välittänyt minun kuulumisistani, voinnistani tai elämästäni yhtään. Vetäydyin ystävyydestämme ja nyt sitten emme ole enää yhteyksissä. Voi hyvin. Kaikkea hyvää sulle, uusia ystäviä ja kivoja juttuja ja hyvää elämää.

t. ex-bestiksesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän ystävyys on niin yksipuolista? Minä otan yhteyttä, minä tulen käymään ja jos kutsun sinut meille, minun pitää hakea sinut. Ei meilläkään ole varaa kokoaja ajella sinne ja kyllä sulla ois mahollisuus kulkea bussilla ja onhan sulla ajokorttikin, muttet muka kehtaa pyytää autoa lainaan koska rikot muka auton.

Ja joka kerta ku tahdot minut käymään, loukkaannut jos en pääse. Se ei vain yksinkertasesti aina onnistu. Mies on jatkuvasti töissä joten mulla ei ole autoa käytössä. Enkä viitsi poikaa ressata turhaa käymällä kaikkialla kun hän tuntuu pelkäävän outoja paikkoja.

Olisi mukavampaa jos sinäkin tekisit jotain ystävyytemme eteen.

Vierailija
4/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystäväni! olen niin tosi kiitollinen, että olet ystäväni, ollut jo yli neljäkymmentä vuotta. On kestetty ilot ja surut, on oltu eri mieltä, on juteltu ja juteltu ja juteltu. En tiedä missä olisin ilman sinua, olet peilini joka kertoo minulle missä milloinkin mennään, annat minun olla peili sinulle. Olet lämmin käsi kylmässä maailmassa, olet huumorin pilke synkkyydessä, olet järjen ääni järjettömyyden keskellä, ja riehakas nauru, kun mopot lähtee käsistä ja jutut lapasista. Ollaan ihmetelty toistemme miehet, ohimenevät ja pysyvät, kasvatettu omat ja toistemme lapset, surtu läheisiä. Rakas ystävä!

Vierailija
5/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan piti soittaa heti kun saat keittiön siivottua. Montako viikkoa sitä siivoat?

Eli joo, mä taisin sanoa jotain itsestäni ja tämä on se normirangaistus...

Vierailija
6/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sellaisia ystäviä, mitä en olisi voinut heille suoraan sanoa.

Paraskin ystävyyteni on sellainen, että puhumme toisillemme suoraan asiat niin kuin ne ovat.

Vierailija
7/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huolissani hurjasta liikkumisen määrästäsi ja vähäisestä syömisestäsi. Pelkään, ettet näe miten laiha olet.

Vierailija
8/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa lopettaisit turhasta valittamisen ja aikuistuisit. On rasittavaa kuunnella kun aikuinen ihminen narisee pikkuasioista, kuten säästä tai bussin myöhästymisestä. Deal with it!

Vierailija
9/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kasvaneet todella eri suuntiin. Harmittaa, etten ole osannut olla tukenasi enempää. En vaan voi sanoa mitään, sillä tuomitset minut. Olet katkera niin monelle niin monesta asiasta. Päästäisit irti, se helpottaisi. Ikävintä on, että käytöksesi on hajottanut porukkamme. Jos et sinä ole onnellinen, eivät muutkaan saa olla. Surullista.

Vierailija
10/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä olet sinkku tai eroat, muiden on päivystettävä huolipuhelimenasi 24/7, väliäkö sillä miten kiire meillä on tai keneltä perheissämme aika on pois.

Kun sinulla on parisuhde, et ota ensimmäiseen puoleen vuoteen yhteyttä edes onnitellaksesi häistä, lapsen syntymästä tai ottaaksesi osaa ystäväsi läheisen kuoleman vuoksi.

Onnea seurusteluun, tällä kertaa,

Ex-bestiksesi ja muut, tiedät kyllä

Vierailija
11/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pitää yhteyttä sinuun, kun puhut aina vain itsestäsi.

Vierailija
12/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa enää loputonta negatiivisuuttasi. Haukut ihmisiä minulle ja olen varma, että haukut minua niille ihmisille. Kritiikkiä voi heittää, mutta toi loputon haukkuminen, en vaan jaksa.

Vierailija
13/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen loogisen ja järkevän ratkaisun.

Vierailija
14/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet täydellisen hyödytön nykymaailmassa, koska olet vanha italialainen ukko etkä osaa edes kunnolla kirjoittaa.

Vierailija
15/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teillä käynnin jälkeen vaatteeni haisevat todella voimakkaasti homeelle. Tiedätte asuvanne kosteusvaurioisessa talossa, mutta ette näe siinä mitään haitallista. Ette myöskään ymmärrä kuinka vastenmielinen se haju on ja kuinka vaikea sitä on saada vaatteista pois. Ette ole siitä tietoisia eikä siitä uskalla mainita kun kotisi on sinulle herkkä asia. Mutta todellisuus on, että tämä on vähentänyt vierailujani.

Vierailija
16/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on aikamoista teatteria, että saisit edelleen (n. 50-vuotiaana) edelleen valkata parhaat päältä unelmauroksista ja että nuo urokset myös taistelisivat huomiostasi samalla tavalla kuin vielä 15 vuotta sitten. Minusta on siis vaivaannuttavaa kuunnella sitä, että nyt olit treffeillä, etkä "kelpuuttanut" jotain perus-pekkaa jatkoon, kun on niin kovat kriteerit eikä "pekka" ihan täyttänyt niitä. Ja kuitenkin ihmettelet, miksi perus-pekka ei soita edes tylsien treffien jälkeen että olis kiva tavata toistekin tai laita edes että "oli kiva ilta", kuten ne miehet silloin 15 vuotta sitten, kun halusivat jättää vielä väylän auki. Ja sinusta koko "pekka" ei ollut edes kiinnostava, mutta olisi nyt ollut kiva, että olisit vielä kylpenyt huomiossa. Minua kiinnostaisi enemmän sellainen, että aidosti olisit kiinnostunut jostain ja etsisit sellaista miestä.

Tämä on se asia, josta ei olla ihan samoilla taajuuksilla, muuten minusta on ihanaa, että sait taas syvänteen jälkeen elämäsi kivoille raiteille ja vaikutat aidosti elämäniloiselta ja onnelliselta.

Vierailija
17/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla luoksesi yökylään, koska sinulla on ne kissat siellä ja kaikki niin sekaisin. Ne jutut pakosta kotiin pääsemisestä samana iltana ovat ihan huuhaata. Sori.

Vierailija
18/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap.

Vierailija
19/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huolissani susta rakas.

Vierailija
20/91 |