Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän ketjuun, mitä et voi sanoa ystävällesi suoraan

Vierailija
22.11.2016 |

Eli ihan anonyymisti joku mieltä kaivertava asia, jonka haluaisi sanoa kaverille muttei uskalla tai kehtaa.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat joita vastaan niin hirveästi paasaat ovat juuri niitä joita eniten tarvitsisit ja joita varmasti salaa kaipaat.

Vierailija
62/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aika lailla OK, mutta miksi annat miehesi koko ajan besserwisseröidä ja esiintyä pomona? Miehesi on työtön luuseri ja ahne huijaamaan tuttuja, sinä teet töitä omassa yrityksessäsi ja elätät molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista odotusta ja kaikkea hyvää sulle ja perheellesi. Parempi molemmille että emme ole tekemisissä. Tuomme toisillemme vain pahaa mieltä. Olemme liian erilaisia ihmisiä.

Vierailija
64/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiemme erkanivat välillä vuosiksi yhteydenpidon kuihduttua. Olen kuitenkin äärettömän onnellinen että uskalsin kysyä sinulta vuosien jälkeen mitä kuuluu. Luulin aina ettet vain halunnut enää olla kanssani tekemisissä, mutta kävikin ilmi että tämäkin yhteydenpidon rajoittaminen kuului ex-poikaystäväsi harjoittamaan henkiseen väkivaltaan.Nyt olen saanut yhden vanhimmista ja luotettavimmista ystävyyssuhteista takaisin. Harmittaa kun en aiemmin kysynyt sinulta miten menee kun olisit apua ja ystävää kipeästi tarvinut.

Vierailija
65/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aika lailla OK, mutta miksi annat miehesi koko ajan besserwisseröidä ja esiintyä pomona? Miehesi on työtön luuseri ja ahne huijaamaan tuttuja, sinä teet töitä omassa yrityksessäsi ja elätät molemmat!

Unohtui edellisestä sanoa, että teidän takianne emme halunneet tulla niille syntymäpäiville, jotka taannoin täällä järjestettiin. Jostain kumman syystä teidätkin kun oli sinne kutsuttu.

Miehesi istuu päivät pitkät baareissa viiniä litkimässä ja toisella silmällä vahtii sinua. Me ei haluta olla mokoman besserwisserin lähellä.

Vierailija
66/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöisiä ajatuksia kaikille teille. Sopiiko että ollaan silloin yhteyksissä kun olen suht "järjissäni"?:)

Öiks.

Vierailija
67/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kauhistella mun suhteen kriisiytymistä: oma miehesi on kunnon kaasuvalottava sovinisti joka - vaikka onkin heikompi astia ja hädin tuskin valmistui - suhtautuu sinuun ja akateemiseen uraasi alentuvasti.

Vierailija
68/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauneus ei vaan oo sun juttus.

Vierailija
69/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta katsoa, miten tylysti välillä kohtelet miehesi lasta. Ei se ole lapsen syy, että miehellä on menneisyys, josta et pidä.

Vierailija
70/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun kokoajan haukut ja arvostelet mistösi. Itse olet hänet kuitenkin valinnut. Jos on noin vaikeaa, niin aina voi erota. Mutta sitten ei olisikaan mitään valittamista.

Vierailija
71/91 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytit juuri äpärän.. Sellaisen värivirheellisen äpärän. En mitenkään yllättynyt kun kerroit että mies ei ole kuvioissa enää..

Voi luoja!!! Mä en ikinä tule hyväksymään sun päätöstä. Tai sitä äpärää..

Olet idiootti ja sä et tule pärjäämään sen ... Värivirheellisen äpärän kanssa. SÄ PILASIT ELÄMÄS!!!

Vierailija
72/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika joustamaton periaatteissasi, yksipuolisesti haluat päättää mitä saat tehdä ottamatta huomioon muita. Valehtelet päin naamaa ja kieroilet kaikissa henkilösuhteissasi. Olet unohtanut miten olla reilu. 

Vierailija
73/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hyvin monen vuoden ajan. Puheenaiheita laidasta laitaan. Sitten kerroin sinulle ongelmasta, joka painoi minua niin että jouduin hakemaan ammattiapua ja ystävien tukea. Vähättelit murhettani, vaikka siinä oli kyse suuresta elämänmuutoksesta. Sitten vain katosit elämästäni. Et kysynyt,mitä kuuluu ja miten voin. Koin itseni loukatuksi ja hylätyksi. Tahdoitko vain pinnallisen ystävyyden, missä ei ikinä jaeta mitään suurempia asioita? Vain politiikka, ruoka, asuntoasiat, sää, harrastukset ja pinnalliset asiat perheestä sopivat puheenaiheiksi. En tarvitse pinnallista ystävää, joka järkyttyy ja katoaa kun kerron elämäntilanteestani faktaa. Ehkä on hyvä, että etäännyimme. En olisi jaksanut enää sitä ohutta ystävyyttä. Minulla on muutama ihana tosiystävä, jotka ovat minusta kiinnostuneita kaikin puolin, ja joille saan olla oma itseni, joiden kanssa nauramme ja itkemme, pohdimme ja höpsöttelemme. Sinun kanssasi jouduin aina vetämään jotain roolia, ei teennäistä mutta kuitenkin vain varjoa siitä mitä olen kokonaisuutena.

Vierailija
74/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kauhistella mun suhteen kriisiytymistä: oma miehesi on kunnon kaasuvalottava sovinisti joka - vaikka onkin heikompi astia ja hädin tuskin valmistui - suhtautuu sinuun ja akateemiseen uraasi alentuvasti.

Tunnetaankohan sama henkilö. Hän joutuu luopumaan urastaan ja elämästään miehensä takia. Mies vaatii ja nainen tottelee. Asunto perähikiällä ja paskaduunit, koska mies ei tule vastaan missään. Kaikki on miehen sanelemaa, vaikka hän väittääkin että mies on hyvä. Lapsellinen, niuhottava, uppiniskainen ukko.

Vierailija
75/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat joita vastaan niin hirveästi paasaat ovat juuri niitä joita eniten tarvitsisit ja joita varmasti salaa kaipaat.

Jep. Käy joskus vaikka oluella äläkä paheksu muita siitä että he käyvät.

Vierailija
76/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tukena silloin, kun kaikki muut ystävät ja sukulaiset olivat jo luovuttaneet, niin pohjalla olin. Nyt olen noussut taas jaloilleni. En olisi koskaan päässyt tähän pisteeseen ilman tukea. Olen äärettömän kiitollinen siitä, että halusit yhä olla ystävä ja olet edelleen.

Vierailija
77/91 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
78/91 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ympärilläsi on auttamistasi varten. Jokainen ystäväsi jollain tapaa auttaa sinua säännöllisesti. Eihän siinä mitään, mutta sinä et auta ikinä ketään. Kerran ihan suoraan pyysin apuasi, tulit kyllä, mutta kaikenmaailman verukkeilla asia meni lopulta siihen, että rupattelit aurinkotuolissa ja minä tein sen homman yksin. Tiedätkö, mulle riitti. Sulla on yksi pikku apulainen nyt vähemmän. Tästä lähtien mulle ei sovi ikinä.

Vierailija
79/91 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat sen miehen, sinun on laihdutettava 20 kg. Et ole muutenkaan kedon kaunein kukka, joten lihavana et kiinnitä kenenkään huomiota. Lisäksi sinun on ymmärrettävä, että et voi olettaa saavasi komeaa miestä. Ne etsivät kaunottaria. Älä suhtaudu arkisen näköiseen mieheen vähätellen, kun hän tulee sinulle baarissa puhumaan. Muuten jäät yksin. Valitettavasti tasoteoria pitää paikkansa useimmiten siinä mielessä, että puolisot ovat keskenään suunnilleen yhtä viehättäviä.

Vierailija
80/91 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy, siivoa se läävä ja lopeta hyötymästä ystävistäsi. Kukaan ei jaksa lainata, kuljettaa, auttaa ja kantaa koko ajan. Heitä se arvoton pa*kainen roju mäelle ja vähennä eläimiä, ei kukaan voi asua noin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän