Mitä mieltä olette 30 vuotiaasta kokemattomasta miehestä. Kannattaako sellaisen tapailua jatkaa.?
Tapailen erästä kolmekymppistä varsin ihanaa miestä, ja nyt hän sitten kertoi minulle olevansa neitsyt, ei ole edes käynyt treffeillä koko elämänsä aikana. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua häneen, olen itse 24 ja minulla on kyllä ollut suhteita ja seksikumppaneita. Meillä synkkaa miehen kanssa tosi hyvin muuten mutta hänen neitsyytensä kyllä häiritsee minua hieman. Ollaan tapailtu kuuakuden ajan ja hän on tosi ihastunut minuun sen näkee kilometrien päähän. Minä taas hänen shokkipaljastuksen jälkeen en enää oikein tiedä mitä ajatella...
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö mieltä?
Olen sitä mieltä, että ap on idiootti.
Ot: "Kaksikymppisiä neitsytnaisia ei käytännössä ole ja vielä vähemmän sellaisia, joita yksikään normaali mies suostuisi deittaamaan."
Kummasti silti näitä samanlaisia avauksia on tälläkin palstalla säännöllisesti.
Korjattu realistiseksi!
Kolmekymppisiä neitsytmiehiä on luultavammin noin 20%.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö mieltä?
Olen sitä mieltä, että tämä on huono trolli. Kolmekymppisiä neitsytmiehiä ei käytännössä ole ja vielä vähemmän sellaisia, joita yksikään normaali nainen suostuisi deittaamaan. Kummasti silti näitä samanlaisia avauksia on tälläkin palstalla säännöllisesti.
Niin naisethan tekevät aloitteita kaikille nörttimiehille jotka eivät käy missään.
"Äärimmäisen epäilyttävältä kuulostaa. Lähes aina näissä tapauksissa taustalla on henkisiä ongelmia ja lukkoja. Mies voi kyetä esittämään normaalia, mutta ainakin minulla jumputtaisi koko ajan takaraivossa, että jokin on miehessä vialla. Yhteiskunnassamme vain pitää tiettyyn ikään mennessä saavuttaa ja kokea tietyt asiat ja jos näissä jäät jälkeen pitävät ihmiset sinua aivan oikeutetusti vähintäänkin outona."
- kykenetkö myös päälle päin näkemään tai vaikka korvan lehtien takaa näkemään, että kuka on mitenkin kokenut parisuhteissa tai vaikka seksin saralla, ellei kyseinen henkilö itse kerro asiaa sinulle? - Toki joistain henkilöistä saattaa tulla sellainen olo, että mitenkähän tuokin henkilö saattaa ikinä löytää itselleen kumppanin. - Tai miten tuo xxxx voi seurustella tai olla yhdessä tuon yyyy kanssa.
Itse olen toisinaan olen ollut hämmästynyt siitä, että kun olen ollut suhteessa, niin naiset - mutta myös jotkut miehetkin- ovat osoittaneet huomattavasti enempi kiinnostusta kuin nyt kun olen sinkku, mutta onneksi myös nyt. - Ikäänkuin jotain kiinnostaisi niin yksikään parisuhteeni ei ole päättynyt kenestäkään kolmannesta antamasta aiheesta (/syystä).
Toinen joku tuntuu erikoiselta, että toiset ovat yksinkertaistaen jotenkin enempi "parisuhde tyyppiä" kun toiset. - Tai sitten vain paljon onnekkaampia. Itselläni on esimerkiksi kavereita, joista osa on ehtinyt eroamaan, mahdollisesti jopa useampaankin kertaan eroamaan ja löytämään itselleen uuden kumppanin samassa ajassa, jossa toiset eivät ole löytäneet rinnalleen ketään, vaikka halua ja/ tai aktiivisuutta olisikin ollut.
Eivätkä nämä uuden kumppanin löytäneet ole mitenkään erityisen alas ole "rimaa" asettaneet siitä, mitä odottavat kumppanilta, vaan ovat sekä itse että kumppaninsa ovat mielestäni ainakin suurin osa heistä on ihan fiksuja ja miellyttäviä kanssa ihmisiä.