Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette 30 vuotiaasta kokemattomasta miehestä. Kannattaako sellaisen tapailua jatkaa.?

Vierailija
22.11.2016 |

Tapailen erästä kolmekymppistä varsin ihanaa miestä, ja nyt hän sitten kertoi minulle olevansa neitsyt, ei ole edes käynyt treffeillä koko elämänsä aikana. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua häneen, olen itse 24 ja minulla on kyllä ollut suhteita ja seksikumppaneita. Meillä synkkaa miehen kanssa tosi hyvin muuten mutta hänen neitsyytensä kyllä häiritsee minua hieman. Ollaan tapailtu kuuakuden ajan ja hän on tosi ihastunut minuun sen näkee kilometrien päähän. Minä taas hänen shokkipaljastuksen jälkeen en enää oikein tiedä mitä ajatella...

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän se vähän erikoiselta kuulostaa, jos ei ole ikinä käynyt treffeillä, harrastanut seksiä tai ollut parisuhteessa vielä 30-vuotiaana. Pelkkä opintoihin keskittyminen ei voine olla oikea tai ainoa syy, monet selviytyvät opinnoista vaikka kaatavat naisia minkä ehtivät...."

Niin.  Tuskin olen tippaakaan kyyninen, jos ajattelen nyt että viimeistään 30 -vuotiaana miehen onn tullut oppia joko valehtelemaan sujuvasti, tai sitten osattava jättää kertomatta kun toinen tivaa edellisten suhteiden määrää. - Ja varoa visusti kertomatta ainakaan, ettei olisi koskaan käynyt treffeillä.

Pitäiskö miehen harkita tässä vaiheessa viimeistää harkita myös pakenemista munkki -luostariin? Luonnollisesti harkita muidenkin ihmissuhteiden lopettamista, kun varmaan aiheuttaa muillekin niin paljon häpeää ja kärsimystä kun elää itsenäistä elämää, johon ei aktiivinen kumppanin hakeminen kuulu, tai ole kuulunut.

Ja seksikin on tiettävästi miehille niin suurta raketti tiedettä ja korkeampaa matematis-filosofisia taitoja vaativaa, ettei siitä voi selvitä edes tyydyttävästi enää koskaan kun ei ole ymmärtänyt aloittaa sen harjoittelemista viimeistään 13 -vuotiaana.

Vaan mikä se on, että kulttuurissamme edelleen arvostetaan niin paljon enemmän seksuaalisesti (muka) kokeneita miehiä ja vastaavasti naisia, jotka ovat pidättäytyneet seksistä ja omistautuneet vain sille "yhdelle oikealle" ja luultavammin vielä vasta papin aamenen jälkeen.   

Vierailija
62/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari kertaa roiskeet reisille, mutta pakota mies heti uusintaan ja suutöihin. Kyllä se pidättelykyky siitä nopeasti kasvaa. No problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies olisi unelma, mutta... Minua pelottaisi, että mies alkaa haluta kokeilla muitakin naisia ja pettää siksi tai jättää.

Vierailija
64/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans sain ton oman ukkoni 29-vuotiaana neitsyenä. Ei ollut edes suudellut koskaan ennen. Itsellä siihen mennessä jo lapsikin. Paras mies onkin, mitä nainen voi saada, 19v yhdessä ja kolme yhteistä lasta.

Vierailija
65/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totuus, että noin kokematon kolmekymppinen on kehityksessään ihan eri vaiheessa kuin ikäisensä naiset ja miehet. Ensimmäiset seurustelut koetaan yleensä teininä. Seksi aloitetaan paljon nuorempana. Naiset saavat ensimmäisen lapsensa keskimäärin 29-vuotiaana. Sitä ennen heillä on kokemuksia muista parisuhteista.

Jos molemmat ovat samalla tasolla niin ok. Jos ei, niin tilanne on suunnilleen sama kuin jos kolmekymppinen nainen alkaisi seurustella 15-vuotiaan pojan kanssa. Kokemattomalla ei ole mitään käsitystä siitä, miten parisuhde toimii ja etenee; miten suhtautua mustasukkaisuuteen, epävarmuuden tunteisiin, himoon jne.

Käsi sydämelle: kuinka moni teistä parisuhdekokeneista on nykyisessä suhteessaan samanlainen kuin 15-vuotiaana?

Buu! Öhh!

Vakavasti puhuen, sulla ei ole mitään käsitystä miehen asemasta seuranhakumaailmassa. Kolmekymppinen mies voi olla kokematon ihan siksi, että on sosiaalisesti kömpelö ja naiset ovat aina torjuneet.

Kolmekymppinen nainen ei ole kokematon tästä syystä, usko pois! Miehille kyllä kelpaa sosiaalisesti kyvytönkin nainen ainakin seksiin.

Mies ja nainen ovat ihan täysin eri asemassa tässä pelissä. Sen takia onkin todella huvittavaa, kun naiset koettavat neuvoa miehiä ja miehet naisia.

Vierailija
66/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans sain ton oman ukkoni 29-vuotiaana neitsyenä. Ei ollut edes suudellut koskaan ennen. Itsellä siihen mennessä jo lapsikin. Paras mies onkin, mitä nainen voi saada, 19v yhdessä ja kolme yhteistä lasta.

Oli jo aika epätoivoinen ukko.

Vierailija
67/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllähän se vähän erikoiselta kuulostaa, jos ei ole ikinä käynyt treffeillä, harrastanut seksiä tai ollut parisuhteessa vielä 30-vuotiaana. Pelkkä opintoihin keskittyminen ei voine olla oikea tai ainoa syy, monet selviytyvät opinnoista vaikka kaatavat naisia minkä ehtivät...."

Niin.  Tuskin olen tippaakaan kyyninen, jos ajattelen nyt että viimeistään 30 -vuotiaana miehen onn tullut oppia joko valehtelemaan sujuvasti, tai sitten osattava jättää kertomatta kun toinen tivaa edellisten suhteiden määrää. - Ja varoa visusti kertomatta ainakaan, ettei olisi koskaan käynyt treffeillä.

Pitäiskö miehen harkita tässä vaiheessa viimeistää harkita myös pakenemista munkki -luostariin? Luonnollisesti harkita muidenkin ihmissuhteiden lopettamista, kun varmaan aiheuttaa muillekin niin paljon häpeää ja kärsimystä kun elää itsenäistä elämää, johon ei aktiivinen kumppanin hakeminen kuulu, tai ole kuulunut.

Ja seksikin on tiettävästi miehille niin suurta raketti tiedettä ja korkeampaa matematis-filosofisia taitoja vaativaa, ettei siitä voi selvitä edes tyydyttävästi enää koskaan kun ei ole ymmärtänyt aloittaa sen harjoittelemista viimeistään 13 -vuotiaana.

Vaan mikä se on, että kulttuurissamme edelleen arvostetaan niin paljon enemmän seksuaalisesti (muka) kokeneita miehiä ja vastaavasti naisia, jotka ovat pidättäytyneet seksistä ja omistautuneet vain sille "yhdelle oikealle" ja luultavammin vielä vasta papin aamenen jälkeen.   

Hyvä kommentti! Sinä ymmärrät tätä hommaa miehen kantilta, veikkaan tosin että olet mies itsekin.

Itse olen aikoinani valehdellut kokeneisuuteni ensimmäiselle treffikumppanille. Kyllä kannatti, muuten tuskin oltaisiin päästy silloin jatkoon.

Asia on niin, että miehessä arvostetaan edelleen kokeneisuutta ja naisessa kokemattomuutta. Vastakohdat, yin ja yang.

Vierailija
68/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies olisi unelma, mutta... Minua pelottaisi, että mies alkaa haluta kokeilla muitakin naisia ja pettää siksi tai jättää.

Oletko itsekin neitsyt vai miten vaadit sitä mieheltä?

Vierailija
69/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on kyllä. Naiset kammoaa täällä kokematonta miestä ja samaan aikaan ukot uskoutuvat toisilleen, että voi kun löytäisikin vielä tämän elämän aikana neitsytnaisen itselleen.

Sellaista on elämä! Miehet ja naiset erikseen, eri kriteerit, eri vaatimukset, eri kulttuuri, eri sukupuolet.

Vierailija
70/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on vaan arvokasta jos mies kokematon. Itse oisit voinut toosaasi vähemmän jaella. Tsemppiä kuitenkin suhteeseen

Vierailija
71/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo aika epätoivoinen ukko.

Ai senkä takia, että mulla oli lapsi? Toki olis varmaan helpommallakin naisen saanut kun varatun mutta ei halunnut tyytyä mihin vaan. Olis itsekin pitänyt odottaa sitä oikeaa. Sillä sen oikeanhan tuosta sitten löysin.

Vierailija
72/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se seksuaalisesti kokematon sika!

Vierailija
73/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku mättää, olit 29-vuotias neitsyt, mutta lapsen olit saanut.

Vierailija
74/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Oletko kuullut sellaisesta kuin "seurustelusta".

Seurustelun tarkoituksena on tutustua toisiinsa ja katsastella suhdetta ja suhteen tulevaisuutta. Seurustelu päättyy, jos jompikumpi päättää, ettei suhteessa ole tulevaisuutta. Ja ihan vain tiedoksi, että osa harrastaa jopa seksiä seurustelun aikana.

Vierailija
75/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä nuoria naisia. Pelkäätkö, että kun mies ei ole suosittu, niin sinua halveksutaan, jos paljastuu, että tapailet tuollaista ei-suosittua. Ja sekö tekee sinusta jotenkin huonon ihmisen?

Tuollaista se on on nuorena ja epävarmana. Sitten kun vanhemmaksi elää, niin opit sinäkin, että se menee juuri päinvastoin. Tuosta kun otat hyvän miehen, niin sinä tulet olemaan ikuisesti hänen prinsessansa, jota hän palvoo. Sillä mies ei pidä sinua itsestäänselvyytenä, eihän ollut itsestäänselvää, että hän ikinä tapaa ketään.

Ja miten ihanaa onkaan, kun mies ei tule ikinä sanomaan sinulle, että ai etkö sinä tykkääkään tästä jutusta, kun kyllä moni muu tykkää. Ja siinä tajuat, että nyt puhutaan jostain entisestä tyttöystävästä, jonka tasolle sinä et pääse. Tuon miehen kanssa et joudu ikinä vertailluksi.

Ja mies on odottanut niin kauan, että saa kokea kaikkea naisen kanssa, että hän on todella innokas kaikkeen mitä toivot ja siihenkin, mitä et edes osannut toivoa. Samoin pääset olemaan se ainoa ihminen maailmassa, jolle hän on ikinä avannut sisintään ja paljastanut kaikki salaisuutensa ja unelmansa.

Todella kurja valintahan tuo olisi. Ei ihme, että tulit epävarmaksi.

Wau, tästä kirjoituksesta tuli ihan kylmät väreet, siis hyvällä tavalla, koska mulla on itselläni juuri tällainen mies, tosin tapasin hänet hänen ollessaan muutaman vuoden nuorempi kuin ap:n miesystävä.

Vierailija
76/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"Jätä se seksuaalisesti kokematon sika!" - Ironia on tässä kohtaa  joko hyvin vaikeaa, tai ei aina osu ja uppoa. - Mutta (populaari)kulttuurissa esitetystä  unelmien mies on toisinaan hieman hämmentävä, vaikka muuten saattaisikin olla mukavaa siirtää ja luovuttaa vastuu toiselle. - Ajatelkaa nyt vaikka James bonda, jonka esimerkkiä seuraten ensin kannattaa hieman harrastaa jotain aktivista - usein raikkaassa ulkoilmassa. Sitten käväistä baarissa pelaamassa vähän korttia tai rulettia, nauttia pari vodka ryyppyä ja napata joku vieras nainen matkaan ja viedä hänet mukanaan.  

Ja hieman myöhemmin illan jo kiiriessä myöhemmäksi, niin sen sijaan että kysyisi, että ottaisiko vaikka yö myssyn tai hiukan iltapaa, niin kannattaa raiskata hänet, koska mitä sitä turhaa aikaa tuhlaamaan. Ja nainenkinvarmaan nauttii ja iloitsee, koska mies on vara otteinen ja luultavsti ei ensimmäsitä kertaa asialla. Ja mikä vielä mukavampaa, niin mies kyllä pian kääntää selkänsä, koska olsihan se nyt hirmuisen alentavaa ja nöyryyttävää olla miehelle se ainoa tärkein ja arvokkain ihmissuhde; Se jota mies haluaisi rakastaa ja pitää hyvänä. 

Vierailija
77/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli täysin kokematon 27-vuotiaana tavatessamme. Minulla kokemuksia oli ihan riittävästi. Nyt olemme olleet yhdessä 15-vuotta ja meillä on kaksi lasta.

Allekirjoitan monen muun kirjoitukset tässä ketjussa, että hän on täysin sitoutunut minuun. Itseluottamus on kohdallaan ilman, että kyse olisi epätoivoisuudesta. Hän vain halusi säästää itseään oikealle ihmiselle.

Seksi on jumalaista ja voin luottaa häneen, kuin kalliioon.

Vierailija
78/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin kokemattomalla ei olisi lainkaan kokemusta ihmissuhteista.. onhan heilläkin ystäviä ja sukulaisia, työkavereita sun muita joiden kanssa on joutunut jollain tavalla sovittamaan tapoja yhteen. 

Siihen ettei ole löytänyt kumppania, on monia ihan normaaleita syitä. Ollut liian ujo, keskittynyt töihin, vääränlainen seura, mies/naisvaltainen opiskeluporukka, tai muuten pienet piirit joita ollut hankala laajentaa tulee ainakin mieleen.

Itse oli pitkälle päälle kolmenkymmenen vielä neitsyt. Kun sattui olemaan fyysisesti vähemmän puoleensavetävä mutta muuten hauskaa seuraa päätyi yliopistolla hengailemaan varsinaisten alfanaaraiden seuraan mutta ei nyt oikein voinut kuvitellakaan että olisi  niin kanssa ollut mitään mahdollisuuksia seksin harrastamiseen. Joidenkin kanssa saattoi hengailla hyvin lähelle seurustelunomaisissa oloissa mutta kaverillisissa merkeissä. Oli poikettu jollain reissulla kummankin vanhempien luona, yhteisillä ulkomaanmatkoilla yms silloin kun alfanaaraalla ei ollut jotain seurustelusuhdetta menossa tai saattoi jäädä sohvalle yöksi ravintolaillan jälkeen.

Niiltä haaveiden tavistytöiltä sitten taas sai todella tylyjä pakkeja :( Laski jo jonkunlaiseksi onnistumiseksi jos sai pakit suht ystävällisesti.

Vierailija
79/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä?

Olen sitä mieltä, että tämä on huono trolli. Kolmekymppisiä neitsytmiehiä ei käytännössä ole ja vielä vähemmän sellaisia, joita yksikään normaali nainen suostuisi deittaamaan. Kummasti silti näitä samanlaisia avauksia on tälläkin palstalla säännöllisesti.

Vierailija
80/83 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen epäilyttävältä kuulostaa. Lähes aina näissä tapauksissa taustalla on henkisiä ongelmia ja lukkoja. Mies voi kyetä esittämään normaalia, mutta ainakin minulla jumputtaisi koko ajan takaraivossa, että jokin on miehessä vialla. Yhteiskunnassamme vain pitää tiettyyn ikään mennessä saavuttaa ja kokea tietyt asiat ja jos näissä jäät jälkeen pitävät ihmiset sinua aivan oikeutetusti vähintäänkin outona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän