Mitä mieltä olette 30 vuotiaasta kokemattomasta miehestä. Kannattaako sellaisen tapailua jatkaa.?
Tapailen erästä kolmekymppistä varsin ihanaa miestä, ja nyt hän sitten kertoi minulle olevansa neitsyt, ei ole edes käynyt treffeillä koko elämänsä aikana. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua häneen, olen itse 24 ja minulla on kyllä ollut suhteita ja seksikumppaneita. Meillä synkkaa miehen kanssa tosi hyvin muuten mutta hänen neitsyytensä kyllä häiritsee minua hieman. Ollaan tapailtu kuuakuden ajan ja hän on tosi ihastunut minuun sen näkee kilometrien päähän. Minä taas hänen shokkipaljastuksen jälkeen en enää oikein tiedä mitä ajatella...
Kommentit (83)
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Kannattaa enemmän miettiä miksi asia häiritsee sinua. Teoria nimittäin kuuluu että naiset etsivät kokeneita miehiä sänkyyn siinä pelossa että seksin harrastamisesta tulee jotenkin noloa, ja ajatus siitä että mies vie ja tietää mitä tehdä tavallaan poistaa itseltä vastuun jolloin naisen ei tarvitse hävetä olevansa "huono" eikä käsitellä muitakaan epävarmuuksia. Vältämme alitajuisesti asioita jotka olisivat vaikeita käsitellä ja iskisivät meitä liian kovaa, pelko siitä ettei tiedä miten harrastaa seksiä "oikein" vaan jotenkin nolaa itsensä, tai että seksi epäonnistuu ja todistaa omasta epäviehättävyydestä on tällainen. Oikeasti huonossa seksissä ei ole mitään noloa.
On helppo piiloutua sen tekosyyn taakse että seksi tulee aina olemaan ihan kamalaa eikä ainakaan yhtä hyvää kuin muilla kun se ei osaa - on kuitenkin selvää että kokemus ei takaa miehelle automaattisesti parempia seksitaitoja eikä sen puute mitenkään estä oppimasta, joten takana on väistämättä jotain muuta niille jotka uskaltavat luopua tuosta kliseestä ja harrastaa vähän itsekritiikkiä. Pitkässä suhteessa se nolojen yrittämien määrä jää kuitenkin varsin pieneksi koska mies on ihminen ja se oppii. Eivätkä ne oikeasti ole noloja, se vaan tulee peloista joita ihmisillä on oman itsensä suhteen.
Heh, kukahan tuollaisen teorian on kehittänyt? Taisit itse keksiä sen juuri äsken.
Miksi en haluaisi sänkyyn kokemattoman miehen kanssa? Koska hän ei ehkä osaisi suhtautua oikein siihen, että esitän toivomuksiani ja "opetan", kuinka juuri minun kanssani kannattaa toimia. Pelkäisin, että hän kokisi itsensä nolatuksi, kun joutuisin opastamaan. Kokenut mies ei pelästy siitä, että häneltä pyytää jotain tai sanoo, ettei halua jotain (esim. että painaa niin kovaa klitorista tms). Kokemattomalle miehelle ensimmäiset kerrat olisivat luultavasti totista puurtamista, ihan niin kuin itsellä silloin 15-vuotiaana. Itselleni on tärkeää, että seksissä on myös huumoria.
Eli ei minulle ole noloa pyytää suuseksiä, pettingiä, sitä että mies opettelee vastaamaan juuri minun tarpeisiini sen suhteen kuinka kovaa tai hiljaa pitää koskea. Minulle ei ole liioin ollenkaan noloa ehdottaa, että minä tulen päälle tai että hän tulisi takaapäin, koska lähetyssaarnaaja ei kohdallani toimi. Mutta pystyykö kokematon ottamaan pyynnöt ja toiveet vastaan ilman, että hän kokee itsensä huonoksi?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Kannattaa enemmän miettiä miksi asia häiritsee sinua. Teoria nimittäin kuuluu että naiset etsivät kokeneita miehiä sänkyyn siinä pelossa että seksin harrastamisesta tulee jotenkin noloa, ja ajatus siitä että mies vie ja tietää mitä tehdä tavallaan poistaa itseltä vastuun jolloin naisen ei tarvitse hävetä olevansa "huono" eikä käsitellä muitakaan epävarmuuksia. Vältämme alitajuisesti asioita jotka olisivat vaikeita käsitellä ja iskisivät meitä liian kovaa, pelko siitä ettei tiedä miten harrastaa seksiä "oikein" vaan jotenkin nolaa itsensä, tai että seksi epäonnistuu ja todistaa omasta epäviehättävyydestä on tällainen. Oikeasti huonossa seksissä ei ole mitään noloa.
On helppo piiloutua sen tekosyyn taakse että seksi tulee aina olemaan ihan kamalaa eikä ainakaan yhtä hyvää kuin muilla kun se ei osaa - on kuitenkin selvää että kokemus ei takaa miehelle automaattisesti parempia seksitaitoja eikä sen puute mitenkään estä oppimasta, joten takana on väistämättä jotain muuta niille jotka uskaltavat luopua tuosta kliseestä ja harrastaa vähän itsekritiikkiä. Pitkässä suhteessa se nolojen yrittämien määrä jää kuitenkin varsin pieneksi koska mies on ihminen ja se oppii. Eivätkä ne oikeasti ole noloja, se vaan tulee peloista joita ihmisillä on oman itsensä suhteen.
Heh, kukahan tuollaisen teorian on kehittänyt? Taisit itse keksiä sen juuri äsken.
Miksi en haluaisi sänkyyn kokemattoman miehen kanssa? Koska hän ei ehkä osaisi suhtautua oikein siihen, että esitän toivomuksiani ja "opetan", kuinka juuri minun kanssani kannattaa toimia. Pelkäisin, että hän kokisi itsensä nolatuksi, kun joutuisin opastamaan. Kokenut mies ei pelästy siitä, että häneltä pyytää jotain tai sanoo, ettei halua jotain (esim. että painaa niin kovaa klitorista tms). Kokemattomalle miehelle ensimmäiset kerrat olisivat luultavasti totista puurtamista, ihan niin kuin itsellä silloin 15-vuotiaana. Itselleni on tärkeää, että seksissä on myös huumoria.
Eli ei minulle ole noloa pyytää suuseksiä, pettingiä, sitä että mies opettelee vastaamaan juuri minun tarpeisiini sen suhteen kuinka kovaa tai hiljaa pitää koskea. Minulle ei ole liioin ollenkaan noloa ehdottaa, että minä tulen päälle tai että hän tulisi takaapäin, koska lähetyssaarnaaja ei kohdallani toimi. Mutta pystyykö kokematon ottamaan pyynnöt ja toiveet vastaan ilman, että hän kokee itsensä huonoksi?
Lisään vielä, että ei minulle ole ongelma jos aloittaja tai joku muu seurustelee kolmekymppisen kokemattoman miehen kanssa enkä missään tapauksessa kehota eroamaan vain siksi, että toinen on kokematon. Kerroin vain miksi itselleni kokemattomuus olisi turnoff. Minä kaipaan mieheltä itsevarmuutta, en siksi että seksi tuntuisi muuten nololta vaan siksi, että haluan voida pitää sängyssä estotonta hauskaa. Ja ihan kuten lapsettomalla miehellä on "oikeus" hakea lapsetonta naista niin tässäkin asiassa minusta on lupa hakea kaltaistaan (itse olen sellaisen löytänyt).
Vierailija kirjoitti:
Tapailen erästä kolmekymppistä varsin ihanaa miestä, ja nyt hän sitten kertoi minulle olevansa neitsyt, ei ole edes käynyt treffeillä koko elämänsä aikana. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua häneen, olen itse 24 ja minulla on kyllä ollut suhteita ja seksikumppaneita. Meillä synkkaa miehen kanssa tosi hyvin muuten mutta hänen neitsyytensä kyllä häiritsee minua hieman. Ollaan tapailtu kuuakuden ajan ja hän on tosi ihastunut minuun sen näkee kilometrien päähän. Minä taas hänen shokkipaljastuksen jälkeen en enää oikein tiedä mitä ajatella...
Miehellä riittää kokemattomuuteen se että ei tee aloitteita.Epäilemättä SINULLA on kokemuksia.
Tottakai kannattaa jatkaa. Mikä ihmeen kriteeri se kokemus on? Ei kaikki löydä seksi-tai suhdekumppaneita helpolla. Onhan tuo paljon parempi tilanne, kuin se että mies olisi jakanut itseään kaikille tai että hänellä olisi esim maksullisia seksikumppaneita.
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Naurettavaa keittiöpsykologiaa. Jos mies ei halua vaikka rakentaa taloa miehen kanssa, joka ei ole eläessään pidellyt vasaraa, se on ihan normaalia kyllä sinun mielestäsi. Mutta jos nainen ei halua kokematonta miestä, se kertoo pelkästään naisen omista ongelmista, peloista, vastuun pakoilusta ja epävarmuudesta.
jooppajoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä riittää kokemattomuuteen se että ei tee aloitteita.Epäilemättä SINULLA on kokemuksia.
Kuka täällä on väittänyt että kokemattomuus olisi vaikea saavuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?"
Niin. Ovatko nuo jotenkin sellaisia asioita tai kokemuksia joita olisi tullut tehdä ennen tiettyä ikää ja ellei, niin on mitä? - Tuhon oma? - ikuinen luuseri? Aseksuaali? Vai yksinkertaisesti keksinyt kaikkea muuta kivaa tekemistä.
Ei ole, mutta kyllä minä kysyisin, että onko hänellä uskonnollinen vakaumus, eikö ole vain tavannut sitä oikeaa, eikö ole yhtään kiinnostanut vai miksi on kokematon.
Jep, kannattaa aina aloittaa tapailu kuulustelemalla toisen arat kohdat läpikotaisin.
Itsehän hän on sen keskustelun avannut. Pitäs suunsa kiinni, jos aihe on arka.
Kaktus kirjoitti:
Ei sillä Breivikilläkään ollut tyttöystävää..
Jos on komea ja osaa naisille puhua niin pakko sanoa, että vähän hälyttävää..
Komeat eivät osaa automaattisesti puhua naisille,etenkään tuntemattomille.
Kyllähän se vähän erikoiselta kuulostaa, jos ei ole ikinä käynyt treffeillä, harrastanut seksiä tai ollut parisuhteessa vielä 30-vuotiaana. Pelkkä opintoihin keskittyminen ei voine olla oikea tai ainoa syy, monet selviytyvät opinnoista vaikka kaatavat naisia minkä ehtivät.
Työpaikallani oli myös yli 30-vuotias mies, joka ei ollut koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Pidin häntä jonkinlaisena piilohomona, vaikka kovasti puhui aina naisen etsinnästä ja erityisesti perheen perustamisesta. Onnistui saamaan aina silloin tällöin jonkun naisen koukkuun, mutta ei koskaan jatkanut suhdetta paria treffikertaa pidemmälle. Työkaverini oli hyvin miellyttävä ja komea mies, mutta jotenkin naismainen. On tiettävästi edelleenkin sinkku, joten tiedä häntä. Voisiko seksuaalisen identiteetin epävarmuus olla syynä ap:n miesystävän tapauksessa?
jooppajoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainakin omalla kohdallani se syy. En ole alistunut juoksemaan naisten perässä, ja siitä johtuu etten ole koskaan seurustellut. Näissä asioissa on todellakin naisten markkinat.
Aivan kuin kokemattomalla ei olisi lainkaan kokemusta ihmissuhteista.. onhan heilläkin ystäviä ja sukulaisia, työkavereita sun muita joiden kanssa on joutunut jollain tavalla sovittamaan tapoja yhteen. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän tietysti, ja kokoajanhan sitä oppii uutta..uusien ihmisten kanssa on aina uudet jutut, ja kaikki riippuu siitä miten hyvin pelataan yhteen ja ollaan valmiita kompromisseihin. Parisuhteessa kokemattoman kanssa on tietysti helppo pistää kaikki ongelmat sen kokemattomuuden piikkiin, vaikka kyse olisi vain luonteenpiirteistä joita voi olla kenellä tahansa. Täälläkin jatkuvasti valitetaan laiskoista, itsekkäistä, mustasukkaisista ja pettävistä miehistä. Ovatko he kaikki siis vain kokemattomia? No ei todellakaan.
Siihen ettei ole löytänyt kumppania, on monia ihan normaaleita syitä. Ollut liian ujo, keskittynyt töihin, vääränlainen seura, mies/naisvaltainen opiskeluporukka, tai muuten pienet piirit joita ollut hankala laajentaa tulee ainakin mieleen.
Käyttäjä3340 kirjoitti:
Oon kateellinen. Mä just haluaisin kokemattoman miehen. En itsekään ole ollut kuin yhden kanssa lyhyesti, johtunee siis siitä.
Opin jo siitä yhdestä seurustelusta, että rikki menneestä suhteesta jää ikuinen muistijälki ja ei voi olla hyväksi kenellekään jos niitä on kauhean paljon. Mieluumin noin päin, ettei sitä painolastia ole. Ja väkisinkin ihminen vertaa uutta suhdetta vanhaan, hyvissä kuin huonoissa asioissa.
Yksinäisyys voi katkeroittaa, mutta kyllä kai sekin jos on paljon kariutuneita ihmissuhteita muisti täynnä. Tunnen ihmisiä joilla on ollut tosi paljon parisuhteita ja he ovat kovaluonteisimpia ihmisiä joita tiedän. Eivät edes halua oikeaa rakkautta, eivätkä usko siihen. Heistä on tullut kylmiä itsekkäitä hyväksikäyttäjiä ihmissuhteissa, elleivät sitten olleet sellaisia aina kun kerran vaihtuvuus on ollut melkoista.
Mua toki pitävät naiivina kun haaveilen oikeasta rakkaudesta..
Ehkä sitten olenkin, mutta oon mieluumin naiivi kuin hapan ja kova ihminen =)
Olisit tyytyväinen, että sinulla on lämminsydäminen kiintynyt mies ilman painolastia. Pidä kiinni hänestä.
Pitkittyneestä yksinäisyydestä voi tulla painolasti siinä missä kivuliaista kokemuksista, ja paljon kokenut ihminen on yhtä hyvin voinut oppia käsittelemään muistijälkiään kyynistymättä ja koventumatta. Niin kokemus kuin kokemattomuuskaan ei tee autuaaksi, vaan hyvät tunteenkäsittelytaidot, itsetuntemus ja -hyväksyntä. Niitä voi ja toisaalta täytyy kunkin harjoitella tahollaan. Ne eivät tule itsestään. Muuten saadaan vain kylmiä ja onnettomia ihmisiä, jotka joko syyttelevät ja käyttävät toisiaan hyväksi tai takertuvat fantasioihin, eristäytyvät ja pilaavat mahdollisuutensa todellisen rakkauden kehittymiseen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vähän erikoiselta kuulostaa, jos ei ole ikinä käynyt treffeillä, harrastanut seksiä tai ollut parisuhteessa vielä 30-vuotiaana. Pelkkä opintoihin keskittyminen ei voine olla oikea tai ainoa syy, monet selviytyvät opinnoista vaikka kaatavat naisia minkä ehtivät.
Työpaikallani oli myös yli 30-vuotias mies, joka ei ollut koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Pidin häntä jonkinlaisena piilohomona, vaikka kovasti puhui aina naisen etsinnästä ja erityisesti perheen perustamisesta. Onnistui saamaan aina silloin tällöin jonkun naisen koukkuun, mutta ei koskaan jatkanut suhdetta paria treffikertaa pidemmälle. Työkaverini oli hyvin miellyttävä ja komea mies, mutta jotenkin naismainen. On tiettävästi edelleenkin sinkku, joten tiedä häntä. Voisiko seksuaalisen identiteetin epävarmuus olla syynä ap:n miesystävän tapauksessa?
Ihmettelen tällaisia kommentteja.
Olin itse 28 vuotiaaksi asti täysin totaalikokematon ja mielestäni olen suhteellisen normaalitapaus, vain vähän ujo ja hiljainen varsinkin sosiaalisissa tilanteissa. En koskaan tehnyt aloitteita.
28 vuotiaana pääsin sitten ekan kerran elämässäni treffeille suomi24 deittisivuston kautta ja saman naisen kanssa neljänsillä treffeillä oli sitten seksiä. Nyt 30 vuotiaana naisia on ollut yhteensä 3.
Sanon vain että 30 vuotiaaksi totaalikokemattomaksi päätyminen on mun mielestä todella helppoa koska naiset ei todellakaan tyrkytä itseänsä sulle, naiset ei ikinä tee selkeitä aloitteita. Se oli vain onnesta kiinni että tuo kyseinen nainen suostui lähtemään treffeille, helposti olisi voinut mennä 2 vuotta lisää ilman treffeille pääsyä. Minun tilanteeni olisi aiemmin voinut joku nainen pelastaa tekemällä selvän aloitteen, esim pyytämällä kahville tai numeroa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?
Oli keskittynyt kavereihin, opiskeluun, töihin ja muihin asioihin eikä ollut kunnolla edes kiinnostunut kenestäkään ennenkuin tapasi minut. Ap
Olisi käynyt edes huorissa, niin olisi kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?
Oli keskittynyt kavereihin, opiskeluun, töihin ja muihin asioihin eikä ollut kunnolla edes kiinnostunut kenestäkään ennenkuin tapasi minut. Ap
Kokemusta parisuhteesta? Eikö huorissa käydä vain tyhjentämässä nyytit? Se nyt ei tosiaan sellaista rakettitiedettä ole johon tarvittaisiin vuosien harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Kuukauden olet tapaillut etkä ole huomannut, ettei hän ole koskaan ennen käynyt treffeillä. Todella uskottavaa.
Lassukka siellä taas haluaa kylvää naisvihaa.
Minulla oli poikuus tallella kun tapasin exäni ja hän sai ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä ja piti minua aluksi pelimiehenä, johon ei uskalla ihastua.
Tällä palstalla tunnetusti ovat ne harvinaislaatuiset miehet, jotka saavat naiset laukeamaan pelkällä panemisella. Tilastoista viis, vauvapalstan miehet ovat niitä harvinaisuuksia joiden kanssa nainen aina saa! :-DDD
Ei ole olemassa yhtäkään miestä, joka saa jokaisen naisen laukeamaan pelkällä panemisella. Sellaisia kyllä on, jotka eivät saa ketään, mutta se on aika harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta parisuhteesta? Eikö huorissa käydä vain tyhjentämässä nyytit? Se nyt ei tosiaan sellaista rakettitiedettä ole johon tarvittaisiin vuosien harjoittelua.
Ap olisi kiinnostuneempi miehestä, jos mies olisi sanonut, että hänellä on ollut parin naisen kanssa seksiä.
Miehelle on paljon helpompaa päätyä kokemattomaksi kuin naiset luulevat.Naiset eivät tyrkytä itseään ja harvat miehet jaksavat kerätä joukoittain pakkeja.
Käyttäjä3340 kirjoitti:
Oon kateellinen. Mä just haluaisin kokemattoman miehen. En itsekään ole ollut kuin yhden kanssa lyhyesti, johtunee siis siitä.
Opin jo siitä yhdestä seurustelusta, että rikki menneestä suhteesta jää ikuinen muistijälki ja ei voi olla hyväksi kenellekään jos niitä on kauhean paljon. Mieluumin noin päin, ettei sitä painolastia ole. Ja väkisinkin ihminen vertaa uutta suhdetta vanhaan, hyvissä kuin huonoissa asioissa.
Yksinäisyys voi katkeroittaa, mutta kyllä kai sekin jos on paljon kariutuneita ihmissuhteita muisti täynnä. Tunnen ihmisiä joilla on ollut tosi paljon parisuhteita ja he ovat kovaluonteisimpia ihmisiä joita tiedän. Eivät edes halua oikeaa rakkautta, eivätkä usko siihen. Heistä on tullut kylmiä itsekkäitä hyväksikäyttäjiä ihmissuhteissa, elleivät sitten olleet sellaisia aina kun kerran vaihtuvuus on ollut melkoista.
Mua toki pitävät naiivina kun haaveilen oikeasta rakkaudesta..
Ehkä sitten olenkin, mutta oon mieluumin naiivi kuin hapan ja kova ihminen =)
Olisit tyytyväinen, että sinulla on lämminsydäminen kiintynyt mies ilman painolastia. Pidä kiinni hänestä.
Sinä olet katkera ja huono itsetuntoinen tussukka, kun et kestä miehen entisiä kumppaneita!
Nykyään miehet ei saa helpolla. Pitää olla rahaa ja menestystä. Sen hankkimiseen menee aikaa ja kun ne on hankittu ollaan jo helposti 50v neitsyitä, mutta sitten saa ja kunnolla saakin. Naama punaisena hiestä höylätä ulisevia tyty ydejä.