Mitä mieltä olette 30 vuotiaasta kokemattomasta miehestä. Kannattaako sellaisen tapailua jatkaa.?
Tapailen erästä kolmekymppistä varsin ihanaa miestä, ja nyt hän sitten kertoi minulle olevansa neitsyt, ei ole edes käynyt treffeillä koko elämänsä aikana. Nyt en oikein tiedä miten suhtautua häneen, olen itse 24 ja minulla on kyllä ollut suhteita ja seksikumppaneita. Meillä synkkaa miehen kanssa tosi hyvin muuten mutta hänen neitsyytensä kyllä häiritsee minua hieman. Ollaan tapailtu kuuakuden ajan ja hän on tosi ihastunut minuun sen näkee kilometrien päähän. Minä taas hänen shokkipaljastuksen jälkeen en enää oikein tiedä mitä ajatella...
Kommentit (83)
Kyllä häntäkin varmaan sinun kokeneisuutesi häiritsee. Paras kai, että etsitte toisillenne sopivammat kumppanit. Hän jonkun puhtaan ja sinä jonkun tautisen.
:D
Tuskin kannattaa tapailla ketään, jos siihen pitää höpö-höpö palstoilta lupaa hakea.
Jep jep. Kuukauden olet tapaillut etkä ole huomannut, ettei hän ole koskaan ennen käynyt treffeillä. Todella uskottavaa.
Lassukka siellä taas haluaa kylvää naisvihaa.
Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?
Voi teitä nuoria naisia. Pelkäätkö, että kun mies ei ole suosittu, niin sinua halveksutaan, jos paljastuu, että tapailet tuollaista ei-suosittua. Ja sekö tekee sinusta jotenkin huonon ihmisen?
Tuollaista se on on nuorena ja epävarmana. Sitten kun vanhemmaksi elää, niin opit sinäkin, että se menee juuri päinvastoin. Tuosta kun otat hyvän miehen, niin sinä tulet olemaan ikuisesti hänen prinsessansa, jota hän palvoo. Sillä mies ei pidä sinua itsestäänselvyytenä, eihän ollut itsestäänselvää, että hän ikinä tapaa ketään.
Ja miten ihanaa onkaan, kun mies ei tule ikinä sanomaan sinulle, että ai etkö sinä tykkääkään tästä jutusta, kun kyllä moni muu tykkää. Ja siinä tajuat, että nyt puhutaan jostain entisestä tyttöystävästä, jonka tasolle sinä et pääse. Tuon miehen kanssa et joudu ikinä vertailluksi.
Ja mies on odottanut niin kauan, että saa kokea kaikkea naisen kanssa, että hän on todella innokas kaikkeen mitä toivot ja siihenkin, mitä et edes osannut toivoa. Samoin pääset olemaan se ainoa ihminen maailmassa, jolle hän on ikinä avannut sisintään ja paljastanut kaikki salaisuutensa ja unelmansa.
Todella kurja valintahan tuo olisi. Ei ihme, että tulit epävarmaksi.
Tottakai. Saat koulutettua hyvän miehen. Ei se kokemattomuus ketään huonommaksi tee. Enemmän mä järkyttyisin, jos mies kertois, että sillä on ollut 100 naista.
"Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?"
Niin. Ovatko nuo jotenkin sellaisia asioita tai kokemuksia joita olisi tullut tehdä ennen tiettyä ikää ja ellei, niin on mitä? - Tuhon oma? - ikuinen luuseri? Aseksuaali? Vai yksinkertaisesti keksinyt kaikkea muuta kivaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
"Miten tällaisestä aloituksesta voidaan aina jättää olennaisin pois. Eli miksi mies ei ole käynyt treffeillä koskaan ja ole harrastanut seksiä?"
Niin. Ovatko nuo jotenkin sellaisia asioita tai kokemuksia joita olisi tullut tehdä ennen tiettyä ikää ja ellei, niin on mitä? - Tuhon oma? - ikuinen luuseri? Aseksuaali? Vai yksinkertaisesti keksinyt kaikkea muuta kivaa tekemistä.
Ei ole, mutta kyllä minä kysyisin, että onko hänellä uskonnollinen vakaumus, eikö ole vain tavannut sitä oikeaa, eikö ole yhtään kiinnostanut vai miksi on kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Kuukauden olet tapaillut etkä ole huomannut, ettei hän ole koskaan ennen käynyt treffeillä. Todella uskottavaa.
Tämä feministinen ilmiö, jossa miesten ongelmat yritetään millä tahansa tekosyyllä mitätöidä, on kyllä surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei treffit treenaamisesta parane. Kun kaksi ihmistä huomaa sopivansa yhteen, se on uutta joka tapauksessa ja luonto vie mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta kyllä minä kysyisin, että onko hänellä uskonnollinen vakaumus, eikö ole vain tavannut sitä oikeaa, eikö ole yhtään kiinnostanut vai miksi on kokematon.
Jep, kannattaa aina aloittaa tapailu kuulustelemalla toisen arat kohdat läpikotaisin.
Mun mies oli 29-vuotias neitsyt kun tavattiin, musta oli vaan imartelevaa että mä olin eka kenen kanssa se halusi seksiä harrastaa vaikka aikaisempiakin mahdollisuuksia ois ollu. Se on ollu mun paras seksikumppani noin kymmenestä.
Onhan se totuus, että noin kokematon kolmekymppinen on kehityksessään ihan eri vaiheessa kuin ikäisensä naiset ja miehet. Ensimmäiset seurustelut koetaan yleensä teininä. Seksi aloitetaan paljon nuorempana. Naiset saavat ensimmäisen lapsensa keskimäärin 29-vuotiaana. Sitä ennen heillä on kokemuksia muista parisuhteista.
Jos molemmat ovat samalla tasolla niin ok. Jos ei, niin tilanne on suunnilleen sama kuin jos kolmekymppinen nainen alkaisi seurustella 15-vuotiaan pojan kanssa. Kokemattomalla ei ole mitään käsitystä siitä, miten parisuhde toimii ja etenee; miten suhtautua mustasukkaisuuteen, epävarmuuden tunteisiin, himoon jne.
Käsi sydämelle: kuinka moni teistä parisuhdekokeneista on nykyisessä suhteessaan samanlainen kuin 15-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totuus, että noin kokematon kolmekymppinen on kehityksessään ihan eri vaiheessa kuin ikäisensä naiset ja miehet. Ensimmäiset seurustelut koetaan yleensä teininä. Seksi aloitetaan paljon nuorempana kuin kolmekymppisenä. Naiset saavat ensimmäisen lapsensa keskimäärin 29-vuotiaana. Sitä ennen heillä on kokemuksia muista parisuhteista.
Jos molemmat ovat samalla tasolla niin ok. Jos ei, niin tilanne on suunnilleen sama kuin jos kolmekymppinen nainen alkaisi seurustella 15-vuotiaan pojan kanssa. Kokemattomalla ei ole mitään käsitystä siitä, miten parisuhde toimii ja etenee; miten suhtautua mustasukkaisuuteen, epävarmuuden tunteisiin, himoon jne.
Käsi sydämelle: kuinka moni teistä parisuhdekokeneista on nykyisessä suhteessaan samanlainen kuin 15-vuotiaana?
Väärinkäsitysten välttämiseksi täsmennys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli poikuus tallella kun tapasin exäni ja hän sai ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä ja piti minua aluksi pelimiehenä, johon ei uskalla ihastua.
Hyvä puoli kokemattomassa on se, että hän tulee pitämään sinua ainutlaatuisempana kuin mies, jolla on ollut aiempia kumppaneita. Hän siis mahdollisesti sitoutuu sinuun vahvemmin.
Toisaalta kääntöpuolena on se, että hän saattaa kiintyä sinuun seksin takia, eikä sen takia mitä olet ihmisenä. Tällöin hän saattaa vuosien jälkeen huomata, että et ole lainkaan sellainen kuin minkä hän haluaa parisuhteeseen. Hänellä ei ole myöskään kokemusta parisuhteesta aiemmin, joten hän ei tiedä välttämättä millaisen ihmisen parisuhteeseen haluaa.
On myös se mahdollisuus, että kun mies pääsee pillun makuun, niin haluaa harrastaa seksiä myös muiden kanssa. Eli pato tavallaan purkautuu ja itsevarmuus lisääntyy.
Voi käydä myös niin, että mies joutuu painimaan sen ajatuksen kanssa, että olet hänelle ainoa seksikumppani ja siten pitkän parisuhteen ajattelu kanssasi voi tuntua hänestä ahdistavalta. Myös mustasukkaisuus entisistä kumppaneista on todennäköisempää, koska miehellä ei itsellään ole exiä ja hänen voi olla siten vaikea suhtautua asiaan samoin kuin sinä ja hän voi kokea tilanteen jopa jossain määrin epäreiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli poikuus tallella kun tapasin exäni ja hän sai ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä ja piti minua aluksi pelimiehenä, johon ei uskalla ihastua.
Tällä palstalla tunnetusti ovat ne harvinaislaatuiset miehet, jotka saavat naiset laukeamaan pelkällä panemisella. Tilastoista viis, vauvapalstan miehet ovat niitä harvinaisuuksia joiden kanssa nainen aina saa! :-DDD
"Onhan se totuus, että noin kokematon kolmekymppinen on kehityksessään ihan eri vaiheessa kuin ikäisensä naiset ja miehet. Ensimmäiset seurustelut koetaan yleensä teininä. Seksi aloitetaan paljon nuorempana. Naiset saavat ensimmäisen lapsensa keskimäärin 29-vuotiaana. Sitä ennen heillä on kokemuksia muista parisuhteista.
Käsi sydämelle: kuinka moni teistä parisuhdekokeneista on nykyisessä suhteessaan samanlainen kuin 15-vuotiaana?"
Itse en ollut vielä parikymppisenä sen paremmin seurustellut kuin harrastanut seksiä. Ja nyt reilu kymmenen vuotta myöhemminkään en ole vielä päivääkään elänyt parisuhteessa samankaton alla kumppanin kanssa
Varmasti on asioita joista lähes jokainen pariskunta joutuu enemmän ja vähemmän päättämään, että kuinka ne tehdään tässä suhteessa. - Mahtaa moni nainen ollakin mielissään, kun mies osaa kertoa seikkaperäisesti,. että mitä naisen tulee tehdä, kun hän voi esittää enemmän ja vähemmän kattavan vertailupohjan.
"Kyllä vaan Martta teki paremmin ruokaa kuin sä" - Lissu siivosi aina, eikä sanonut koskaan mitään siitä, että mun kledjuja on pitkin kämppää" Miten sä muka et tykkää peppuseksistä? ""- Kyllä vaan Pirkko tykkäsi siitä, tai siis suostu siihen. " "- Kyllä minä miehenä tiedän kokemuksesta, että osaatte tehdä hyvää ruokaa, voitte harrastaa peppuseksiä ja olla nalkumatta mun vaaatteiden lojumisest pitkin poikin; niin säkin voisit"
Minullakin oli lyhyt suhde 30-vuotiaan miehen kanssa 25-vuotiaana. En suhteen alussa olisi ikinä arvannut, ettei hän ollut koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään, sillä hän oli fiksu, mukava ja hauskannäköinen.
Hän oli aina vaalinut kuvitelmissaan täydellistä naista, jota varten säästää itseään. Kaiken piti olla täydellistä, rakkauden suurta ja puhdasta ja ikuista. Ilmeisesti hän oli tuolla romanttisella fantasialla myös suojellut itseään oikeilta ihmissuhteilta ja haavoittuvuudelta, joita läheisyys edellyttää. Vuosi vuodelta hänen välttämistoimintansa oli myös vienyt hänen itsetuntonsa. Hänen yksinäisyydestään oli tullut itsensä toteuttava ennustus. Hän ei uskonut kelpaavansa kenellekään, eikä kukaan olisi toisaalta kelvannut hänelle.
Hän ei osannut säädellä tunteitaan ja toi mieleen 16-vuotiaat, joiden ensimmäiset lemmentuskat ovat jotain elämää suurempaa. Suhteemme jäi lyhyeksi myös niiden kohtuuttomien odotusten, joita "sitä oikeaa" koko ikänsä odottanut prinssi ensimmäiseen tyttöystäväänsä kohdisti.
Ero oli hänelle tuskallinen, vaikka suhde ei ollut ehtinyt kestää kuin muutaman kuukauden. Ilmeisesti se kuitenkin muutti hänessä jotain: kuulemma naiset alkoivat lähestyä häntä sen jälkeen, hän alkoi flirttailla ja ehkä lopulta tapasikin jonkun.
Itse olin täysin samassa tilanteessa vuosia sitten. En pitänyt asiaa ongelmana,pikemminkin olin hyvin otettu siitä,että mies tunnusti noinkin henkilökohtaisen ja intiimin asian juuri minulle. Tyyppi oli ihan mahtava muutenkin ja nyt siis olemme naimisissa ja saan parasta seksiä ikinä.