Monet jalanjulkijat ei tajua, että tällaisella kelillä
Ei näe heitä ollenkaan auton ratin takaa. Suojateiden ylitys on kamalaa, vaikka kuin hiljaa ja varovasti ajaa niin aiba jostain joku tollo ampaisee eteen. Mustissa vaatteissa ulman heijastinta.
Kommentit (325)
Minä ainakin koen, että on ollut tuuria, kun olen ehtinyt ne mustat hahmot huomata. Suojatiet eivät olekaan se isoin ongelma, vaan kun porukka pomppii niiden välistä mistä sattuu tielle ja olettaa, että heitä väistetään. KErran ajoin pyörällä ja pusikosta tuli mustapukuinen ukko mustan koiran kanssa. Vielä kehtasi mulle huutaa että katso eteesi. Sanoin, että katso itse, osta heijastin äläkä hypi puskista säikyttelemään.
Päälle vaan jos ja kun marttyyriset jalankulkijat ja pyöräilijät eivät suostu noudattamaan liikennesääntöjä
Vielä kun sataa niin niin heijastuksia joka suunnasta ja lasista myös.
Vaikka en itse olekaan ajanut kenenkään päälle, niin ihmisten päälle on ajettu, kun näitä ei ole pimeässä huomattu. Autolija on saanut syytteen, mitä sitten? Hymyilyttääkö se invalidina tai haudassa, että ähäkutti saipas syytteen, autoilijan vika kun ajoi päälleni vaikka mulla ei ollutkaan heijastinta. Kysymys kuuluukin, että miksi olette niin luottavaisia?
En ole edellinen mutta minua ainakaan et saa rekisterinumeron perusteella selville, olen asettanut tietojen luovutuskiellon :)