Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet jalanjulkijat ei tajua, että tällaisella kelillä

Vierailija
22.11.2016 |

Ei näe heitä ollenkaan auton ratin takaa. Suojateiden ylitys on kamalaa, vaikka kuin hiljaa ja varovasti ajaa niin aiba jostain joku tollo ampaisee eteen. Mustissa vaatteissa ulman heijastinta.

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tummat vaatteet päällä hyppäätte ilman heijastinta eteeni suojatiellä niin siinä käy teille huonosti.

Mutta ei hätää: minä olen täysin turvassa metallikuoren sisällä.

Elämä on valintoja. :)

Mutta jos tuleekin vain lähelläpititilanne sinun kaahailusi takia, niin sinun osoite ja puhelinnumero löytyy vain rekkaria vilkaisemalla.

En ole edellinen mutta minua ainakaan et saa rekisterinumeron perusteella selville, olen asettanut tietojen luovutuskiellon :)

Vierailija
322/325 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin koen, että on ollut tuuria, kun olen ehtinyt ne mustat hahmot huomata. Suojatiet eivät olekaan se isoin ongelma, vaan kun porukka pomppii niiden välistä mistä sattuu tielle ja olettaa, että heitä väistetään. KErran ajoin pyörällä ja pusikosta tuli mustapukuinen ukko mustan koiran kanssa. Vielä kehtasi mulle huutaa että katso eteesi. Sanoin, että katso itse, osta heijastin äläkä hypi puskista säikyttelemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle vaan jos ja kun marttyyriset jalankulkijat ja pyöräilijät eivät suostu noudattamaan liikennesääntöjä

Vierailija
324/325 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun sataa niin niin heijastuksia joka suunnasta ja lasista myös. 

Vierailija
325/325 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itse olekaan ajanut kenenkään päälle, niin ihmisten päälle on ajettu, kun näitä ei ole pimeässä huomattu. Autolija on saanut syytteen, mitä sitten? Hymyilyttääkö se invalidina tai haudassa, että ähäkutti saipas syytteen, autoilijan vika kun ajoi päälleni vaikka mulla ei ollutkaan heijastinta. Kysymys kuuluukin, että miksi olette niin luottavaisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi