No niin naiset, nyt maistatte omaa lääkettänne.
Pikainen saldokatsaus : Noin 1h kuluttua saapuu pe pano iltaa viettämään. Aamulla pe ulos ja muutama tunti lepoa. La treffit ja illalliselle sekä pano tietty. Su iltap leffaan jälleen ja sen jälkeen pano. Eli kolme naista tähän vkl. Ensiviikolle ke jo sovittu kyläily ja pano. Ensiviikonlopulle sovittu treffit jo pe ja la, tietty eri naiset.
Kannatti pelata minun kanssa seurustellessa ja pitää samalla toinen äijä. Nyt saatte maistaa omaa lääkettänne. Toivottavasti mahdollisimman moni rakastuu minuun, saa ihanan pudotuksen.
Kommentit (45)
En saanut aloitusviestistä mitään selvää mutta vaikutat iloiselta. :)
En ymmärrä vittuilua aapeelle duunikaveri ikisinkku omasta halustaan ja mittarissa 40. Kerran kuussa eri nainen n.17 vuotiaasta alkaen välillä pari välillä ei yhtään kk eli noinkin vähällä vaivalla käytännössä tekemättä mitään asialle niin melkein 300 emäntää ollut ja kuulemma kohta ajatteli vakiintua.. ap:llä ehkä pikkusen kova tahti kostoonkin mutta ei mahdoton..
Mulla on varma pano - ja loistava sellainen - tiedossa aina kun haluan kotona.
Kuulostaa kaihean vaivalloiselta tuo ap:n kuvaus, kun pitää organisoida ja sopia ja hankkimalla hankkia joku, ettei tarvitse käyttää omia käsiä koneen ääressä.
Voi nyyh kuinka sydämeeni sattuu! 😭 T. Nainen
Kohdasta 1:45 eteenpäin:
Katsokaa blondin jalkojen asentoa kysymyksen ja vastauksen jälkeen...
Nyt puolet maapallon väestöstä koki kuoliniskun. Ap on sopinut menevänsä panemaan!
Pikku kännissä tämän luin ja peplapsup on ainut mitä tästä jäi mieleen...:D
Heh lisää höpinää naiset ja vittuilua. Aika kesyä olette saaneet aikaan. Olisin luullut parempaakin, olen pettynyt. Mutta hyvää vkl teille, minun vkl meneekin ... 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vittuilua aapeelle duunikaveri ikisinkku omasta halustaan ja mittarissa 40. Kerran kuussa eri nainen n.17 vuotiaasta alkaen välillä pari välillä ei yhtään kk eli noinkin vähällä vaivalla käytännössä tekemättä mitään asialle niin melkein 300 emäntää ollut ja kuulemma kohta ajatteli vakiintua.. ap:llä ehkä pikkusen kova tahti kostoonkin mutta ei mahdoton..
En ymmärtänyt sanaakaan. Toivoisin edes alkeellista kirjoitustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa että osallistut keskusteluun, vaikkei hölinälläsi ole mitään tekemistä itse aiheen kanssa. Kukaan ei kyseenalaista *pystyykö* joku tuollaiseen lumppuiluun. Kyse on siitä että ap on katkera ja hänellä on fantasia. Mutta miehenä sinusta on tietenkin järkevää kostaa naisille panemalla niitä, koska oma suhde oli paska tai jtn.
Vierailija kirjoitti:
Heh lisää höpinää naiset ja vittuilua. Aika kesyä olette saaneet aikaan. Olisin luullut parempaakin, olen pettynyt. Mutta hyvää vkl teille, minun vkl meneekin ... 😊
Ap
Kyllä me tiedetään, miten sinun viikonloput sujuvat. Kohta teet taas aloituksen jännämiehistä, sitten alfoista ja feministeistä. Kierrät tätä samaa kehää yhä uudelleen ja uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä me tiedetään, miten sinun viikonloput sujuvat. Kohta teet taas aloituksen jännämiehistä, sitten alfoista ja feministeistä. Kierrät tätä samaa kehää yhä uudelleen ja uudelleen...
Ja huomenna kysyy, kuinka monen jännämiehen karvainen takapuoli nousi ja laski yöllä naisten päällä...
3 panoa viikonlopussa? Yrittäisit edes. Kyllä nyt kolme eri panoa saa päiväänkin mahditettua helposti.
Kylläpä mopoautossa nyt ovet käy.
Sinun fantasiasi kuulostavat aika tylsiltä. Olisit nyt ainakin laittanut jonkun villin ryhmäseksisession mukaan tuohon tarinaan. Nyt vähän enemmän mielikuvitusta kehiin, ap!
Yritäppä tehdä perässä ja panna saman päivän aikana viittä eri naista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman moni rakastuu minuun, saa ihanan pudotuksen.
Riippuu ihan sun panokyvyistäsi. Yleensä katkerat miehet ei ole hyviä rakastajia.
Olenko ainoa jonka mielestä nämä aloitukset ovat vain todella surullisia. Ap viettää viikonloppua haaveilemalla pelimiehen elämästä ja kirjoittelee fantasioitaan vauvapalstalle
Gay fish kirjoitti:
3 panoa viikonlopussa? Yrittäisit edes. Kyllä nyt kolme eri panoa saa päiväänkin mahditettua helposti.
Ap:lla ei ilmeisesti seiso kuin kerran päivässä.
Ja trollaa vauva-palstalla loppuajan.