No niin naiset, nyt maistatte omaa lääkettänne.
Pikainen saldokatsaus : Noin 1h kuluttua saapuu pe pano iltaa viettämään. Aamulla pe ulos ja muutama tunti lepoa. La treffit ja illalliselle sekä pano tietty. Su iltap leffaan jälleen ja sen jälkeen pano. Eli kolme naista tähän vkl. Ensiviikolle ke jo sovittu kyläily ja pano. Ensiviikonlopulle sovittu treffit jo pe ja la, tietty eri naiset.
Kannatti pelata minun kanssa seurustellessa ja pitää samalla toinen äijä. Nyt saatte maistaa omaa lääkettänne. Toivottavasti mahdollisimman moni rakastuu minuun, saa ihanan pudotuksen.
Kommentit (45)
Missä välissä ne naiset siis ehtivät ihastua, jos tahti on tuo eikä samoja pyöritetä useampaan kertaan? Vai oletko ensin käyttänyt viikkoja näiden naisten pehmittämiseen, että saat sitten leikkiä alfaa yhden viikonlopun?
Vierailija kirjoitti:
Jollet ymmärrä eroa eri ihmisyksilöiden välillä, parempi keskittyäkin vain panemaan.
Vielä parempi olis keskittyä ehnäisemään ':D
ap taitaa haaveilla olevansa tälläinen jännämies, heh
Vierailija kirjoitti:
Argh, minuun osui!
Katkeraa, niin kovin katkeraa on elämä tämän ap:n viestin jälkeen. Kuinka tästä eteenpäin, nyt kun minulle juotettiin omaa lääkettäni?
Jäljelle jää vain pimeys ja kilttimiehen kaipuu...
minäkin, koskee ihan hirveästi tämä, en tiedä miten edes pystyn nukkumaan tänään... ajattelen vain mitä ap on tekemässä ja käyttämässä minun lääkettäni :( yöunet meni, itkettää ihan hirveästi.
Argh, minuun osui!
Katkeraa, niin kovin katkeraa on elämä tämän ap:n viestin jälkeen. Kuinka tästä eteenpäin, nyt kun minulle juotettiin omaa lääkettäni?
Jäljelle jää vain pimeys ja kilttimiehen kaipuu...