Mieheni tyydytti joukkuetoveriaan ...
Mieheni vietti saunailtaa joukkuekavereidensa kanssa (pelaa lätkää). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.
Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.
Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee harjoitusten lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Osta miehellesi lahjaksi dildo ja katso punoittavatko posket kun avaa paketin:D
Kyllä dildolla voi leikkiä muittenkin kuin homojen ja kendojanareitten kanssa. Miehellä tulee usein silloin orgasmi ja nopeesti. Toki osa miehistä on liian estyneitä tähän.
Eli ei se poskien punoitus tässä mitään kerro. Mutta hommaapa poikakalenteri, mielellään jääkiekkoilijoilla! Katso selaako heti joulukuun pelaajaan... 🎄
Vierailija kirjoitti:
Siis tämän ketjun monet kommentit todistaa vauvapalstailijoiden tyhmyyden. :DDD miehen kanssa pettävä mies on naisen mielestä usein lopulta pahempi kuin jos pettäisi naisen kanssa! Luetteko ikinä lehtiä, kirjoja, mitään? Jokainen ymmärtää että tuo on pettämistå ja satuttaa toista. Ei tulisi mieleenkään ajatella siinä kohdassa jotain lätkästereotypioita.
Mitähän sinun kommenttiin todistaa?
Ei ainakaan kovin terävää älyä, huumorintajusta puhumattakaan.
Vai oletko tosissasi?
Oletteko nyt ihan tosissanne, että lätkäjätkät panee toisiaan pukuhuoneissa pelien jälkeen? Eikös lätkän nyt pitäisi olla kaikkein kovimpien alfaurosten laji numero 1. Tai ainakin nyrkkeilyn kanssa vähintään samalla viivalla.
Missäs iässä tää touhu alkaa? Ihanko jo junnut toisiansa oma-aloitteisesti vatkaa vai onko valmentajasetä opettamassa? Onko vain suomalainen ilmiö vai joka maassa sama juttu? Suomalaiset kansallissankarit Selänne ja Koivu ovatkin homoja, niinkö?
Minulla ei ole mitään homoseksuaalisuutta vastaan mutta jos nämä täällä kerrotut tarinat ovat totta, kyllä suomalaismiesten suurin pullistelun ja ylpeyden aihe saa ihan toisen katsantokulman.
Luulin kaikkien tietävän että kaikki jääkiekkoilijat ovat homoja, nyrkkeilijöistä puhumattakaan.
Vai miksi luulitte heidän viihtyvän poikaporukoissa?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt ihan tosissanne, että lätkäjätkät panee toisiaan pukuhuoneissa pelien jälkeen? Eikös lätkän nyt pitäisi olla kaikkein kovimpien alfaurosten laji numero 1. Tai ainakin nyrkkeilyn kanssa vähintään samalla viivalla.
Missäs iässä tää touhu alkaa? Ihanko jo junnut toisiansa oma-aloitteisesti vatkaa vai onko valmentajasetä opettamassa? Onko vain suomalainen ilmiö vai joka maassa sama juttu? Suomalaiset kansallissankarit Selänne ja Koivu ovatkin homoja, niinkö?
Minulla ei ole mitään homoseksuaalisuutta vastaan mutta jos nämä täällä kerrotut tarinat ovat totta, kyllä suomalaismiesten suurin pullistelun ja ylpeyden aihe saa ihan toisen katsantokulman.
Itsehän sen sanoit: suurin pullistelun aihe...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tällä palstalla kerrotut tarinat ovat totta!
Älä puhu paskaa, kyllä miehellä kuin miehellä, homolla tai hetskulla taatusti seisoo vaikka koira nuolis melaa...tarttee olla melkonen kyrpäsairaus jos esinahan eestakasvetely ei saa munaa jäykistymään
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, oletko vähän yksinkertainen, anteeksi vain?
Jääkiekko on juuri siksi kovien alfaurosten laji, koska homoilu on miehekkäintä mitä on! Suunnilleen ainoa asia miesten kesken, johon naisilla ei ole mitään asiaa.
Jääkiekkoilija se on oikea miesten mies!
pölpötipöö kirjoitti:
Älä puhu paskaa, kyllä miehellä kuin miehellä, homolla tai hetskulla taatusti seisoo vaikka koira nuolis melaa...tarttee olla melkonen kyrpäsairaus jos esinahan eestakasvetely ei saa munaa jäykistymään
Toki näin, mutta aina voi valita kuka saa sua kiihottaa, tai jopa runkata... nainen, joukkuetoveri, vai... koira.
Itse ainakin olen aika tarkka siitä, kuka saa mun penikseen koskea, saati sit erektioon. Koira voi vaikka purra, eikä muutenkaan kiihota. Sairasta tollanen. Mutta kuumat kissat (ei oikeat kissat!) ja joukkuetoverit...
Kyllä ne on ne puolustavat pelaajat ja molari. (Sekä vaimo, jos oikein ruinaa)
Jotkut tykkää hyökkääjistä. No, parempi kuin koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina täällä riittää niitä, jotka ei tajua, että ihmiset sydänverellään kirjottaa. Tietenkin nämä on totta! Älä viitsi väheksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina täällä riittää niitä, jotka ei tajua, että ihmiset sydänverellään kirjottaa. Tietenkin nämä on totta! Älä viitsi väheksyä.
Sama kokemus 😢
Jääkiekkoilijan vaimona olen tosin kauan sitten hyväksynyt sen, että joukkue tulee ensin. Kirjaimellisesti.
Harvassa työpaikassa miehet halailee niin paljon toisiaan kuin jääkiekossa, jalkapallossa, jefussa, rugbyssä tms.
Rugbykin on oikea miesten laji. Ensin tanssitaan yhdessä. Sitten ähelletään muiden miesten kainalossa, halaillaan omia kun onnistutaan ja sitten mennään koko porukka yhdessä suihkuun.
Jääkiekossakin normaali tsemppaus on läpsäistä toista perseelle. Söpö on myös headbutt maalivahdille hyvän pelin jälkeen.
Paini ja jääkiekko hyvin fyysisiä kontaktilajeja. Testosteroini vaan purskuaa pukuhuoneissa ennen ja jälkeen kamppailun.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ilmiön. Eräs exäni tunnusti runkkanneen kaverinsa loppuun asti. Suuri osa miehistä ovat kiinnostuneita miesten välisestä seksistä. Meillä kaikilla on toinen puoli.
No ei helvetissä suurin osa miehistä ole kiinnostunut miesten välisestä seksistä.
Tavallaan kiihottavaa
..pyydä seuraavaksi tyydyttämään suykin ;)!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ilmiön. Eräs exäni tunnusti runkkanneen kaverinsa loppuun asti. Suuri osa miehistä ovat kiinnostuneita miesten välisestä seksistä. Meillä kaikilla on toinen puoli.
No ei helvetissä suurin osa miehistä ole kiinnostunut miesten välisestä seksistä.
Tule nyt sieltä kaapista, ei me tuomita. Ei ole ihme, jos ottaa eteen. Joukkuetoverin käsi tuo helpotuksen, etkä ole noin äkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa
Kyllä kieltämättä maila kohoaa (ja paisuu, vaikka sitä ei itse pelissä tapahdu, kuten jääkiekkofanit varmaan tietävätkin. Ainakaan huomattavasti).
Pitää soittaa joukkuetoverille, jos mentäisiin vielä bisselle, koska kieltämättä nyt on ahdasta pöksyissä. Onneksi toverillisuus pelastaa miehen paineessa.
Te naiset ette vaan ymmärrä miesten välistä joukkuetoveruutta ja ystävyyttä. Kaveria ei jätetä maila pystyssä.
Ap, voit olla miehestäsi ylpeä. (En kyllä tiedä kummalla alkoi seistä ensin, vai oliko yhtä aikaa. Silti)
En jaksanu lukea 3 sivua pidemmälle mutta jos on totta niin ukkos on bi ja luultavasti pettää sua miesten kanssa. Kannattas jättää se!
Itse ottaisin asian puheeksi ja kysyisin että onko hän varma seksuaallisuudestaan. Voi olla että tahtoivat vain kokeilla tai sitten miehet onki kaappihomoja. Olisihan snun ny hyvä tietää et onko miehesi oikeasti seksuaallisesti kiinnostunut sinusta vai ei ja mielestäni jos et hyväksy tuollaista, sinun tulisi sanoa että olet loukkaantunut kun tekee tuollaista selkäsi takana.