Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tyydytti joukkuetoveriaan ...

Vierailija
17.11.2016 |

Mieheni vietti saunailtaa joukkuekavereidensa kanssa (pelaa lätkää). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.

Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.

Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee harjoitusten lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
62/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice hockey totta toki! Team spirit! Olette loukkaavia lajia kohtaan. Hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis homo.

Vierailija
64/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näin paska provo saa niin paljon vastauksia ja mun edes vähän uskottavammat tehtailut tahtoo kuihtua alkutekijöihinsä! Ilmeisesti pitää olla joku seksijuttu tai pettämiseen tai lastenkasvatukseen liittyvä aihe niin mammojen tunteet kuumenee...

Vierailija
65/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team spirit <3

Vierailija
66/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet kuumenee kentälle luistellessa. Kuumassa saunassa sitten halataan. Mikä ongelma tässä on?

Vierailija
67/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍑🍆

Vierailija
68/143 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia ;) Ja miehet miehiä.

Vierailija
69/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappara on terästä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. nyt vaikuttaa tasan siltä, että voisit esiintyä suomalaisessa 5D-dokkarissa Mieheni onkin homo.

Kyllähän monet miehet leikkivät keskenään kaikenlaista muutenkin, se ei silti merkitse sitä että olisi homo.

Totta. Ja jos ystävällä seisoo, ja vielä parhaalla kaverilla, niin miksei tekis hänelle vähän hyvää? Se on ystävän teko. Väkisin siinä itselläkin alkaa ottaa eteen, kun on niin mukava tunnelma ja kaveri nauttii täysillä. Paineiden purkamisestahan näissä saunailloissa on kyse.

Ei se liity homouteen mitenkään. Miehet on vaan tosi ystäviä keskenään. Sitä te naiset ette ymmärrä.

No tätä en enää kyennyt nauramatta lukea:DD

Oikestiko joku luulee miesten leikkivän kaikkea homoseksuaalista keskenään? Joo, homot tekee niin, tavalliset heteromiehet ei. Ja vielä: jos ei mies tuntee seksuaalisesti toisen miehen vastenmielisenä, se ei tarkoita että olisi homofobinen:)

Homoa on jonkun tissin ja pimpin räplääminen. "Yhyy, tykkään tällaisista naisten pehmotisseistä, yhyy"

Vittu, tosimies tarttuu kaksin käsin kulliin samalla kun nussii toista perseeseen! Se on saatana miesten hommaa, se, eikä minkään vikisevien pimppi-hinttien.

Vierailija
70/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin naisten fantasioihin ja fanficceihin liittyy aina homostelu?

Vierailija
71/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä kokemuksen merkittävyyttä mutta minä ajattelisin sosiaalinen ja psykologinen dynamiikka tuossa on ihan erilainen kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa pettäessä; monelle miehelle tuollainen on vain hassuttelua ja eräänlainen nolo kielletty fantasia, josta ei tunneta mitään ylpeyttä kuten myös vaihtelua siihen seksiin, jota oikeasti tavoitellaan ja muistellaan kiikkustuolissa eli seksiin naisen kanssa. Miesten väliset koskettelut heijastelevat lisäksi miesten lapsuudessa alkanutta ja aikuisuudessa jatkuvaa uteliaisuutta ja kunnioitusta miehen sukuelimiä kohtaan, joka ei tarkoita romanttista kiinnostusta tai yleistyskelpoista kiinnostusta miesten vartaloita kohtaan. Useimmiten tuo kiinnostus on kuitenkin samanlaista kuin kiinnostus leijonaa ja tiikeriä kohtaan eli mies tyytyy ihailemaan petoa etäältä ja ehkä joskus uskaltaa työntää kätensä häkkiin mutta siitäkin voi tulla morkkis. Kiinnostus kissaa kohtaan taas on erilaista, johdonmukaisempaa ja jatkuvaa eli mies voi ottaa kissan sänkyynsä, lätistä pehmoisia ja silitellä sitä eli leijona kuvastaa miehen mielessä miehen kalleuksia ja jykevää fyysistä olemusta ja kissa naista. Leijona ei siis uhkaa kissan asemaa miehen ensisijaisena kiinnostuksen kohteena ja kotikaverina.

Nuo miestenväliset jutut ovat enemmän kaveruuden lisäosa ja emotionaalisella tasolla kyse on edelleen siitä kaveruudesta, vaikka kyseessä on myös seksuaalinen ulottuvuus. Kaverimiehen kättä tms. ei kuitenkaan tule nähdä naisen itsensä kilpailijana aivan kuten jotain poikien/tyttöjen iltaa ei tule nähdä juonitteluna omaa kumppania tai vastakkaista sukupuolta kohtaan.

Vierailija
72/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen saunatiloissa he olivat, jos sinä vaimona voit noin vain hipsiä katsomaan tai kysymään mieheltäsi jotain?  Kokoontuuko joukkue teidän saunallanne? Vai oliko kyse joistain urheiluhallin tiloista? Miten sinä pääset edes miesten saunatilan puolelle noin vain? Kerropa tarkemmin, etten epäile provoksi.

Toinen asia sitten on, miten lähestyt asiaa. Jos haluat keskustella asiasta, kysy suoraan, mutta älä tunnekuohun vallassa, vaan ikään kuin leikkisästi muiden töiden ohella: "Hei, mitäs te siellä oikein puuhailille, en tienytkään", tms. Tällöin miehesi ei pelästy ja sulkeudu vaan voitte vaihtaa mielipiteitä asiasta. Säilytä kevyt ote, näin saat toisen kertomaan enemmän asiasta. Päätelmät teet sitten myöhemmin omassa päässäsi.

Vierailija
73/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
74/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on siis homo.

Onhan se jos harrastaa jääkendoa.

Vierailija
75/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on bi, eikä ole uskaltanut kertoa siitä? Juurikin sen takia, kun monet ei usko, että jotkut tykkää miehistä sekä naisista (kuten itsekin), vaan kivenkovaa uskotaan ja väitetään että on homo.. Itse olisin ehkä alkuhämmentymisen jälkeen kysäissyt, että pääseekö mukaan, voisi olla ihan hauskaakin ;D

N27

Vierailija
76/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijat...... Sellaisia ne on.

Homo laji.

Vierailija
77/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se olis ollu naispuolinen kaveri ja oisivat tyydyttäneet toisiaan niin oisitko hipsinyt pois? Mun mielestä toi on pettämistä. Mitä väliä mikä sukupuoli kyseessä. Oisko sun miehen mielestä ok, jos jonkun naisystävän kanssa tekisitte tollasta? Voit sit kysyä kun keskustelette asiasta.

ainakin mun miehen mielestä se olisi ok :)

mies mun kanssa ei olisi

Vierailija
78/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ap puutu tuohon! Se ei ollut sinun tiedettäväksi tarkoitettua! Sulje suusi ! Jos et kestä niin ota puheeksi ja sano että sen pitää loppua sitten, tai ero.

Vierailija
79/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihan totta voi traumatisoida miestäsi jos töksäytät asian päin naamaa.tuossa tarvitaan hienotunteisuutta jos otat edes puheeksi! Itse olisin niinkuin tietämätön harrastuksesta ja sitten joskus viisaasti ehkä vain sanot hellällä hetkellä jotain asiasta !

Vierailija
80/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään homoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi