Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tyydytti joukkuetoveriaan ...

Vierailija
17.11.2016 |

Mieheni vietti saunailtaa joukkuekavereidensa kanssa (pelaa lätkää). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.

Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.

Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee harjoitusten lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla tietenkin menet itsekin saunaan ja  hyppäät mukaan touhuun.

Vierailija
82/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkueurheilussa hyvin tavallista tuollainen.

20v. erilaisissa joukkueissa olen pelannut ja en ole tuohon törmännyt koskaan. Olen puhdas hetero ja ei tulisi mieleenkään koskea toisen k---pään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä hyppää mukaan sillä miehesi ei voisi todennäköisimmin ollenkaan sietää että se toinen mies näkisi edes sinua. Ero melko varma.

Vierailija
84/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomoja, antaisin kenkää. Tuskin oli eka kerta...

Vierailija
85/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia

Ei, vaan "joukkueurheilijat on joukkueurheilijoita!"

Vierailija
86/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Vierailija
87/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siis kyseessä Urheiluseura Lärvän Kytinä?

Tai Vetelin Kuivat?

Vierailija
88/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta homoa tee.

Ja joka viidennestä nollautuu.

Vierailija
89/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpiheterolla miehellä ei varmasti onnistu seisokki miehen kanssa. Minun mieheni seisakki häiriintyy heti, jos esim. lapsi käy oven takana koputtelemassa. Eli jos ajatus karkaa tai joku häiritsee, niin se häiritsee erektiota. Mieheni ei kärsi impotenssista, useimmiten ei ole mitään häiriöitä ja mies on kuin rautakanki heti... Mutta siis, jos on umpihetero, ei varmasti seiso parhaallekaan kaverille.

Vierailija
90/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappara on terästä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. nyt vaikuttaa tasan siltä, että voisit esiintyä suomalaisessa 5D-dokkarissa Mieheni onkin homo.

Kyllähän monet miehet leikkivät keskenään kaikenlaista muutenkin, se ei silti merkitse sitä että olisi homo.

Totta. Ja jos ystävällä seisoo, ja vielä parhaalla kaverilla, niin miksei tekis hänelle vähän hyvää? Se on ystävän teko. Väkisin siinä itselläkin alkaa ottaa eteen, kun on niin mukava tunnelma ja kaveri nauttii täysillä. Paineiden purkamisestahan näissä saunailloissa on kyse.

Ei se liity homouteen mitenkään. Miehet on vaan tosi ystäviä keskenään. Sitä te naiset ette ymmärrä.

No tätä en enää kyennyt nauramatta lukea:DD

Oikestiko joku luulee miesten leikkivän kaikkea homoseksuaalista keskenään? Joo, homot tekee niin, tavalliset heteromiehet ei. Ja vielä: jos ei mies tuntee seksuaalisesti toisen miehen vastenmielisenä, se ei tarkoita että olisi homofobinen:)

Homoa on jonkun tissin ja pimpin räplääminen. "Yhyy, tykkään tällaisista naisten pehmotisseistä, yhyy"

Vittu, tosimies tarttuu kaksin käsin kulliin samalla kun nussii toista perseeseen! Se on saatana miesten hommaa, se, eikä minkään vikisevien pimppi-hinttien.

Enpä tuota taitais itse paremmin sanoa! Homoilu on miesten hommaa!

Vierailija
91/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ihan totta voi traumatisoida miestäsi jos töksäytät asian päin naamaa.tuossa tarvitaan hienotunteisuutta jos otat edes puheeksi! Itse olisin niinkuin tietämätön harrastuksesta ja sitten joskus viisaasti ehkä vain sanot hellällä hetkellä jotain asiasta !

No mitä vittua nyt taas. :D Kyllä minä ainakin töksäyttäisin iha suoraan, jos mua petettäs, oli se sitten toinen nainen tai mies. Jos apn mies olisi tyydyttänyy toista naista saunassa niin antaisitko silloinkin neuvoksi, että "älä töksäytä asiaa kun mies voi traumatisoitua" lol

Vierailija
92/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homo!

Vierailija
93/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon homomyönteisiä kommentteja. Mieleenikään ei tulisi naisten saunaillassa nuolla toisen naisen tuheroa tai muutenkaan likistellä toista naista.

Vierailija
94/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidon avioliiton ystävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkueurheilussa hyvin tavallista tuollainen.

20v. erilaisissa joukkueissa olen pelannut ja en ole tuohon törmännyt koskaan. Olen puhdas hetero ja ei tulisi mieleenkään koskea toisen k---pään. 

Kannattaa varmaan katsoa peiliin kun et ole kenellekään kelvannut. Käsi sydämellä, tiedät varmasti joukkueistasi näitä jotka jäävät virallisten harjoitusten jälkeen vielä hetkeksi treenaamaan omatoimisesti. Tämän jälkeen mennään sitten pienemmällä porukalla pukuhuoneeseen...

Vierailija
95/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista uskottomuuttahan tuo on kuin naisen kanssa hiplailu-miten siihen reagoisit? Mun ukko lentäis pihalle.

Red bull antaa siiiivetttt..

Vierailija
96/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon homomyönteisiä kommentteja. Mieleenikään ei tulisi naisten saunaillassa nuolla toisen naisen tuheroa tai muutenkaan likistellä toista naista.

Tai sitten paljon huumorin ystäviä eikä tuollaisia tosikkoja.

Vierailija
97/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulete miksi jotkut miehet hakeutuvat sählyporukoihin tai muihin joukkuelajeihin? Kyllä ne on ne saunaillat ja pukukoppihetket. Tosihetero ei näissä lajeissa viihdy. Savustetaan pihalle jos ei itse älyä lähteä.

Kiekon tai pallon perässä juokseminen/luistelu? Luulitteko että kiinnostaa oikeesti ketään aikuista? Pah!

Vierailija
98/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te noita runkkareita oikein löydätte..?

Vierailija
99/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa saunan ovi avautui ja ulos tuli myöskin Timo Soini vartalo öljyttynä...

To be continued...

Vierailija
100/143 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotic Story kirjoitti:

Samassa saunan ovi avautui ja ulos tuli myöskin Timo Soini vartalo öljyttynä...

To be continued...

Pelaako Timokin kiekkoa? En olisi uskonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä