Mieheni tyydytti joukkuetoveriaan ...
Mieheni vietti saunailtaa joukkuekavereidensa kanssa (pelaa lätkää). Muut lähtivät muutaman tunnin kuluttua mutta mieheni ja hänen paras ystävänsä jäivät vielä viettämään iltaa saunaan ja terassille. Olin menossa kysymään yhdestä asiasta mutta näin saunan oven läpi, että he runkkasivat toisiaan ja näyttivät nauttivan siitä.
Hipsin hiljaa pois tilanteesta. Miten minun tulisi reagoida ja mitä sanon miehelle? Mies ei kai tiedä, että näin mitä he puuhasivat.
Seksiä harrastamme noin 3 kertaa viikossa ja kaveriaan mieheni näkee harjoitusten lisäksi noin kerran viikossa. En tiedä mitä pitäisi ajatella.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Tappara on terästä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. nyt vaikuttaa tasan siltä, että voisit esiintyä suomalaisessa 5D-dokkarissa Mieheni onkin homo.
Kyllähän monet miehet leikkivät keskenään kaikenlaista muutenkin, se ei silti merkitse sitä että olisi homo.
Totta. Ja jos ystävällä seisoo, ja vielä parhaalla kaverilla, niin miksei tekis hänelle vähän hyvää? Se on ystävän teko. Väkisin siinä itselläkin alkaa ottaa eteen, kun on niin mukava tunnelma ja kaveri nauttii täysillä. Paineiden purkamisestahan näissä saunailloissa on kyse.
Ei se liity homouteen mitenkään. Miehet on vaan tosi ystäviä keskenään. Sitä te naiset ette ymmärrä.
No tätä en enää kyennyt nauramatta lukea:DD
Oikestiko joku luulee miesten leikkivän kaikkea homoseksuaalista keskenään? Joo, homot tekee niin, tavalliset heteromiehet ei. Ja vielä: jos ei mies tuntee seksuaalisesti toisen miehen vastenmielisenä, se ei tarkoita että olisi homofobinen:)
Juu, minäkään en voinut lukea tuota nauramatta, mutta nauroin eri syystä kuin sinä.
Mitä muuten olit menossa kysymään? :DDD
Kyllähän niistä pukkareista on löytynyt kaikenlaista harjoitusten ja pelien jälkeen. Muutakin kuin hikeä esim. kumiukkoja :/
Siivooja
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt väliin, hyvä tilaisuus kimppakivaan
Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt väliin, hyvä tilaisuus kimppakivaan
Mitäs jos ukot ei olisi huolineetkaan mukaan .. hahahahah :D
Tuosta en meteliä nostaisi. Eri asia, jos olisi koko joukkueen tyydyttänyt. Oletko varma ettei niin ollut?
vai kivi paperi sakset -leikkiä. Menitpä helppoon :D
hm, ilmeisesti toisen miehen räpeltäminen ei ole pettämistä, mutta toisen naisen hiplailu olisi. Jahas jahas.
Tämähän on näitä joukkueurheilun perusasioita, se mitä pukuhuoneessa tapahtuu ei tee kenestäkään homoa. Eri asia sitten jos siviilissä alkaa miehiä vokottelemaan, hyi hemmetti sentään.
"Mailaani" on koskettanut asiantuntevimmin joukkuekaverini. Mitä ihmeellistä siinä on jos mies tuntee miehen parhaiten?
Oletko ap itse mies? Jos olet nainen niin mitä teit kurkistelemassa miesten saunomista! Provo.
Tunnen ilmiön. Eräs exäni tunnusti runkkanneen kaverinsa loppuun asti. Suuri osa miehistä ovat kiinnostuneita miesten välisestä seksistä. Meillä kaikilla on toinen puoli.
Olihan siis kyseessä Urheiluseura Lärvän Kytinä?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta en meteliä nostaisi. Eri asia, jos olisi koko joukkueen tyydyttänyt. Oletko varma ettei niin ollut?
En. Tuskin se asiaa miksikään muuttaa? Horo mikä horo.
Kysy jos pääsisit ensi kerralla mukaan hommiin tai saisit edes katsoa poikien touhuja.. :)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ilmiön. Eräs exäni tunnusti runkkanneen kaverinsa loppuun asti. Suuri osa miehistä ovat kiinnostuneita miesten välisestä seksistä. Meillä kaikilla on toinen puoli.
No tapaushan ei taida sattumalta korreloida exeyden kanssa;)
Ja ei, meillä kaikilla ei ole toista puolta.
Harrastetaan tuota muissakin piireissä...
T muusikon vaimo
Mä olen varmaan seksistinen sika naiseksi, mutta en keksi kiihottavampaa näkyä kuin mieheni kaverinsa kanssa saunassa touhuamassa... :P Villeissä unelmissani hyppäisin toki sekaan!
Harmitonta hauskanpitoa poikien kesken se vaan on, älkää mammat olko mustiksia.
Suosittelen olemaan hiljaa, saat seksiä urheilulliselta pojalta.. Nami <3